יום שני, 22 בספטמבר 2014

ספויילרים: מה לצפות מהעונה השמינית של The Big Bang Theory



1. שלדון חוזר. לאחר שבפרק סיום העונה הקודמת שלדון עזב בכדי "למצוא את  עצמו" אחרי כל השינויים שעברו עליו, שלדון מחליט לחזור לאחר שהוא נשדד. לעזרה הוא קורא ללאונרד ולא לאיימי, אשר כועסת על כך, אולם הם מדברים ומשלימים לאחר מכן.

לאחר שהוא חוזר, שלדון כועס על עצמו בגלל שהוא מרגיש שהוא נכשל, אולם החבורה מצליחה לעודד אותו בכך שהם אומרים לו שהוא שרד את החוויה.

2. העבודה החדשה של שלדון. בפרק השני, באוניברסיטה מצליחים לעזור לשלדון בכך שהם הופכים אותו לפרופסור זוטר ובכך לאפשר לו לעשות את המעבר שביקש בתחום. התוצאה ? הוא צריך ללמד כיתה. הבעיה ? אף אחד לא נרשם לכיתה שלו מלבד.. האוורד.

3. העבודה החדשה של פני. לאחר הפיאסקו של הסרט האחרון שלה, פני מחליטה להיות נציגת מכירות של חברת התרופות בה ברנדט עובדת. מכיוון שהיא שחקנית, היא זוכרת את כל המידע שהיא צריכה להעביר. והיא עוברת הכשרה.

4. אירוסין ממושכים. בשל העבודה החדשה של פני, כל נושא החתונה יישכח לזמן מה עד לנקודה שהם אפילו לא חושבים לקבוע תאריך לחתונה. למרות זאת, הם עדיין יתקלו בנושאים האופייניים לזוגות נשואים כגון כסף. עושה רושם, שחתונה לא נראית באופק העונה, לפחות זה התכנון עד עכשיו.

5. בעיות אמא. סטיוארט עדיין מטפל באמו של האוורד ועדיין אוהב את זה. האוורד מרגיש שאמו מחליפה אותו בסטיוארט כבן שלה ומתחיל לנטור טינה לסטיוארט וגם לעצמו בגלל שהוא מרגיש כך. למרות זאת, השניים יריבו על תשומת הלב של האם.

6. חנות חדשה לחוברות קומיקס. החנות תחזור לחיים, אולם עדיין לא נקבע כיצד. הכסף מהביטוח לא מספיק ולכן כולם רוצים לעזור.

7. אמילי וראג' עדיין ביחד ומאוהבים. השניים עדיין בשלב ירח הדבש, אולם כאשר פני פוגשת באמילי הן לא מסתדרות, ופני לוקחת על עצמה את המשימה לגרום לאמילי לאהוב אותה. כמו כן, נלמד יותר על אמילי ככל שהעונה תתקדם.

8. האוורד זוכה לכבוד אבל...בפרק השלישי, האוורד מקבל את הזכות (בשל היותו אסטרונאוט) להגיש את הזריקה הראשונה במשחק של הלוס אנג'לס ומתלהב מכך. אולם, הוא לא טוב בלזרוק את הכדור ובסופו של דבר מוצא לכך פתרון מעניין.



הספויילרים מבוססים על מידע של ג'ויס אנג', כתבת התרבות האמריקאית.

אין תגובות: