יום שבת, 25 באוגוסט 2012

ביקורת: Gates, פרקים 2-1: לא משהו מיוחד.



מארק (טים אליס) והלן (ג'ואנה פייג) הם זוג שיש להם ילדה קטנה בשם קלואי (מארי אן בול). המשפחה הצרה עוברת לגור בשכונה חדשה. הלן עובדת כסוכנת נדל"ן ומארק הינו קבלן בניין. עוד לפני שהם משלימים את המעבר זוג ההורים צריך להביא את בתם לבית הספר, אך כאשר הם מגיעים לעשות זאת הם מגלים הורים מוזרים. שרה (קתרין שפרד) אם לאחד הילדים, מתאהבת במארק בסתר ומנסה לנצל כל רגע להיות איתו לבד. בעלה, איידן (טוני גארדנר), מפחד ממארק וגם מזלזל בעבודתו. מיה (אלה קניון), היא מסוג האמהות שכל הזמן רוצה להשתתף באירועים ולגרום אחרים לעשות זאת. ועוד... כל מה שבני הזוג רוצים זה שיעזבו אותם במנוחה, אך מדי פרק הם מוצאים את עצמם נשאבים פנימה.

אין הרבה מה לומר על הסדרה. היא אמורה להיות קומדיה, אך בפועל היא לא ממש מצחיקה. מצד שני, בתור דרמה היא לא מעניינת. ישנם מצבים, אשר אמורים להצחיק, אך בפועל התסריט לא עובד. יכול מאד להיות שהנושא לא מדבר אלי והוא ידבר לאנשים אחרים, אך אפילו Up All Night האמריקאית, אשר עסקה בזוג הורים עם תינוקת קטנה, ואשר במרבית מהמקרים עוסקת בנושאים דומים, מצחיקה הרבה יותר ממנה. וזו לא מחמאה לשתי הסדרות.

בגזרת השחקנים, הם עושים עבודה טובה, אם כי קשה להצביע על על שחקן או שחקנית, כולל השחקנים הראשיים, אשר ישאירו חותם על הצופה. אולי קתרין שפרד, אבל היא אולי תזכה לכך בשל העובדה שהיא משחקת דמות נוירוטית וקצת משוגעת.

אז, לראות או לא לראות ?
הרעיון משעמם, לפחות עבורי, ואולי ידבר אל ההורים הטריים בצורה מוצלחת יותר, התסריט לא מצחיק וכמעט ולא מעניין. בשני הפרקים הראשונים הסצינה המעניינת היחידה הייתה כאשר הלן ושרה הלכו מכות וגם סצינה זו תעניין צופים יותר מהכיוון הלא נכון. המשחק סביר אבל לא מרשים. כל העובדות הללו מוליכות למסקנה אחת: דלגו על הסדרה ואל תצפו בה.

אין תגובות: