יום רביעי, 8 באוגוסט 2012

פרסום: 24 ספויילרים ועדכוני סדרות.



1. בסדרה Revenge, בסדרה מלהקים את דמותו של ריימונד, גבר טיפוסי שבנה את עצמו ויש לו הרבה כסף ומכוניות בהאמפטונס. ריימונד בגילאי ה 40.

2. בסדרה Revenge, בעונה השנייה יקרו הדברים הבאים: מישהו יהיה בבית החולים, מישהו יינשא, מישהו ישנא מישהו אחר בעוצמה, זוג יתגרש, מישהו ייכנס למיטה עם האדם הלא נכון.

3. בסדרה Once Upon a Time, הפרק הראשון של העונה השנייה, אשר ייקרא "Broken", יעסוק בשילגייה.

4. בסדרה Happy Endings, דייב ואלכס יעברו לגור ביחד בתחילת העונה השלישית. לפחות ינסו, כאשר הם ילכו לצוד דירות פנויות.

5. בסדרה The Vampire Diaries, מאט עומד להיות מאוהב כמו שלא היה מאז העונה הראשונה, אבל הוא ירגיש אשמה בגלל מה שקרה לאלנה.

6. בסדרה Supernatural, המעריצים יראו את דמותו של קסטיאל (מישה קולינס) בתחילת העונה רק בפלשבקים מתוך כור המצרף. וזה אלמנט חשוב מאד של העונה, לדעת מה קרה לו שם.

7. בסדרה Pretty Little Liars, מוות נוסף מגיע אל העיירה ? כפי שאתם רואים בתמונה העליונה האנה בהיסטריה בפרק סיום מחצית העונה, אשר ישודר ב 28 באוגוסט. שימו לב שאמילי חסרה בתמונה. כמו כן, השוטרים רוצים לדבר עם פייג'. הדבר הכי חשוב: יגלו בוודאות מי רצח את מאיה.



8. בסדרה The Vampire Diaries, השחקנית פיבי טונקין, אותה ניתן היה לראות בסדרה הכושלת The Secret Circle, מגיעה לסדרה נוספת של רשת ה CW בכדי לגלם את דמותה של היילי, אישה יפה, סקסית ובעלת רוח חופשיה עמה לטיילר יש עבר משותף. היא אמורה לחצוץ בין קרוליין לטיילר.



9. בסדרה Happy Endings, השחקנית רייצ'ל האריס מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת. השחקנית, אשר מופיעה בסדרה New Girl, כבוסית החדשה של ג'ס, תופיע בפרק השני של העונה כמתווכת אליה יפנו דייב ואלכס בכדי למצוא דירה.

10. בסדרה Bones, אנג'לה פוגשת באומן, אשר גורם לה לקיים הערכת מצב חדשה לחייה. בעלה הרי עשיר מוחלט והיא לא חייבת לעבוד אם היא לא רוצה בכך. בכלל, את העבודה שלה היא לקחה בתחילה כעבודה זמנית.

11. בסדרה Gossip Girl, כאשר הסדרה תחזור לעונתה האחרונה, דן נמצא במקום מרוחק מניו יורק ומבלה עם...ג'ורג'ינה.

12. בסדרה The Big Bang Theory, סטודנטית לתואר שני נכנסת לחייו של שלדון. קוראים לה אלכס והיא לומדת פיזיקה באוניברסיטה.

13. בסדרה Parenthood, ג'וליה תגלה שלהסתדר עם שני ילדים בנוסף לעבודה במשרה מלאה זה עבודה קשה מאד, הרבה יותר מאשר להסתדר רק עם ילדה אחת.

14. בסדרה Parenthood, לקריסטינה ואדם יש דעת שונים באם מקס צריך לרוץ לנשיאות הכיתה. ג'סמין וקרוסבי משוחחים עם ג'אבר לאחר שהוא שומע הערה גזענית. כמו כן, מלהקים ילדה בת 11 בשם רובי, בתחילה היא תהיה בעייתית, אך לאט לאט היא תשתנה.

15. בסדרה New Girl, נכיר את אחותו של וינסטון, אלישה, ושמידט מיד יתנפל עליה. בהפקה מחפשים לתפקיד נשים גבוהות עם ניסיון בכדורסל, משום שאלישה משחקת בלוס אנג'לס ספארקס מה WNBA. למרות שאלישה לא מעוניינת בשמידט, היא עדיין מקבלת את ההצעה שלו למשחק אחד על אחת. במקביל, ג'ס השיכורה קובעת דייטים עם 3 גברים שונים ובשתי זהויות שונות.

16. בסדרה Veep, ההפקה של העונה השנייה מתחילה בחודש אוקטובר, אך ממה שידוע לנו, סלינה (ג'וליה לואיס דרייפוס) אמורה לפגוש אנשים מדנמרק.

17. בסדרה The Vampire Diaries, בוני עומדת לסבול בשל מה שהיא עשתה בפרק סיום העונה השלישית, אבל לא מבחינה אישית, אלא "סבל כישופי". היא התחברה למקום אפל מאד בכדי לבצע את מה שעשתה והיא תצטרך לחזור אליו שוב בפרק תחילת העונה הרביעית. בוני תאלץ להתמודד עם האפלה שבתוכה בשעה שאלנה תתמודד עם האפלה האישית שלה.



18. בסדרה New Girl, ריימונד בארי, אשר מגלם את דמותו של אביו של ריילנד בסדרה Justfied, מגיע לסדרה כשחקן אורח בכדי לגלם גבר זקן, אשר טוען שהוא גרסה עתידית של ניק ושהוא יודע מה יקרה לו.

19. בסדרה Community, לאחר שלמדו ביחד ספרדית וביולוגיה, השנה החבורה תלמד ביחד היסטוריה. כמו כן, מאט לוקאס יגיע בכדי לגלם פרופסור להיסטוריה מאוקספורד.

20. בסדרה Dexter, למרות שדב גילתה מה אחיה עושה בסוף העונה השישית, הרי שהרגשות שלה כלפיו לא נעלמו, אולם היא לא תתוודה בפניו. הפעם הסוד הוא שלה ולא של דקסטר.

21. בסדרה Hawaii Five-0, סטיב עומד להיות ספקן לגבי המניעים של אמו, וגם החבורה כולה לא תוריד את המגננות משום שיש לה סודות רבים.

22. בסדרה Castle, הסנאטור שבקט וקאסל יפגשו, אותו יגלם יוצא הסדרה "גיבורים" ג'ק קולמן, יהיה לו מידע על הרצח של אמה של בקט. בקט לא תאהב לשמוע את כל המידע שיש בידיו.

23. בסדרה NCIS: Los Angeles, למרות שקאלן עומד לצאת מהכלא בפרק הפתיחה של העונה הרביעית, הרי שהוא עדיין יהיה מושעה בזמן החקירה. כמו כן, ככל שיתעמקו בסיפור, מצבו של קאלן יהיה רע יותר, ככל הנראה משום שקאלן ינסה להגן על האטי. ואז מוצא צו מעצר נגדו.



24. בסדרה Pretty Little Liars, השחקן ברנדון ג'ונס מגיע לסדרה כשחקן אורח. חובבי הצמד ספנסר וטובי לא יאהבו את מה שעומד לקרות.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

לגבי נקמה, אתה חושב שויקטוריה תחיה?