יום שבת, 26 בינואר 2013

עונת הפיילוטים 2013: הרשתות מעוניינות בסדרות בעלות גוון עתידני\על טבעי\מדע בידיוני ב"תפריט שלהן".



ישנו חוק לא כתוב של פיתוחי סדרות עבור רשתות השידור האמריקאיות הגדולות - אם סדרה מסוג מסוים מצליחה בגדול במהלך לוח החורף, פיילוטים רבים יופקו על ידי הרשתות בכדי לשכפל את ההצלחה.

במקרה של מה שמתרחש השנה, מדובר בסדרה הפוסט אפוקליפטית Revolution של ג' ג' אברהמס, אשר צמחה והפכה ללהיט הגדול של העונה, ועתה הרשתות מפתחות פיילוטים אשר מתרחשים בעתיד. רק בימים האחרונים נוספו שלש פיילוטים שאושרו לרשימה הנ"ל, כולל אחד נוסף של ג' ג' אבהרמס, פיילוט ללא שם עבור רשת FOX, עם התסריטאי הראשי של הסדרה Fringe, ויימן, אשר תתרחש בעתיד כאשר שוטרי משטרת לוס אנג'לס חוברים לשותפות עם אנדרואידים מתוחכמים דמויי אדם. שני הפרויקטים הנוספים הגיעו אל רשת ה CW. הפרויקט הראשון נקרא The Hundred, שגם לו יש "נגיעה" פוסט אפוקליפיטית הדומה ל Revolution, אשר יתרחש 97 שנים לאחר שמלחמה גרעינית הרסה את הציביליזציה וספינת חלל עם בני אנוש עבריינים חוזרים לכדור הארץ בכדי לנסות ליישב אותו. הפרויקט השני נקרא Oxygen והוא אודות חברה של בני אנוש בה חייזרים היו כלואים כאסירים. רשת ה CW הינה הרשת האגרסיבית מבין 5 הגדולות בכל מה שקשור לדרמות עתידיות. בנוסף ל The Hundred ו Oxygen, הרשת הזמינה פיילוט שני לתואם הסרט "משחקי הרעב", The Selection, אשר יתרחש 300 שנה בעתיד. לאחר שבמשך שנים רבות, רשת ה CW בנתה את עצמה כרשת של אופרות סבון, עושה רושם שלפחות בפרויקטים של השנה הקרובה שהרשת משנה כיוון. מתוך שש הפרויקטים שלה שאושרו לפיילוטים עד כה רק אחד, Company Town, הינו בעל קונספציה שכזאת. בנוסף לשלש הפיילוטים העתידיים, הרשת גם אישרה הפקת פיילוט בשם The Originals, שיהווה ספין אוף ל The Vampire Diaries ו Reign, אודות מרי מלכת הסקוטים מהמאה ה 16.

לרשת ABC, אשר הייתה עקבית ברצונה לפתח סדרת מדע בידיונית מאז ש Lost ירדה מהאוויר, יש שני פרויקטים בעלי סיכוי טוב לכך. הראשון הוא S.H.I.E.L.D של ג'וס ווידון על פי הקומיקס של חברת "מארוול", והפרויקט The Returned, אשר יעסוק בזומבים. פרויקטים נוספים בעל קונספט מעט שונה הינם: הדרמה Sleepy Hollow עבור רשת FOX שאלכס קורצמן ובוב אורקי עומדים מאחוריה; וכן Delirium, אשר מתרחשת בעולם בו אהבה נכחדה; Believe של ג' ג' אברהמס ואלפונסו קיורון עבור רשת NBC, אודות נערה עם כוחות מיוחדים הנלחמת באלמנטים רשעיים; Bloodline של רשת NBC אודות אישה צעירה שהיא נצר לשושלת עתיקה של שכירי חרב ורוצחים; העיבוד הטלוויזיוני של קרלטון קיוס לקומיקס The Sixth Gun; וכן, הסדרה לעונת הקיץ של רשת CBS, אשר קיבלה את השם , Under The Dome, המובססת על ספרו של סטיבן קינג ובריט רוברטסון
(The Secret Circle, Life Unexpected) אמורה לככב בה.


הערה: הכתבה מבוססת על כתבה של נלי אנדרווה, כתבת התרבות האמריקאית.

6 תגובות:

Unknown אמר/ה...

כותבים Under The Dome אם אני לא טועה..

D1D1 אמר/ה...

תוקן.

מאיה אמר/ה...

אני באמת לא מבינה למה לוקחים את בריט רוברטסון לסדרות היא חמודה והכול אבל היא לא שחקנית כזאת טובה וגם שתי הסדרות הקודמות שלה לא הצליחו ....

אנונימי אמר/ה...

תודה!
וbtw-מה רע במשחק של בריט רוברטסון

אנונימי אמר/ה...

לדעתי, הבעיה העיקרית של רוברטסון היא שבנוסף להיותה שחקנית בינונית, היא גם חסרת כריזמה או נוכחות טלוויזיונית כלשהי, וככה מאוד קשה להחזיק סדרה כדמות ראשית.

Urix אמר/ה...

אני נורא אוהב מדע בידיוני+ זומבים..
אז נראה שעומד להיות מהנה בעונה הקרובה.
תודה!