יום חמישי, 30 באוגוסט 2012

פרסום: 6 עדכוני סדרות.



1. בסדרה Nashville, השחקנית קימברלי וויליאם פייסלי מגיעה למספר פרקים רב. קימברלי תגלם את דמותה של פגי סאמפר, אהובה לשעבר וקולגה לשעבר של טדי קונראד, בעלה של ריינה ג'יימס (בריטון).



2. בסדרה Park Avenue 666, השחקנית טסה תומפסון מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך. טסה תגלם את דמותה של לורל האריס, יועצת לענייני מדיה עם יידע לגבי הפוליטיקה בניו יורק. היא תציע לפתוח דלתות להנרי (דייב אנאבל) והנוכחות שלה תקשה על מערכת היחסים שלו עם חברתו (רייצ'ל טיילור).



3. בסדרה Royal Pains, השחקן צ'ארלי קונטז מגיע לסדרה לשני פרקים בכדי לגלם את דודנם של האנק ואוון, אשר סובל ממחלה המושפעת ממשקלו הרב. אואן נוצל מבחינה כספית בעברו על ידי אוון, אז האחרון מנצל את ההזדמנות להחזיר לו טובה.



4. בסדרה Hart of Dixie, השחקנית קלן קולמן מצטרפת לסדרה כפייסלי, מושא האהבה החדש של ג'ורג' בתפקיד אורחת מתמשך. היא מתוארת כטום בוי, אשר מפיצה שתייה לבר.



5. בסדרה Once Upon a Time, ג'ורג' גארסיה, אותו ראינו לאחרונה בסדרה "אלקטרז" ולפני כן ב"אבודים", יככב בעונה השנייה של הסדרה כענק. נכון לעכשיו, מדובר בהופעה בפרק אחד.



6. בסדרה Grey's Anatomy, בעונה התשיעית נחזה בחתונה ומדובר באחד מהזוגות שאנו כבר מכירים. נכון לעכשיו מעריכים כי המועמדים לכך הם אפריל\ג'קסון או ביילי\בן. את מי אתם מעדיפים ?

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אפריל היא אחת הדמויות היותר מיותרות שיש.
את לקסי הרגו ולנו עוד נותנים חתונה..
העונה האחרונה של גריי היא בזבוז זמן.

דוד אמר/ה...

תודה על כל העדכונים המענינים אין עליך !!