יום שני, 21 באוקטובר 2013

בוודאי שמתם לב ש...



העלילה המרכזית בסדרה Bones הסתיימה בצורה גרועה. במשך יותר מעונה וחצי חבורת הרופאים נמצאו במגננה נגד רוצח מתוחכם בשם פאלנט, כמעט כל דבר שהם עשו נגדו התפוצץ להם בפנים ואולם בפרק אחד הכל הסתיים. אני מבין שרצו להעניק לצופים סיום לסיפור, אבל בצורה כזאת עלובה וצפויה ? (זהירות ספוילר) שפלאנט הפך אובססיבי לברנן ובשל כך מובל למותו ? האדם שהיה כה זהיר ומתוחכם נופל בצורה שכזאת ? ובהפקה גם חשבו שהם מתחכמים שפתחו דרך לרוצחת סדרתית חדשה שפלאנט גילה ואף אחד לא שמע עליה. אז זהו, שלא. הגיע הזמן לסגור את הסדרה. לתסריטאים נגמרו הרעיונות. במיוחד עכשיו, כאשר ברנן ובות' מתחתנים.

לשטות של ההפקה של הסדרה Castle. לפני תחילת העונה השישית של הסדרה היא ניצבה בפני צומת דרכים, קאסל הציע לבקט נישואין ואילו בקט קיבלה הצעת עבודה בוושינגטון. חשבתי שמדובר בעוד קליף האנגר, אולם הפרקים הראשונים של העונה השישית הוכיחו שהכיוון של המעבר של בקט לוושינגטון היה נכון והיווה עליית מדרגה עבור הדמות שלה. ואז הוחלט להחזיר את בקט אחורה ולפטר אותה מהמשרה בוושינגטון. חבל, זה יכל היה להיות "קאסל 2.0", הגרסה הבאה של הסדרה ברמה פדראלית. לעיתים צריך לחשוב קדימה ולא רק להסתפק בסגירת הקליף האנגר של העונה הקודמת. חבל.

סדרה בריטית חוזרת בשני סרטים נוספים. הסדרה Poirot, על פי ספריה של אגתה כריסטי, חוזרת השבוע לשני סרטי טלוויזיה נספים. ביום רביעי ה 23 באוקטובר נחזה בעיבוד ל The Big Four ואילו בשבוע לאחר מכן, ב 30 באוקטובר, נקבל את העיבוד ל Dead Man's Folly. לאחר שני הסרטים הללו יישארו שני עיבודים אחרונים המתוכננים לסיפוריה של אגתה כריסטי אודות הבלש המהולל. לראות ולנצור, קשה לראות סדרות כה איכותיות שכאלה היום, אפילו בקרב הסדרות הבריטיות המעולות. הצופים שעדיין לא צפו בסדרה הנהדרת יכולים עדיין לצפות בפרקיה בערוץ 9. סדרת חובה.

דייב טננט חוזר בסדרה חדשה. השחקן הבריטי המעולה יככב במיני סדרה בת שלשה פרקים בשם The Escape Artist החל מיום חמישי ה 29 באוקטובר 2013, סדרה אשר תציג שחקנית מוכרת לצידו של טננט, אשלי ג'נסן ("בטי המכוערת"). במידה ומדובר באיכות שמתקרבת לאיכות של הסדרה הקודמת של השחקן, הכוונה היא כמובן לסדרה Broadchurch, אנו צפויים לחוויה נוספת. נחזיק אצבעות.

נקבע תאריך חזרה לסדרה Ripper Street. הסדרה הבריטית חוזרת לעונה שנייה בימי שני החל מה 28 באוקטובר 2013, כלומר, בשבוע הבא. כולי תקווה, שהעונה השנייה שלה תהיה טובה יותר מהעונה הראשונה, שאכזבה ולא עמדה בציפיות, למרות הפוטנציאל הגדול שהיה לה. לא תמיד סדרה תקופתית מצליחה.

נקבע תאריך חזרה לסדרה Banshee. סדרת האקשן הטובה מאד של ערוץ Cinemax חוזרת בעונה שנייה בימי שישי החל מה 10 בינואר 2014. בניגוד ל Ripper Street, הסדרה Banshee דווקא עמדה בציפיות הגדולות ממנה בעונתה הראשונה ולכן העונה השנייה מעניינת מאד ונצטרך לראות באם היא תצליח לשמר את האיכות ובעיקר את כמות האקשן שחזינו בעונתה הראשונה.


השבוע הגיעה לסיומה עונה של סדרה אחת ויעלו 5 סדרות בעונות חדשות:

הסדרה שסיימה השבוע את העונה:

יום ראשון - Doc Martin.

הסדרות שיעלו השבוע בעונות חדשות:

יום שלישי - Ravenswood.
יום רביעי - Misfits.
יום שישי - Grimm, Dracula, The Carrie Diaries.

כמו כן, ביום שלישי תשדר הסדרה Pretty Little Liars את פרק "חג כל הקדושים" השנתי ובאותו יום תחזור הסדרה Awkward לחצי השני של העונה השלישית.

אין תגובות: