יום שלישי, 21 באוגוסט 2012

פרסום: 18 ספויילרים ועדכוני סדרות.



1. בסדרה Supernatural, בפרק שייקרא "Blood Brother", נכיר את אנדריאה, אשה עשירה, אשר רוצה לחזור ולהתאחד עם אהוב לשעבר. כפי שניתן לצפות, לאנדריאה יש מספר סודות.

2. בסדרה Psych, ניל גרייסטון, אשר גילם את דמותו של פארגו בסדרה "אאוריקה", יגיע כשחקן אורח לאחד מפרקי העונה השבעית. נכון לעכשיו, אין עדיין מידע על התפקיד אותו הוא אמור לגלם.

3. בסדרה How I Met Your Mother, בפרק הרביעי של העונה נחזה במרווין, הבן של לילי ומארשל כשהוא בן שנתיים, בן 6 ובן 13, כאשר הוא מקבל עצות משלשת הסנדקים שלו.

4. בסדרה Cougar Town, טרוויס מקבל מושא אהבה חדש. לורי, שהיא טיפוס של סטודנטית לאומנות והיא לא נשארת לזמן רב. היא אמורה להיות קונטרה ללורי שבקאסט הראשי (בוסי פיליפס).

5. בסדרה Blue Bloods, בפרק הרביעי של העונה השלישית זה יהיה יום הנישואין של דני, אך הוא לא יוכל לחגוג, משום שהוא חוקר מקרה של כלה לעתיד שנרצחה וארוסה שנעדר. הוא לא מרוצה מכך.

6. בסדרה New Girl, באחד מהפרקים אשה לוהטת מאד בשם מייגן תהיה מעוניינת בשמידט. מדוע ? משום שהיא חושבת שהוא הבן של מיט רומני. ומתברר, שזה מה שמדליק אותה.

7. בסדרה 90210, חלק מהחבורה עומדים ללכת לועידה של קומי-קון.

8. בסדרה Modern Family, הפרק השישי של העונה יוקדש לחג ליל כל הקדושים ובו נחזה בסאם במסיבת תחפושות. סאם היא אישה אסייתית לוהטת, או מספיק יפה בכדי לשכנע גברים שהיא אישה.

9. בסדרה Bunheads, בפרק סיום העונה נחזה בשלש איחודים לזוגות, 2 פרידות ואפשרות אחת לטלטלה.

10. בסדרה Burn Notice, כאשר מייקל וסטן וחבורתו מאתרים את רוצחו של אחיו, טיילר גריי (קני ג'ונסון מ Sons Of Anarchy), הם מגלים שהוא היה רק האיש שלחץ על ההדק עבור מרגל חסר רחמים כפי שלא ראינו עד כה בסדרה.

11. בסדרה Warehouse 13, ג'יימס מאסטרס צפוי להגיע כשחקן אורח לאחד מפרקי הסדרה.

12. בסדרה Warehouse 13, בפרק של ה 27 באוגוסט לינדזי ואגנר חוזרת כד"ר ונסה קאלדר ולדייט עם ארטי. במהלכו יהיה לה ולארטי בלגאן עם אליסה, אשר בורחת מהמראה של לואיס קרול. המרדף אחריה ישנה את מערכת היחסים שלהם. בפרק של ה 3 בספטמבר תחזור ג'יימי מורי כה' ג' וולס.

13. בסדרה Teen Wolf, השחקן דניאל שרמן (Isaac Lahey) קודם להיות חלק מהקאסט הראשי.

14. בסדרה Revolution, ג'ף פאהי (Lost) יגיע כשחקן אורח לסדרה נוספת של ג' ג' אברהמס, בה תשחק שחקנית נוספת מסדרת הלהיט, אליזבת מיטשל.

15. בסדרה Red Widow, השחקן גוראן ויז'נצ'יק, אותו ראינו בסדרה אי.אר, מגיע לסדרה החדשה של רשת ABC. כזכור, הסדרה עוסקת באישה, אשר לאחר שבעלה הגנגסטר מחוסל על ידי קרטל סמים היא פועלת להפלת הקרטל בעזרת ה F.B.I. גוראן יגלם בוס של קרטל.

16. בסדרה The New Normal, השחקן ג'ייסון בלייר, אשר כיכב בסדרה The Hard Times Of RJ Berger, מצטרף לסדרה כחלק מהקאסט הראשי לאחר שבפיילוט הוא היה שחקן אורח.

17. בסדרה Community, מאט לוקאס מגיע לסדרה ויחבור לעאבד. שם הדמות שלו הוא טובי והוא פוגש בעאבד בכנס של Inspector Spacetime. עאבד וטובי מחליטים שהם נשמות תאומות ושהם נפגשו בעבר ברשת.

18. בסדרה Revenge, העונה השנייה תחל עם חתונה של אמילי בפרק הראשון. מדובר בהבזק לעתיד. הבעיה ? את זהות החתן שומרים בסוד.

אין תגובות: