יום רביעי, 15 באוגוסט 2012

חדשות קולנוע: מכה נוספת לקריסטן סטיוארט.



שחקנית הקולנוע קריסטן סטיוארט מקבלת מכה אחרי מכה. לאחר שבחודש האחרון מערכת היחסים שלה עם רוברט פטינסון חוסלה כאשר התברר שהשחקנית ניהלה רומן עם הבמאי של הסרט Snow White and the Huntsman, רופרט סנדרס, לפני מספר ימים הופיע פטינסון בתוכנית של הקומיקאי ג'ון סטיוארט ועל פי מקורבים לשחקנית לאחר שצפתה בתוכנית היא אמנם שמחה לראות שפטינסון לא "כיבס" את הכביסה המלוכלכת שלהם בפרהסיה והחליט להתחמק מהשאלות באלגנטיות, אך כאשר התוכנית הסתיימה היא סוף סוף הבינה שמערכת היחסים שלהם אכן הגיעה לסיומה ושלמרות התקוות שלה, שקיים סיכוי שהשניים ימצאו את הדרך להיות ביחד, הרי שמדובר בתקוות שלא יתממשו. על פי אותו גורם, סטיוארט פרצה בבכי היסטרי במשך זמן רב וקשה היה לנחם אותה.

גורמים אחרים המקרובים לשחקנית מוסרים שהיא עדיין מקווה שלמרות הכל הם ימשיכו להיות מעורבים אחד בחיי השנייה, אם לא כנאהבים הרי שכחברים טובים. מנגד, מקורבים לרוברט טוענים, שהוא עדיין לא החליט בנידון.

מכה נוספת ניחתה אתמול על קריסטן, כאשר התברר שככל הנראה היא לא אמורה להשתתף בסרט ההמשך ל Snow White and the Huntsman. למרות שבעבר סטיוארט התראיינה, שהיא לא מחויבת לסרט המשך במידה וירצו להפיק סרט שכזה, הרי שעתה מתברר שבאולפנים החליטו לשנות לחלוטין את הקונספט של סרט ההמשך ולהותיר את קריסטן מחוץ לפרויקט. מדובר על מעין ספין אוף אשר יתמקד בדמותו של כריס המסוורת', דמותו של הצייד.

באולפנים וגם נציגי השחקנית מנסים להדגיש ולרמוז שלא מדובר בהחלטה כה דרמטית ושלא מנסים להוציא אותה מהתוכניות, אולם קשה להאמין שבאולפנים מוכנים שהדי הסקנדל מהסרט הראשון יימשכו אל הסרט השני.

צריך לזכור פרט חשוב: קריסטן בת 22 בלבד וכל עתידה לפניה, אולם בהחלטה אחת היא חיסלה את מה שעבדה כל כך להסתיר: את חייה האישיים, ועתה מתברר שחייה המקצועיים סובלים בגלל חייה האישיים. מישהו זוכר שבעוד חודשיים אמור לצאת הסרט החמישי בסדרת סרטי "דמדומים" ? מעניין מה יהיה למעריצי הסדרה, ובמיוחד למעריצי הצמד סטיוארט-פטינסון, להגיד.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

*פטינסון

D1D1 אמר/ה...

תוקן.