יום רביעי, 22 באוגוסט 2012

פרסום: 23 ספויילרים ועדכוני סדרות.



1. בסדרה Hart of Dixie, עושה רושם שאם זואי רוצה להיות עם ג'ורג' היא תיאלץ להתמודד עם קבוצה של נשים. בפרק חג ליל כל הקדושים 3 נשים ינסו לזכות בליבו של ג'ורג' ואף לא אחת מהן תהיה זואי. ג'ורג' יתעניין רק באחת מהן. גם בוייד יתעניינו באותו פרק.

2. בסדרה Pretty Little Liars, ספנסר וטובי עומדים לחוות משהו בפעם הראשונה. רוצים לנחש מה זה יהיה ?

3. בסדרה Glee, הפרק הראשון של העונה הרביעית יעסוק כמעט כולו בשברון לב ועושה רושם שכמעט אף אחד לא יוכל לברוח מכך.

4. בסדרה Hawaii Five-0, השחקן טרנס האוורד יגיע לסדרה לפרק אחד, אשר יציג בפלשבק את דני בימיו כשוטר בניו ג'רזי.

5. בסדרה The Goodwin Games, ג'אנינה גאוונקה (בתמונה העליונה), אותה ראינו בסדרה "דם אמיתי" כלונה משנת הצורה, מגיעה אל הסדרה של רשת FOX בתפקיד אורחת מתמשך. כזכור, הסדרה עוסקת בשני אחים ואחות, אשר חייבים להתאחד בכדי לקבל את הירושה של אביהם. ג'אנינה תגלם את דמותה של האנה, החברה לשעבר והאם של התינוק של אחד האחים.

6. בסדרה Once Upon a Time, משהו יקרה העונה, אשר יגרום לכך שמרי מרגרט ואמה יצטרכו לבלות הרבה זמן ביחד, בין אם הן ירצו בכך לא.

7. בסדרה The Big Bang Theory, לאחר הצעת הנישואין שלו, לאונרד מנסה לחפות על כך וליצור ערב מושלם שיתמקד רק בפני. כמובן, שבסופו של דבר הדברים לא קורים רק כפי שהוא תכנן.

8. בסדרה How I Met Your Mother, סטירה מספר 7 תגיע העונה וברגע שהכי לא תצפו לו.

9. בסדרה Suburgatory, בפרק השני של העונה, שהוא גם הפרק של "חג ליל כל הקדושים" האמריקאי, דאלאס שואלת את ג'ורג' אם הוא מעוניין שהם ילכו בתחפושת זוגית לאירוע, אך ג'ורג' דוחה את ההצעה. אל דאגה, באחד מהפרקים הבאים השניים ייצאו לדייט הראשון שלהם.

10. בסדרה Don’t Trust the B—- in Apartment 23, ג'ון עומדת לקבל אויבת מושבעת בשם פוקס פאריס, אנליסטית מתחילה בחברת כספים בה ג'ון מוצאת עבודה. היא מניפולטיבית וג'ון אוהבת את התכונה הזאת שלה. אך כאשר הפרצוף החמוד של ג'ון משתנה, פאריס מגלה שאסור לצאת נגדה.

11. בסדרה Revenge, כפי שרואים בטיזר לעונה הבאה, אמילי מוצאת את עצמה קשורה ולטאקדה יש נגיעה בדבר.

12. בסדרה The Vampire Diaries, בתחילת העונה מרדית' רק מנסה לשרוד, עתה שאלריק איננו והיא נכנסה לעולם ה"על טבעי" שהיא לא חשבה שתהיה בו. היא צריכה לקבל החלטה האם להישאר בו או לא.

13. בסדרה Criminal Minds, בהפקה מפשים ללהק את דמותו של טובי, מתבודד מוזר, אשר עובר מלהכאיב לחיות ללהכאיב לבני אדם. מעשיו מושכים את תשומת הלב של טיפוס נוסף בשם דיוויד רוי טרנר, אשר לא אוהב שאומרים לו מה לעשות. כמו כן, מלהקים את הדמות של הולי, הבוס של טובי בחנות לחיות, אשר דוחפת אותו יותר מדי. ואת הדמות של ג'וזי.

14. בסדרה Shameless, פיונה מתחילה לעבוד בעסק משפחתי בו נכיר דמות בשם מייק, גבר נחמד בסוף גילאי העשרים או תחילת השלשים. מדובר בגבר רגיל, והדמות שלו אמורה להופיע במספר פרקים בעונה השלישית ואולי גם בעונה הרביעית.

15. בסדרה Covert Affairs, בפרק שישודר ב 23 באוקטובר, הבוסית של אייל לווין, איש המוסד, מגיעה ללנגלי. שמה יהיה רבקה סינגר ותגלם את דמותה טובה פלדשוש. רבקה שואלת בצורה ישירה את אייל אם הוא שוכב עם אנני.



16. בסדרה Arrow, השחקנית האוסטראלית ג'סיקה דה גו (Underbelly), מגיעה לסדרה למספר רב של פרקים כ The Huntress, עם אפשרות גם להיות מושא אהבה עבור אוליבר קווין. שמה יהיה הלנה ברטינלי והיא בתו של בוס של המאפיה. היא רוצה לנקום באביה על מעשיו. הפרק הראשון בהשתתפותה יהיה הפרק השישי.

17. בסדרה The Walking Dead, השחקן דאלאס רוברטס, אשר מגלם את דמות אחיה של אלישה בסדרה The Good Wife, יגיע לסדרה של רשת AMC בתור מילטון. מדובר בדמות שלא הוצגה בקומיקס. הוא עובד עם Governor. הוא לא מדען, אך מנסה לבחון את התנהגות הזומבים ולשם כך הוא עורך ניסויים.

18. בסדרה Dexter, דקסטר מתאחד עם אסטור, בתו החורגת (לשעבר ?) בפרק השני של העונה השביעית.



19. בסדרה Pretty Little Liars, ברשת ABC Family מייצרים סדרת אינטרנט עבורה והיא תעלה ב 28 באוגוסט. היא תשודר מידי שבוע בימי שלישי עד פרק חג "ליל כל הקדושים", אשר ישודר בחודש אוקטובר. בסדרה נכיר דמות חדשה בשם שאנה (אריאל מירנדה), דמות של מוכרת בחנות תחפושות. שאנה תעבור מסדרת האינטרנט אל הסדרה הראשית בחצי השני של העונה.

20. בסדרה Glee, קורט עדיין יהיה בסביבה של בית הספר מקינלי היי בפרק הראשון של העונה, אך בליין דוחף אותו לצאת לניו יורק. בפרק השלישי קורט כבר שם ועורך בעיתון "ווג" רואה את הפוטנציאל שלו בתחום האופנה.

21. בסדרה Castle, באחד מהפרקים קאסל ובקט הולכים אל ה"המפטונס" בכדי להיות לבד, אך מפקד המשטרה באזור מבקש את עזרתם בחקירת רצח.

22. בסדרה The Vampire Diaries, בפרק הפתיחה אלנה נמצאת בשלב המעבר להיות ערפדית. סטפן מדבר איתה על נקודות החוזקה והחולשה שלה וגם מביא לה את הטבעת, אשר תוכל לגרום לה ללכת באור היום, אותה בוני מכינה לה.

23. בסדרה Grimm, רוזלי ומונרו סוף סוף יוצאים לדייט. הם יהיו בסכנה, אך אך רוזלי תגלה צד חדש שלה שיעזור להם.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

היי,
אשמח אם תוכל לתת לי את התאריכים בהן עולות/חוזרות הסדרות הבאות:
Arrow
Beauty and the Beast
Cult
The Carrie Diaries
Once Upon A Time
Body Of Proof

ומה קורה עם The Client List? צפויה עונה נוספת?
הבנתי ש-Unforgettable בוטלה, אבל האם רשת אחרת בסוף החליטה להעלות עונה נוספת?
תודה רבה על הבלוג הזה!!!

אנונימי אמר/ה...

לגבי pretty little liars - האם העלילה של סדרת האינטרנט תהיה קשורה לעלילת הסדרה??

ועוד שאלה - למה הסדרה גרים חזרה מוקדם ??