יום שלישי, 7 באוגוסט 2012

פרסום: 22 ספויילרים ועדכוני סדרות.



1. בסדרה The Vampire Diaries, בפרק הרביעי יהיה פלשבק אל השנים 1100, בהם נחזה באלכסנדר, צייד ערפדים בעל מזג חם. לצערו, כאשר הוא פוגש ברבקה, הוא לא מזהה אותה כאחד היצורים שהוא רודף אחריהם. והוא די מוקסם ממנה.

2. בסדרה Suits, בפרק הבא יהיו פלשבקים בהם נחזה כיצד מייק נקלע לעבודה הקודמת שלו. נחזה גם באינטראקציה הראשונית שלו עם ג'ני, וכן כיצד הארווי עצר את דניאל.

3. בסדרה Happy Endings, בפרק הראשון של העונה פני נופלת והחלק העליון של גופה מגובס. זה עובד בצורה מושלמת עבור מקס, משום שהמטפל שלה, קני, מושך את תשומת ליבו ומפלרטט עימו. כמובן שקני חושב שמקס בחור טוב והוא לא.

4. בסדרה Shameless, דבי תמצא לעצמה חברה חדשה בעונה הבאה. מדובר בחברה צעירה שהיא למעשה ילד צעיר.

5. בסדרה Dexter, בשעה שדב ודקסטר מתמודדים עם מה שדב ראתה בפרק סיום עונה 6, במחלק הרצח של משטרת מיאמי מתמודדים עם מוות של מישהו שקרוב אליהם, שזה משהו שיוצר גיוון עבור דקסטר, אלא שבפועל המצב יוצר עבורו בעיה גדולה.

6. בסדרה Veep, בעונה השנייה נחזה בפרצופים חדשים בקאסט הראשי.

7. בסדרה The Closer, בילי בורק חוזר לפרק האחרון של הסדרה בתור פיליפ סטרואה, ולהופעתו יש חלק בעזיבת ברנדה את משטרת לוס אנג'לס.

8. בסדרה Bones, בפרק השני של העונה החבורה תחקור את מותו של עורך דין רם מעלה. המקרה הופך למעט שערוריתי, כאשר הם מגלים שאשתו, פמלה, מאוהבת במזכירה שלו, מרגו.

9. בסדרה Hart of Dixie, למון אמנם פנויה אבל היא עדיין לא לא מוכנה להתערות שוב בחברה. בפרק השלישי של העונה היא ורובי (התוספת החדשה אותה תגלם גולדן ברוקס) נפגשות בבאר וזה לא מסתיים בצורה טובה. בנתיים, כתב מחוץ לעיירה מגיע מגיע בכדי לכתוב כתבת פרופיל על זואי.

10. בסדרה New Girl, בהפקה מחפשים אחר שחקן בגילאי ה 70 בכדי שיגלם את הפטרון של ניק בבאר. הוא נראה כמו השיכור הממוצע, עד אשר הוא טוען שהוא נוסע בזמן והוא יודע מה יקרה בעתיד לניק.

11. בסדרה Hawaii Five-0, כאילו לא צפיתם את זה, אבל בתחילת העונה השלישית וו-פאט בורח מהכלא.

12. בסדרה Supernatural, ג'נסן אקלס וג'ארד פאדלקי הסכימו להופיע בסדרה לעונות 9 ו 10 במידה ורשת ה CW תחדש את הסדרה.

13. בסדרה New Girl, פארקר פוסי מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת בפרק פתיחת העונה ותגלם "נערת שוטים" במסיבה של שמידט. היא אמורה להחליף את לסלי מן, אשר לוהקה במקור לתפקיד.

14. בסדרה Grimm, ג'וש סטיוארט (אשר מוכר מדמות בעלה של ג' ג' בסדרה "מחשבות פליליות" ומהסדרה Dirt), מגיע לסדרה כשחקן אורח. ג'וש יככב כגבר בגיל העמידה, שבלילה מגלם דמות של דראנג-זום.



15. בסדרה Banshee, השחקנית אודט אנאבל, אותה ניתן לראות בעונה האחרונה של הסדרה "האוס", מגיעה לסדרה של Cinamax למספר רב של פרקים. הסדרה עוסקת בלוקאס, אסיר לשעבר וגנב על, אשר לוקח על עצמו את זהות השריף המקומי של באנשי, פנסילבניה, וממשיך בפעולות הבלתי חוקיות שלו למרות שגנגסטר מוכר נושף בעורפו. אנאבל תגלם דמות של מתנקשת אינדיאנית-אמריקאית בעלת עבר אפל.



16. בסדרה Royal Pains, השחקנית ברוק ליון מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת בתור טליה קלארק, נציגה של חברת תרופות, אשר לא מפחדת לעשות הכל בכדי לסגור עסקה. הניסיון שלה להציג בפני חברת "האנק-מד" נכשל והחבורה חושבת אולי היא טועמת מהחומרים שהיא מוכרת.



17. בסדרה Revenge, כוכבת הסדרה "גריק", דילשד ודסאריה, מגיעה לסדרה בעונתה השנייה בתפקיד אורחת מתמשך. היא אמורה לגלם את דמותה של פאדמה, אשפית כספים נאה ואינטיליגנטית, אשר מביאה את החזון שלה אל החברה של נולן. השמועה היא, שהיא תהיה מושא אהבה עבור נולן.



18. בסדרה Sons of Anarchy, השחקנית אשלי טיסדייל מגיעה לסדרה בדמות אמה ג'ין, נערת ליווי יוקרתית, אשר מסבכת את חיי סאמקרו בלפחות שני פרקים בעונה החמישית.



19. בסדרה Don't Trust the B---- in Apartment 23, השחקנית בוסי פיליפס, אשר שיחקה בסדרה "דוסון קריק" ועתה היא משחקת בסדרה "קוגר-טאון", תתאחד עם ג'יימס ואן דר ביק בסדרה החדשה שלו בעונתה השנייה. העונה השנייה תפתח כאשר ג'יימס ינסה ליצור איחוד של "דוסון קריק" ולנישה הנ"ל נכנסת בוסי.



20. בסדרה Hart of Dixie, השחקנית לורה בל בנדי, אותה ניתן לראות בעיקר בברודווי, מגיעה לשני פרקים לסדרה של רשת ה CW. לורה תגלם את דמותה של שלבי החל מהפרק השלישי של העונה השנייה ויש לה כימיה חזקה עם ג'ורג'. מעניין מה זה אומר לגבי זואי וג'ורג'.



21. בסדרה Raising Hope, השחקן וילמר ולדרמה, אשר ידוע בעיקר בשל משחקו בסדרה "המופע של שנות ה 70" וגם בסדרה Awake, מגיע לקומדיה של רשת FOX בתפקיד אורח מתמשך בלפחות שלשה פרקים בעונה השלישית של הסדרה כמושא אהבה עבור אמה של סברינה (מלאני גריפית').



22. בסדרה How I Met Your Mother, השחקן תומאס לנון לוהק בדמות הארוס של ויקטוריה אותו היא זנחה בכדי לברוח עם טד מבלי להשאיר לו אפילו פתק.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

האם זה נכון שהסדרה GRIMM חוזרת השבוע??