יום רביעי, 30 באוקטובר 2013

פרסום: האם הסדרה הטובה ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית חוזרת ? עדכון.



כפי שרבים מקוראי הבלוג בוודאי זוכרים, לפני מספר שבועות פרסמתי על קמפיין פרסומי אדיר שמריץ יוצר הסדרה "בבילון 5", ג' מייקל סטרזינסקי, בכדי להחזיר לתודעה את הסדרה הנהדרת שלו. לטענתו, בכדי לדבר על חזרת הסדרה בפרויקטים חדשים היא חייבת לחזור לתודעה וזאת על ידי שידורים מחזורים של הסדרה וגרורותיה. סדרה זו נשכחה בשנים האחרונות ולא זוכה לשידורים מחזוריים ולכן לא ניתנה עד כה האופציה להחזיר אותה.

ואולם, בימים האחרונים מתברר, כי הצעדים הראשונים בכיוון הזה כבר קורמים עור וגידים. UKTV הבריטי הגיע להסכם עם "וורנר ברוס" על שידור הסדרה בברטניה בערוץ שלהם: Watch channel. הכוונה היא לשדר את כל חמש העונות שהופקו לסדרה ואת 6 סרטי הטלוויזיה שהופקו לה. מדובר בשידור מחזורי יומי, אשר יחל ב 4 בנובמבר 2013.

רק בכדי שתהיו מודעים. לאחר שסטרזינסקי החל בקמפיין שלו ניתן היה להבחין בהיענות, גם אם חלקית, של מעריצי הסדרה, כאשר בין היתר נשלחו 4,139 ציוצים בטוויטר ו 780 אישורים בפייסבוק. כמו כן, מעריצים החלו להופיע באירועים שונים בכדי להעביר את המסר. מסתבר שבברטניה המסר עבד והסדרה חוזרת לשם.

מעניין יהיה לראות באם תהיה היענות נוספת במדינות נוספות והאם היענות שכזאת אכן תפתח את הדלת עבור הפקת פרויקטים חדשים ביקום של הסדרה או שמא הכל היה דיבורים בכדי שיוצר הסדרה ירוויח כסף משידורים נוספים שלה.

עצה שלי ?

תשמרו על התקווה על אש קטנה, הסיכויים של הסדרה לחזור קטנים מאד, אם כי לא אפסיים, אולם במידה ורוצים להחזיר את הסדרה צריך למהר משום שחלק מכוכביה כבר נפטרו ומי יודע מתי הבאים בתור יזכו לגורל דומה. מצד שני, אם את "השמיניה" החזירו לעונה נוספת, אז מדוע לא את "בבילון 5" ?...

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

זוהי אחת הסדרות הכי טובות שראיתי. חלקים חשובים ממנה עברו לעולם הבא כך שהחלל כל כך עצום שיצטרכו מילוי בסגנון ג'וני דפ לדוג' למלא אותו.

חייבים לעשות רעש גדול ראינו שזה אפשרי- אנטרפרייז, פיירסקייפ. אז מדוע לא כאן?