יום שני, 27 באוגוסט 2012

פרסום: אז מה לצפות מ 34 מהסדרות האמריקאיות שיחזרו לעונה נוספת בעונת החורף 2013-2012 ?



לרגל עליית עונת החורף האמריקאית 2013-2012, אשר מתקרבת במהרה וסנונית ראשונה שלה כבר ניתנה כאשר הסדרה Grimm החלה את עונתה השנייה, קיבצתי מידע על 34 סדרות האמריקאיות, אשר יחזרו לעונה נוספת בטלוויזיה האמריקאית בעונה הקרובה. על פי המידע הנ"ל אתם אמורים לדעת במה יעסקו הסדרות הללו בעונה הקרובה. חלק מהמידע פרסמתי כבר במועדים קודמים, אך חלק גדול מהמידע הוא מידע חדש.
תיהנו.


1. בסדרה 30 רוק, העונה השביעית תהווה את הדרך של ליז לאימהות. אבל זה לא אומר שהיא תיכנס להריון. טינה פיי מעוניינת להחזיר מספר שמות מוכרים שעברו בסדרה כגון איזבלה רוסוליני, אשר גילמה את דמותה של אשתו לשעבר של ג'ק, במיוחד עתה כשהוא פנוי שוב, סלמה הייק ומייקל שין.

2. בסדרה American Horror Story, העונה השנייה, אשר נקראת: American Horror Story: Asylum, תתרחש בשנות השישים בבית משוגעים בניו אינגלנד אותו ינהלו ג'סיקה לנאג וג'וזף פיינס. למרות שבית המשוגעים לא יהיה רדוף ברוחות כפי שראינו בעונה הראשונה, לא יהיו חסרים אלמנטים מפחידים. לטענת ראיין מרפי, חלק מהסיפור מבוסס על מקרה אמיתי.

3. בסדרה The Big Bang Theory, כאשר האוורד יחזור מהחלל הוא יפתור את בעיית המגורים ביחד עם ברנדט, עתה כשהם נשואים. כמו כן, לאונרד ופני ינסו להגיע לאותו מקום בכל הקשור לנישואין. מערכת היחסים של שלדון ואיימי תתקדם ולראג' סוף סוף תהיה חברה.

4. בסדרה Blue Bloods, החזרה של לינדה לעבודה תגרום למריבות עם דני, ג'יימי יקבל שותף חדש שלא יוכל לסתום את הפה, ארין תלחם בבעלה לשעבר (פיטר הרמן) בבית המשפט על מדיניות החיפוש של פרנק.

5. בסדרה Bones, ברנן וחבורתה ימצאו דרך לנקות את שמה, אך הדברים לא יחזרו למסלולם באותה מהירות עם בות'. בות' חושב שהיא יכלה לנקוט בצורה אחרת ולא לזנוח אותו. כמו כן, קאם וד"ר סוויטס יקבלו מושא אהבה חדש. פלנט ימשיך להיות בעיה גדולה, הוא לא יעלם.

6. בסדרה Castle, למרות שבקט וקאסל ייהנו ממערכת היחסים שלהם, אותה הם ירצו לשמור בסוד, הרי שבקט עדיין תהיה מטרה לחיסול. בנקודה הזאת יגיע סנאטור לעזרתה (ג'ק קולמן), עם מידע חדש על רצח אימה, אשר סוף סוף ייפתר. עובדה שתגרום לדמויות לרגשות עזים ותציב בפני בקט דילמה: כיצד לנהוג, עתה כשהיא יודעת הכל.

7. בסדרה Dexter, פרק פתיחת העונה ימשיך מאותה נקודה בה פרק סיום העונה השישית נסגר, כאשר דקסטר ינסה להסביר לדב את מעשיו. במהלך העונה דברה תחשוב על הסגרתו של דקסטר. לאחר שלה-גוארטה מגלה אחת מטסיות הדם של דקסטר במקום רצח, היא תיקח על עצמה לפתוח מחדש את חקירת הרוצח מהעונה הראשונה. כמו כן, איבון סטראהובסקי ("צ'אק") תגלם אישה שיצאה בעבר למסע הרג עם החבר שלה ועתה היא מנסה לעזור למשטרת מיאמי.

8. בסדרה Fringe, העונה החמישית תתרחש בשנת 2036 ותתחיל ביום שבו פיטר, אסטריד וולטר משוחררים מהאמבר. הצעד הראשון יהיה למצוא את אוליביה ולאחד את צוות ה"פרינג'". בכדי לנסות ולהיפטר מהשקרים של ה"צופים" הצוות יזדקק כנראה לוויליאם בל. במיוחד אם הם ירצו לנצח במלחמה.

9. בסדרה The Good Wife, כבר בתחילת העונה נבחין בדיוק עם מה קלינדה נאלצה להתמודד, כאשר בעלה ייכנס לתמונה. המירוץ של פיטר למשרת המושל מתלהט. לוקהארט וגארדנר תמשיך להתפתח. מאורה טירני תגיע כאישה עשירה אותה אילי רוצה להפוך לאחת מהמממנות של הקמפיין של פיטר.

10. בסדרה Gossip Girl, העונה תתחיל כאשר כולם ינסו למצוא את סרינה. במקביל, בלייר תהיה נחושה לעזור לצ'אק להפיל את אביו. הספר החדש של דן מבטיח להיות שערורייתי יותר מהספר הראשון שלו ונייט נעול על הרעיון לחשוף את "גוסיפ גירל" האמיתית והוא יעשה הכל לשם כך.

11. בסדרה Grey's Anatomy, הפרק הראשון יתרחש כחודשיים עד שלשה חודשים לאחר התרסקות המטוס, אך הפרק השני יחזר לעסוק בהתרחשות הדרמטית של סוף העונה השמינית. עתידה של אריזונה עדיין לוט בערפל, אך מרדית', כריסטינה ודרק ינצלו, כאשר דרק לא יוכל לנתח, לפחות בצורה זמנית, בשל בעיה בידו, אשר נגרמה בהתרסקות המטוס. בנוסף מצטרפים מספר רופאים חדשים כגון גאיוס צ'ארלס וקאמילה לודינגטון.

12. בסדרה Grimm, אמו של ניק תעבוד ביחד איתו, האנק פונה לעזרה מקצועית בכדי לנסות ולהבין את מה שראה. האנק גם מתאחד עם חבר ילדות (מארק פלגרינו), אשר אמור להיות קיוטי. כמו כן, נראה הרבה יותר את רוזלי, עתה משברי טרנר, אשר מגלמת את דמותה, הפכה לחלק מהקאסט הראשי.

13. בסדרה Happy Endings, דייב ואלכס ינסו להעניק ניסיון נוסף למערכת היחסים שלהם, אבל הניסיון לא יצליח לזמן רב. במקביל, לפני יהיה חבר, אשר יחזיק מעמד יותר מפרק אחד. בראד ייהנה מהעובדה שהוא לא עובד, וכמו כן, הוא יפגוש את ההורים של אלכס וג'יין.

14. בסדרה Hart of Dixie, כאשר ג'ורג' ימצא את וויד וזואי ביחד הוא יעזוב את העיירה בצורה מיידית וימצא לו בית חדש.

15. בסדרה Hawaii Five-0, דוריס מקגארטי (בגילומה של כריסטין לאטי) אמנם מתאחדת עם בנה, אך לא מדובר באיחוד שמח. יעברו מספר פרקים לפני שסטיב בכלל יתחיל לבטוח באמו. היא שומרת סודות רבים. במקביל, צ'ין הו ינסה להציל את מאליה.

16. בסדרה Homeland, העונה השנייה תתרחש כשישה חודשים לאחר תום העונה הראשונה. ברודי, שעתה הוא איש קונגרס, ינסה, בעידודו של נאזיר, להשיג משרה חשובה יותר. במהלך העונה, קארי תיזכר במה שהיא הבינה בתום העונה הראשונה לפני שחושמלה. בתחילת העונה קארי תעבוד כמורה, לפני שהיא "תיאלץ" לקחת על עצמה משימה בביירות עם הקולגות הישנים שלה.

17. בסדרה How I Met Your Mother, הדקות האחרונות של פרק פתיחת העונה השמינית ייקפצו שוב לרגע חתונתם של רובין ובארני ויציגו מידע נוסף. רובין תתחיל לצאת עם הגבר עליו נדלקה בעונה השישית (מייקל טראקו), אך 3 הזוגות: רובין והחבר שלה, ברני וקווין, טד וויקטוריה לא יחזיקו מעמד לזמן רב. בחודש אוקטובר נראה אותם נפרדים. במקביל, לילי ומארשל ינסו לברר כיצד הם יכולים לשתות, למרות שעתה יש להם תינוק.

18. בסדרה The Mentalist, ג'יין הבטיח בעונה הקודמת לגרום ללורלי ל"זמר כמו כנרית" ובעונה הקרובה הוא יראה את הצד האפל שלו בשעת החקירה. אך עתה, כשצוות ה F.B.I משוכנעים ש"ג'ון האדום" עדיין חי, לג'יין וחבורתו צפויים נשיפה מאחורה של חברי F.B.I רבים נוספים (פולי ווקר ואיבן סרגי).

19. בסדרה Modern Family, העונה הרביעית נפתחת כאשר שאר המשפחה מגלה את החדשות של גלוריה. ג'יי יהיה לחוץ להיות שוב אב. וקאם ומיטשל יקנאו ויהיו עצובים בשעה שהחיפוש אחר ילדם השני נמשך.

20. בסדרה NCIS, כולם ישרדו, אך האימפקט הרגשי מהעובדה שהם ישרדו יקבע את הטון לכל העונה. אחיה של אבי ואביו של טוני יחזרו, דאקי לא בטוח אם הוא יכול לחזור לעבודה. וכמו כן, טוני וזיווה ילכדו במעלית.

21. בסדרה NCIS: Los Angeles, העונה הרביעית תתחיל יום לאחר אירועי פרק סיום העונה השלישית, כאשר קאלן מושעה עד שהחקירה נגדו תושלם. המתח בין חברי הצוות יגדל. ככל שהסיפור מתקדם קאלן "נופל" יותר ויותר ומתרחק מהצוות. והפעם האטי אולי לא תהיה שם להחזיר אותו למסלול.

22. בסדרה New Girl, ג'ס תאבד את משרתה וזה יגרום לה לשינוי גדול. היא תפקפק בכל אספקט של החיים שלה. זה יגרום לה לעשות משהו שהיא לא חשבה לעשות אף פעם: לשכב עם מישהו שהיא שונאת (דיוויד וולטון) ולהמשיך לשכב איתו. ג'וש גאד ינסה לחזר אחריה. לשמידט תהיה שוב תחרות כאשר לסי.סי יהיה חבר חדש.

23. בסדרה Nikita, בשעה שניקיטה וראיין אחראים על דיוויז'ן, הם רודפים אחר סוכנים שסרחו. עתה, כאשר אלכס היא דמות ציבורית, היא תמצא דרכים אחרות לעזור להם בשעה שהיא תנווט את מערכת היחסים שלה עם שון.

24. בסדרה The Office, החברה תראה אחרת ללא רוברט קליפרניה והרבה פחות זמן מסך לקלי וראיין. יהיו מספר פרצופים חדשים כגון קתרין טייט, אשר מגיעה למשרה מלאה ביחד עם ג'ייק לאסי, אשר יהווה מושא אהבה עבור ארין.

25. בסדרה Once Upon a Time, עתה, כשולם זוכרים מי הם באמת, העונה השנייה תעסוק בעיקר בכפרה. וכן, גם השאלה מדוע הדמויות האגדתיות לא חזרו לעולם האגדות תיענה בעונה הזאת. האיחוד המשפחתי הגדול יקרה בתחילת העונה ואף נקבל מידע לגבי אביו של הנרי. דמויות נוספות אליהם ניחשף בעונה השנייה: קפטן הוק, הנסיכה הנרדמת, הנסיך פיליפ, סר לנסלוט, בשעה שגם Maleficent, בו ושריף גרהאם אולי יחזרו.

26. בסדרה Parenthood, למרות שאנו לא יודעים אם שרה תגיד כן להצעת הנישואין של מארק, הרי שבכל מקרה מארק יחזור לעונה הבאה, אך הוא ייאלץ להילחם על תשומת הלב שלה עם ריי רומנו שיפציע. אמבר תתאהב עד מעל לראש, בשעה שדרו יסבול את הפרידה הראשונה שלו. ג'וליה וגו'אל ינסו להכניס את ויקטור, התוספת החדשה, אל המשפחה. ג'זמין וקרוסבי יתקלו במספר מהמורות בשעה שהם ינסו להגדיר את עצמם כזוג נשוי.

27. בסדרה Person of Interest, האם המכונה אכן התקשרה לריס בתום העונה הראשונה ? עושה רושם שכן. ההנחות לגבי המכונה שהיו לצופים בעונה הראשונה עומדים להשתנות. השאלה: מהי המכונה ? תדון בעונה הקרובה. למרות שרוט היא מתומכי גיבורי הסדרה, הרי שהיא תידרוש תשובות.

28. בסדרה Private Practice, לא נצטרך לחכות זמן רב בכדי לגלות האם אדיסון תהיה עם סאם מכיוון שהפרק הראשון יקפוץ מספר חודשים קדימה. כמו כן, באחד מהפרקים ינסה ניסיון להציג את הנושא ממספר נקודות צפייה.

29. בסדרה Revenge, אמה של אמילי (ג'ניפר ג'ייסון לי) מגיעה לסדרה בשעה שאמילי תנסה להבין מדוע היא כה קרה. כאשר הסדרה תחזור שוב יהיה קיץ בהמפטונס. אמילי ודניאל עדיין יהיו פרודים והוא "יבלה" את זמנו עם אשלי. אמנדה תהיה בהריון מתקדם עם תינוק שג'ק חושב (נכון לעכשיו) שהוא שלו. כמו כן, בנו של גרייסון מנישואיו הראשונים יפציע.

30. בסדרה Scandal, התשובה לשאלה מיהי קווין פרקינס תיענה מיד בפרק הפתיחה של העונה השנייה, אך המיסתורין החדש יהיה לגלות מה גרם לקווין להיות כפי שהיא ומי האחראי לכך. קיים סיכוי שאוליביה תקבל מושא אהבה חדש. סיירוס יצטרך להיות זהיר בכדי שלא יגלו שהוא הזמין את הרצח של של אמנדה טאנר.

31. בסדרה Suburgatory, העונה השנייה תתחיל כאשר יהיה סוף הקיץ, ג'ורג' יהיה שוב פנוי וטסה תצטרך להתרגל בחזרה לאיזור שלה, לאחר שאת מרבית הקיץ היא בילתה בניו יורק עם סבתה. הצופים יזכו לראות את אמה החמקנית של טסה מאוחר יותר בעונה. ולבסוף, ג'ורג ודאלאס ינסו סוף סוף להתחיל מערכת יחסים.

32. בסדרה Supernatural, למרות שדין העביר זמן רב ב"כור המצרף", כאשר הסדרה תחזור נחזה בו בשעה שהוא ברח משם עם סיוע של ערפד. במקביל, סאם ממשיך לחיות את חייו ואף מצא מושא אהבה חדשה בדמותה של וטרינרית בשם אמיליה. כאשר האחים ווינצ'סטר יתאחדו המשימה שלהם תהיה למצוא את "ספק הכוח", משימה אשר תציב אותם מול קראולי.

33. בסדרה The Vampire Diaries, המעבר של אלנה לערפדית יקרה כבר בפרק פתיחת העונה הרביעית. כאשר יתחילו לחקור בסדרה את השינויים הפיזיים של אלנה, הגיבורים גם יעברו מהמורות ריגשיות רבות בשעה שהם מסיימים את בית הספר התיכון. כמו כן, קלאוס וטיילר ישרדו, בתחילה הם ימצאו מחוץ לגופותיהם, עובדה שתגרום לבעיות בזיהוי שלהם, אך במהרה העניין ייפתר. וקלאוס יחזור להיות הרשע הרגיל שהתרגלנו לראות.

34. בסדרה The Walking Dead, העונה תתחיל בשעה שהחבורה תנסה לכבוש בית סוהר מידיהם של הזומבים ולהפוך אותו לבית החדש שלהם, אך יהיה עליהם להתעמת עם The Governor (דיוויד מוריסי), אשר רוצה את המקום. אנדריאה תחבור למצילה, Michonne (דנאי גוריריה). מרל יתאחד עם אחיו דריל. ולבסוף, המסוק מהעונה הראשונה ישחק תפקיד חשוב בעונה הזו.

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

באיזה אתר אני יכול לראות scandal ראיתי רק עד פרק 4 וזאת סידרה מעניינת

דנה אמר/ה...

כל הכבוד על ההשקעה.
בעיקר רציני להגיד תודה על כמות העבודה והמידע שאתה מפרסם.
מקווה שתמשיך כך, ושההתלבטות על סגירת הבלוג מאחוריך.

מני אמר/ה...

מעניין אותי מאוד באילו סדרות מתוך ה-34 האלו אתה צופה?
תודה.
ושוב תודה על הבלוג. אני נהנה לקרוא מיום ליום.
מתי אתה מתכוון לפרסם את התחזיות שלך על הלוחות החדשים?
והאם אתה עושה הערכות כבר עכשיו לאילו סדרות ימשיכו בעונת 2013-14?

Urix אמר/ה...

מצטרף למה שכתבה דנה למעלה..
ממש תודה רבה על ההשקעה המרובה.

נילי אמר/ה...

כמו החברים למעלה גם אני אומרת תודה וישר כוח על ההשקעה.
מחכה בקוצר רוח לראות מה יקרה בפרינג' העונה.