יום שבת, 25 באוגוסט 2012

פרסום: 10 עדכוני סדרות.



1. בסדרה The Secret Lives Of Wives, השחקנית סאלי ריצ'ארדסון ווטפילד ("אאוריקה") תככב בפיילוט של רשת Lifetime. הסדרה אמורה לבחון את האמת מאחורי הנישואין של 4 זוגות בכל האספקטים: פיזי ורגשי. ריצ'רדסון תגלם את אחת הנשים באחד הזוגות, ריד, שדרנית בתוכנית אירוח ברדיו, אשר מלהיבה את הפנטזיות של הנשים בניגוד לעובדה שהיא נשואה במשך 17 שנה ונישואיה במשבר.



2. בסדרה The Farm, מצטרף נוסף לספין אוף של The Office, מאט ג'ונס הוא המצטרף החדש והוא יגלם את דודו של דוויט. בתחילה היה מדובר בתפקיד אורח, אולם עתה הוא חלק מהקאסט הראשי.



3. בסדרה Wrecking Ball, ברשת ה CW העלו מחדש את הפרויקט בן 4 השנים והביאו לו תסריטאי חדש. הסדרה תעסוק בגבר ממשפחה בעלת קשרים פולטיים נרחבים, אשר חובר לאישה אידיאליסטית בגילאי העשרים מהקמפיין הכושל שלו לקונגרס, בכדי לפתור מקרים של אנדרדוגים בחברת עורכי הדין שלהם.



4. בסדרה Sherlock, הצילומים אמורים להתחיל בחודש ינואר עם הכוונה שהעונה השלישית תעלה לאוויר בחודש אוגוסט 2013. סטיבן מופט, אחד מיוצרי הסדרה, טען כי 3 המילים אשר מקושרים לשלשת פרקי העונה השלישית הם: Rat, Wedding, Bow. אנשי טלוויזיה הסיקו מכך, שהסיפורים האפשריים לעונה השלישית הם: The Giant Rat Of Sumatra, The Noble Bachelor ו His Last Bow. במידה והסיפור האחרון (His Last Bow) אכן יהיה הסיפור האחרון בעונה, קיים סיכוי שבמדובר בעונה האחרונה של הסדרה היות ומדובר בסיפור האחרון של שרלוק הולמס שארתור קונאן דויל כתב. שמועות על כך שהסדרה לא תמשיך לעונה נוספת החלו להישמע בשל הלוח הצפוף מאד של כוכב הסדרה בנדיקט קמברבאץ'. מצד שני, מופט התראיין וטען, כי קיים סיכוי גדול שהפרק הראשון בעונה השלישית יהיה "תעלומת הבית הריק", בו מתברר כיצד הולמס חזר לתחייה. נאלץ להמתין למידע נוסף.



5. בסדרה 90210, השחקנית דניס ריצ'ארדס מגיעה לסדרה בתור בוגרת של ווסט בברלי, אשר הפכה לאשת חברה מרשעת.



6. בסדרה The Mob Doctor, טימותי באספילד מגיע לסדרה כשחקן אורח לתפקיד של איש קונגרס מושחת.



7. בסדרה Shameless, השחקנית לורי פטי מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת לפרק השלישי של העונה. היא תגלם אישה שפוגשת את פיונה וסטיב בשעה שהיא מחפשת אחר בתה הנעדרת.



8. בסדרה Person of Interest, השחקנית פאולמה גוזמן מגיעה לסדרה בכדי לשחק נערת מסיבות מפונקת ובתו של דיפלומט ברזילאי. את פאולמה ראינו בסדרה Pretty Little Liars כג'קי, ארוסתו לשעבר של עזרא.



9. בסדרה Switched at Birth, ביי מקבלת חברה הכי טובה חדשה. טאניה ריימונד (Lost) מגיעה לסדרה בכדי לגלם דמות של ציירת רחוב בשם זארה. הפרק הראשון בהשתתפותה יהיה הפרק השני.



10. בסדרה Star Wars, עומדת לצאת סדרת אנימציה נוספת לסדרה בשם Star Wars: Detours ואשר מבחינה כרונולוגית תתרחש בין אירועי הסרט השלישי לרביעי. סת' גרין אמור להיות מאחורי הפרויקט, אשר עתיד להיות בעל צד קומי חזק מאד.

תגובה 1:

יוסי אמר/ה...

אחרי שפורסם שהשמיניה תחודש לעונה רביעית לאחר 5 שנים, והיוצר יהיה יועץ עלילתי (כמו עם היוצר של על טבעי?), האם לדעתך יהרסו את אחת הסדרות היותר טובות ששודרו בארץ?