יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

פינת המענה לקוראים, והשבוע: מבוקש לחקירה, שובר שורות, דקסטר, נקמה, היה היה פעם, אנחנו גברים, פרשיות סמויות, האנטומיה של גריי ועוד...

נתחיל עם הודעה:

פרסמתי ביום שני שעבר פינת המלצת מוזיקה ואז התחלתי משאל לגבי השיר. ראשית, אני מודה לכל מי שהצביע. אבל, מדוע היענות כל כך קטנה ? לא להאמין שכל כך מעט אנשים מצאו את הזמן להצביע על שיר של 4 דקות. אני באמת מאוכזב. אני לא מעוניין, שתלחצו על כפתור ההצבעה סתם, אבל יהיה נחמד אם תשמעו את השיר שהמלצתי ותחוו דעה. לוקח בדיוק 4 דקות לעשות זאת. מי שרוצה יכול להשאיר גם תגובה. כולי תקווה, שהחל מהשבוע תהיה היענות גבוהה יותר.

ועכשיו, לשאלות ולתשובות:

השאלה הראשונה מתייחסת לסדרה של רשת CBS והיא מגיעה מאמיר:

שכחת לפרסם את נתוני הרייטינג של Person Of Interest.
ועוד דבר: האם תוכל לערוך לשלב סיכום לעונה השנייה של הסדרה ?



תגובה:

אני לא שכח לפרסם את הרייטינג של אף סדרה, פשוט היא עברה ליום שלישי ולכן הרייטינג שלה מפורסם ביום רביעי ולא שישי.

לגבי "שלב סיכום עונה", עוד לא סיימתי לצפות בעונה השנייה של הסדרה, אני בפרק 16, כשאסיים כנראה שאפרסם "שלב סיכום עונה". במידה והבלוג יישאר באוויר...

ועתה, צמד שאלות:

דווקא לא התכוונתי בהומור לפינה של הספרים. הייתי רציני מאוד. מציע לך לשקול את זה שוב.

שאלה אחרת - הסוף של דקסטר לטעמך?
ומה אתה חושב של שובר שורות? לדעתי הסדרה מס' אחת בתולדות הטלוויזיה מאז ועד היום.



תגובה:

לגבי פינת ביקורת ספרים, אין לי מספיק זמן לכך, בנוסף לכך שבשנים האחרונות, מפאת חוסר זמן, כמעט ולא יוצא לי לקרוא ספרים.

לגבי דקסטר, עוד לא יצא לי לראות את עונה 7, לא כל שכן עונה 8, כשאצפה אדווח את דעתי.

לגבי שובר שורות, אומר זאת שוב, ראיתי מספר פרקים ולא אהבתי את מה שראיתי ולכן זנחתי אותה ולא שבתי לראות אותה.

השאלות הבאות מתייחסות לנתונים הנמוכים של רשת CBS ביום ראשון:

שאלה ראשונה:

מה קרה לCBS? הסיום של שובר ופתיחת העונה של הומלנד, או משהו אחר בכבלים? או התחרות בערוצים אחרים?!
Betrayal נראתה מראש אבודה, האם זה אומר שאלו העונות האחרונות של האישה הטובה והמנטליסט לדעתך?
תודה על התשובות והעדכונים בבלוג :)

שאלה שנייה:

זה רק אני או שלציבור האמריקאי נמאס מלוח השידורים המאובן וסדרות המשטרה של CBS?
הרשת חווה ירידה בנתונים כבר מספר ימי שידור..



תגובה:

כן, זה גם הסיום של שובר שורות וההתחלה של הומלנד, אבל זו גם העובדה שאלו הם הנתונים של הסדרה, קשה להאמין שהנתונים של הסדרות יכולים להיות גבוהים הרבה יותר.

לגבי השאלה, האם מדובר בעונות האחרונות שלהן, לגבי אחת מהן זה בטוח, השאלה היא רק איזו מהן או האם הסדרה השנייה תצטרף אליה, כרגע קשה לדעת במי מדובר.

לגבי ההתייחסות של הציבור לרשת, כן, הרשת צריכה לעשות בדק בית רציני, לראשונה מזה זמן רב (יותר מעשור).

תום תהה:

היי D1D1, אתה חושב שיש סיכוי טוב ש-Revenge ו-Once Upon a Time יגיעו לנתונים גבוהים יותר בהמשך העונה או שסביר יותר שמכאן רק ירדו?



תגובה:

לצערי, התשובה לכך היא שלילית. לפי דעתי, מכאן, הנתונים של הסדרה יכולים רק לרדת, השאלה היא רק עד איפה.

שאלה נוספת לגבי סדרה חדשה:

"We Are Men פתחה עם 2.0 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי הגיעה ל 6.4 מיליון צופים"

באסה, יש סיבה לנתון הזה?(למשל משודר במקביל משחק פוטבול?)
D1D1 אתה אופטימי בקשר לסדרה? כבר היו סדרות שהתחילו כך והמריאו בהמשך העונה?



תגובה:

התחרות הגדולה מאד שיש ביום שני עם "רוקדים כוכבים" ובעיקר "דה וויס" וגם בגלל העובדה שמדובר בסדרה שלא מתאימה לרשת. זה היה הימור, שכנראה ייכשל.

ושאלה נוספת לגבי סדרה של רשת CBS:

כמה פרקים הוזמנו לבני ערובה?



תגובה:

כפי שאמיר הגיב, אכן הוזמנו לסדרה 15 פרקים. הפרק האחרון של העונה אמור להיות משודר, ככל הנראה, ב 17 בפברואר 2014.

בחזרה לסדרה "שובר שורות" (גיל הצטרף לשאלה הנ"ל):

מה היה הרייטינג של הפרק האחרון של שובר שורות? (מספר צופים + מדד)



תגובה:

הפעם אחרוג ממנהגי, משום שמדובר בפרק האחרון של הסדרה, ואפרסם את הנתונים:
הסדרה הניבה בפרק האחרון שלה 5.3 נק' מדד (עלייה מ 3.4 נק' מדד בשבוע הקודם), ובמספר הצופים הכללי שלה הגיעה ל 10.280 מיליון צופים (עלייה מ 6.584 מיליון צופים בשבוע שעבר).

השאלה הבאה מתייחסת להודעת חידוש הסדרה Covert Affirs:

לא אמרו שזאת תהיה העונה האחרונה?



תגובה:

לא, הסדרה של רשת USA שהסתיימה הקיץ היא Burn Notice לאחר שבע עונות.

השאלה השבועית על הסדרה Grey's Anatomy:

היי שמועות אומרות שסנדרה הו (כריסטינה יאנג) --האנטומיה של גריי-- לא תחזור לעוד עונות במידה ויהיו. תסיים את תפקיד חייה בעצם. מה אתה יודע על כך?
תודה



תגובה:

עד כמה שאני יודע, לא מדובר בשמועה, אלא בידיעה. השחקנית אכן הודיעה שלא תחזור לעונה נוספת במידה והסדרה תחודש. מצד שני, שחקנים יכולים תמיד להתחרט, עבור המעריצים נקווה שזה לא יהיה מאוחר מדי.

ועתה, מקבץ שאלות:

1. מה דעתך על סקראבס ?

2. האם סיימת לצפות בדקסטר?

3. "לצערך, לא התחברתי לסדרה, זנחתי אותה לאחר פרקים בודדים ולא חזרתי לצפות בה. לכן, אני גם לא יכול לחוות את דעתי לגבי העונה האחרונה שלה. בוודאי שלא אסכם את העונה כולה. "(D1D1,יום ראשון, 22 בספטמבר 2013)
אתה מודע לזה שהעונה הראשונה איטית, והיא מתחילה להמריא מעונה 3, ועד סוף הסדרה היא מעולה כולל הסיום? תיתן לזה הזדמנות נוספת?



תגובה:

1. אהבתי את הסדרה בהתחלה, אולם לאחר שתי עונות הבנתי את הפרנציפ והיא די נמאסה עלי, העונות האחרונות שלה היו מיותרות. במיוחד האחרונה.

2. כפי שעניתי לשאלה קודמת, התשובה היא שלילית. עוד לא צפיתי בעונה השביעית, וגם לא בעונה השמינית. רק באזור דצמבר יתפנה לי זמן לצפות בשתי העונות, אבל גם אז בקצב איטי.

3. אם אני צופה בסדרה, אז אני עושה את זה בדרך כלל מהתחלה ועד הסוף. אני לא רואה מצב שאני מעביר שתי עונות של סדרה בשיעמום רק בכדי שבעונה השלישית היא תהפוך לאיכותית יותר. מצטער.

גם השבוע הגיעה שאלה במייל:

היי שמתי לב לבלוג שלך ורציתי לשאול העם אתה מכיר סדרות פשע אבל לא פשע משטרתי אלה יותר בכיוון של הפשע הרע (מאפיונרים, גנגסטרים, משפחות פשע וכו'..)
אפשר המלצות לסדרות כאלה :)?
סדרות שכבר ראיתי: ילדי האנרכיה, שובר שורות, מג'יק סיטי, הסופרנוס, ווגאס, אימפרית הפשע, הבורג'ס, המגן, הסמויה אני יודע שהשניים האחרונים לא ממש קשורים אבל יש בהם קצת מזה ממש קצת בכל מקרה אשמח עם תוכל להמליץ לי משהוא בז'אנרים שהזכרתי למעלה רק לא משטרתי

תודה :)



תגובה:

כן, סדרת הפשע הטובה ביותר של השנים האחרונות היא ללא ספק Underbelly, במיוחד העונות הראשונות שלה.

4 תגובות:

דנה אמר/ה...

תודה על התשובות.
כדי שאנשים יגיבו יותר להמלצות המוזיקה, אתה חייב להוסיף קישור לשיר.

אנונימי אמר/ה...

תודה על התשובות והפינה, אה כן קיילי שולתת!1 ;)

אנונימי אמר/ה...

אני מקווה שסנדרה או לא תתחרט.. מחל מהעונה הראשונה היא עצבנה אותי חחח

gil אמר/ה...

צר לי שאני מתערב,
אבל אני חייב.
בתור מישהו שקורא קבוע ומעריך את עבותך מאד, אני לא יכול שלא לציין בפניך משהו בטח כבר שמעת.
מי שכ"כ אוהב טלויזיה וסדרות פשוט לא יכול לפספס בחיים את "שובר שורות", לא משנה אם לא התחברת, תכריח את עצמך לראות! בטח שמעת את זה כבר מלא אבל אני באמת בשביל אומר, D1D1, אל תפספס סדרה כזאת. אחת בדור...

על איכות לא מתפשרים.

תודה על ההקשבה :]