יום חמישי, 23 באוגוסט 2012

פרסום: 8 עדכוני סדרות.



1. בסדרה The Big Bang Theory, השחקן קווין סאסמן, אשר מגלם את דמותו של סטיוארט, בעל חנות הקומיקס, קודם להיות חלק מהקאסט הראשי.



2. ברשת AMC, השחקנים ספרוג' גראידן ודיוויד קוסטביל יככב בפיילוט חדש של הרשת בשם Low Winter Sun. כזכור, הפיילוט מתחיל עם רצח של שוטר במשטרת דטרויט על ידי פרנק אגניו, בלש נוסף במשטרת דטרויט. לכאורה מדובר בפשע המושלם, אך בפועל המעשה ישנה את חייו לחלוטין וימשוך אותו אל תוך העולם התחתון של העיר. גראידן תגלם את דמותה של אלנה, אשה שרוצה להגביר את מעשי הפשע של משפחתה. קוסטביל יגלם את דמותו של דיוויד ווסטווד, חוקר מהמחלקה לחקירות שוטרים, אשר יגרום למהומות.



3. בסדרה Whitney, השחקן מאליק פאנקולי, שהיה חלק מהקאסט הראשי כאשר גילם את דמותו של ניל, אשר באמצע העונה הפך להומוסקסואל, עוזב את הסדרה וחוזר לעונה האחרונה של 30 רוק כג'ונתן, העוזר של ג'ק. הוא יופיע לראשונה בפרק פתיחת העונה.



4. בסדרה Grimm, כריסטינה אנאפו מגיעה תגיע לפרק החמישי של העונה. כריסטינה תגלם את דמותה של מייגן מרסטסון, אשר עובדת בכנסייה והיא יצור של מעין כבשה, אשר מנהלת מערכת יחסים עם יצור שהוא מעין זאב.



5. בסדרה The Mentalist, השחקן וויליאם פורסיית יחזור לגלם את דמות אביו של ריגסבי בפרק הרביעי של העונה. שחקנית נוספת שחוזרת לסדרה היא סמירה ארמסטרונג, בפרק ה 10 כזונה, אשר הפכה למודיעה של ה F.B.I והיא תשים את הבלש צ'ו במצב קשה.



6. בסדרה The Kiling, חודש לאחר ההודעה על ביטול הסדרה, 2 גופי שידור חדשים מנהלים משא ומתן עם אולפני FOX בכדי להחזיר אותה לעונה שלישית. מדובר ב Netflix ו DirecTV. אל תוציאו עוד את השמפניות יצטרכו לקרות דברים רבים בכדי שזה ייצא לפועל.



7. בסדרה דוקטור הו, נקבע תאריך לעליית העונה השביעית. הסדרה תחזור בעונה חדשה בימי שבת החל מה 1 בספטמבר.



8. בסדרה Haven, השחקן אדם קופלנד, אשר מגלם בסדרה את דמותו של דוויט הנדריקסון, "המנקה" של העירה, יחזור למספר רב של פרקים בעונה השלישית.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה על העדכונים וההשקעה, מאוד ישמח אותי לראות עוד עונה של THE KILLING, הייתה מוינת לדעתי למרות כול הביקורות השליליות

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה על המידע.