יום ראשון, 13 באוקטובר 2013

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Betrayal, Hell On Wheels, Arrow, The Simpsons ועוד...

נתחיל עם שאלה לגבי סדרה חדשה:

הפיילוט של Betrayal היה ממש רע, כמה עוד פרקים לדעתך עד הביטול?! [לא ראיתי את הפרק הבא- אולי פחות יעסקו בארוטיקה בחצי שקל ויכניסו גם עלילה פחות משמימה מהבן הנודניק של הנאשם הראשי?!



תגובה:

למזלי, החלטתי להמתין בכדי לצפות בסדרה הזאת, ועל פי נתוני הרייטינג של הפרקים הראשונים עושה רושם שלסדרה אין עתיד, כך שהחלטתי שהשנה לא אתחיל לצפות בסדרות שאין להן עתיד וזו אחת מהן. קשה לי להאמין שהיא תגיע לפרק ה 13 שכבר הוזמן עבורה. לפי דעתי, ברגע שהסדרה תרד מתחת ל 0.8 נק' מדד ברשת יחתכו אותה.

מסדרה חדשה לסדרה ותיקה:

יש לך הסבר איך הסימפסונס שחודשה השבוע לעונה 26! מובילה ברייטינג של יום ראשון ברשתות הברודקאסט?
מדהים.



תגובה:

באמת קשה לי להאמין שהסדרה מצליחה לשרוד כל כך הרבה זמן. צריך להבין, שיש ילדים בני 18 שלא נולדו שהסדרה עלתה לאוויר !!! לגבי העובדה שהיא מובילה את טבלת הרייטינג, זה מעיד יותר על הסדרות האחרות מאשר עליה, משום שהרייטינג שלה זהה, פחות או יותר, לנתונים שלה בשנים האחרונות, שאר הסדרות הן אלו שנפלו.

יוסי ניסה לברר לגבי עתידה של סדרה שסיימה עונה:

יהיה עונה 4 לגיהנום על גלגלים ?



תגובה:

ברשת עדיין לא הודיעו אם תהיה עונה רביעית, אך, לפי דעתי, הסיכויים לכך טובים אך לא גבוהים. נתוניה היו טובים יותר משל The Killing, אך לא התרוממו לגבהים חדשים.

גיל הגיב לדעה שלי לגבי סדרה:

צר לי שאני מתערב,
אבל אני חייב.
בתור מישהו שקורא קבוע ומעריך את עבודתך מאד, אני לא יכול שלא לציין בפניך משהו בטח כבר שמעת.
מי שכ"כ אוהב טלוויזיה וסדרות פשוט לא יכול לפספס בחיים את "שובר שורות", לא משנה אם לא התחברת, תכריח את עצמך לראות! בטח שמעת את זה כבר מלא אבל אני באמת בשביל אומר, D1D1, אל תפספס סדרה כזאת. אחת בדור...

על איכות לא מתפשרים.
תודה על ההקשבה :]

 
תגובה:

לסדרה היו 5 עונות. על פי מה שקוראים הגיבו, הסדרה מתחילה באמת רק מהעונה השלישית. זה אומר לבזבז צפייה בשתי העונות הראשונות בכדי לצפות בסך הכל בשלש עונות. אין לי מספיק זמן לעשות את זה. מי יודע, אם אי פעם יהיה לי זמן אצפה בה, אבל אני לא נוהג להסתכל לאחור, כך שהסיכוי לכך לא גבוה. וחוץ מזה, מה שרבים מחשיבים כאיכותי לא תמיד מתקבל אצלי כאיכותי ("הסופראנוס" לדוגמא).

ועכשיו, בקשה:

היי,
אני זקוק רצח לספוילרים עדכניים לסדרה מהפכה והחץ הירוק. כל ספויילר קטן יהיה מעולה!



תגובה:

מצטער, אבל הפסקתי לפרסם ספויילרים. מי שרוצה לפרסם שיפרסם בתגובות, אבל בבלוג לא יופיעו פוסטים של ספויילרים.

רשת ה CW מקבלת שאלה:

תודה, רק לא הבנתי למה הפתיחה (של ערב יום רביעי) רק מוגדרת רק כבינונית?
אם תשווה ליום לפניה אז The Originals עם 0.9 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי הגיעה ל 1.92 מיליון צופים; וזה לעומת The Tomorrow People שהחלה עם 0.9 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי הגיעה ל 2.32 מיליון צופים. [ובהתחשב בעובדה שהLEAD IN של האחרונה ARROW-עמד רק 0.9 לעומת 1.2 שמשכה סופרנצ'וראל?] ז"א שOriginals איבדה הרבה יותר צופים מאשר Tomorrow ומשכה גם פחות צופים סה"כ לעומת Tomorrow -ואז דווקא הגדרת את הערב כפתיחה טובה מאוד?



תגובה:

ראשית, צריך להביט על נק' המדד ולא על מספר הצופים הכללי ולכן, ערב של 0.9 ו 1.2 ביום שלישי נחשב, לפחות כרגע, לטוב (כפי שהיה יום רביעי בשנה שעברה) וערב של 0.9 נק' מדד לשתי סדרות נחשב רק לבינוני (או קצת מעל לכך), זו בהחלט לא פתיחה טובה, במיוחד נתונים של 0.9 נק' מדד לסדרה חדשה בפרק הראשון שלה, כאשר היא צפויה לאבד גובה.

ושוב, שאלה על סדרה מתה הפעם זה מ hty:

מה אתה חושב על ה2 פרקים אחרונים של 90210 של הרשת CW ?
( אני מתכוון לפרק האחרון ולפרק ספיישל שהשם שלו זה 90210 :  4ever אם אני לא טועה )
אתה חושב שהפרק סגר את כל הקצוות ? מבחינת ליעם , אנני , סילבר , נעמי וזה ?
אם היה עוד עונה היו מבטלים גם אותה?
תודה ושבת שלום ;)



תגובה:

אני מצטער, אבל הבהרתי מספר פעמים, שאני לא מתייחס יותר לסדרה הזאת. 90210 הסתיימה ודיברתי עליה הרבה יותר מדי ממה שראוי לה. די, היא הסתיימה וטוב שכך. כל הדמויות קיבלו סיום (כזה או אחר) וכרגע זה לא משנה איך, חלק יאהבו וחלק לא. למען האמת, מה זה משנה ? תעברו הלאה, כל העולם שכח ממנה.

ויש גם שאלה על נושא שונה לחלוטין:

שאלה שעניינה אותי מזה זמן לא קצר- הקומיקון שנערך כל שנה, כל אחד שרוצה פשוט יכול לבוא, להכנס ולפגוש את השחקנים?? זה נשמע לי קצת לא הגיוני, בעיקר עם כמות האזרחים שיש להם שם, מצד שני, קונים כרטיס? איך זה עובד? תודה :-)



תגובה:

את האמת ? לא התעניינתי יתר על המידה. לפי מיטב הבנתי כל הכוכבים מסתובבים באותו מקום, אבל יש חדרים מסוימים ובהם נערכים המפגשים. יש 2 דרגות במקום:

A Comic-Con International badge - צריך אותו בכדי להיכנס לאירוע וחייבים ללבוש אותו בכל זמן.
A Comic-Con Member ID - מאפשר לך לקנות או להירשם לקטגוריה הראשונה. בלעדיו, בלתי אפשרי להיכנס לאתר ולקנות דברים, או מאפשר לך להירשם עבור האסיפות בחדרים עם הכוכבים.

אין מכירת כרטיסים, אחרי שאתה נרשם כחבר וקונה את ה"תג", אתה מקבל ברקוד אותו אתה מביא לאירוע.
 

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

היי, מי שהוא מפה יכול לספר לי ספוילרים עדכניים לסדרה מהפכה והחץ הירוק? :)

אנונימי אמר/ה...

תודה על התשובות ועל השקעה.

אנונימי אמר/ה...

היי תוכל להמליץ לי על סידרה טובה יותר מ4 עונות סדרות שאהבתי הם חברים, שני גברים וחצי, 24, נמלטים ושובר שורות

תודה על המאמץ