יום ראשון, 27 בינואר 2013

המלאכיות של שנות השמונים: מקום 15.

כאשר אני יושב היום על כסא במקום העבודה שלי אני מנסה לחשוב על הזמרות, כוכבות הסרטים וסדרות הטלוויזיה של שנות השמונים, אני תוהה, לאן הן נעלמו ? כמה פוטנציאל יכול היה להיות להן ולמה הן לא הצליחו. רבות מהנשים הללו ראויות להיזכר ולא להישכח במעמקי הנשייה. בשבועות הקרובים אעלה על הכתב את העלית של הנשים הללו במצעד בכדי שגם הדור הצעיר יותר יתוודע אליהן. אני בטוח שאשכח רבות אחרות, אך אולי בעתיד אכתוב מצעד שני ואכניס אותן לרשימה השנייה. נכון לעכשיו, אלו הנשים שעולות במוחי כשאני חושב על שנות השמונים.

כמו כן, אציין את הלהיטים הגדולים ביותר של המלאכיות, או את הסרטים בהן הן שיחקו. אשמח אם תוכלו להביע את דעתכם על השירים\סרטים\סדרות של המלאכיות.




מקום 15 :

בלינדה קרלייל – בתחילת ה 80 היא כיכבה בלהקת ה"גו-גוס", להקת הרוק הנשית הראשונה שחברותיה כתבו את שיריה. באותם ימים, בלינדה הייתה בעלת גוף עגלגל מעט. לקראת סוף שנות השמונים היא רזתה והפכה לא רק לאחת הזמרות היפות אלא לאחת הנשים היפות בעולם. כיום לא רבים זוכרים אותה כי בערך בתחילת שנות התשעים היא נעלמה ממפת המוזיקה – לפחות כזמרת מצליחה.



הלהיטים הגדולים של בלינדה קרלייל:

בלהקת ה"גו-גוס":

1981: Our Lips Are Sealed (הלהיט היותר מוכר בישראל).
1981: We Got the Beat.
1982: Vacation.
1984: Head Over Heels.

בקריירת הסולו שלה:

1986: Mad About You.
1987: Heaven Is a Place on Earth (להיטה הגדול ביותר שהגיע למקום הראשון בארה"ב).
1988: I Get Weak.
1988: Circle in the Sand (עוד להיט מוכר מאד בישראל).
1989: Leave a Light On (להיט פופ-רוק מעולה ומומלץ בחום).
1989: La Luna (שיר במקצב צועני טוב מאד).
1990: We Want The Same Thing.
1993: Big Scary Animal.


2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

1. אם תוכל למחוק תספאם שמעלי?
2. היא מהממת, ואפשר לצרף לרשימה את lay down ur arms,Live Your Life Be Freeואת להיטי הטופ 40 שלה בבריטניה מ96' In Too Deep, Always Breaking My Heart, Love in the Key of C
ועוד כמה שאני מתעצל לרשום כמו קליפורניה מ97 שהיה טופ 40 האחרון שלה איפשהו בעולם... נו טוב צעד בבריטניה שנשארה נאמנה לה כמעט עשור אחרי שבמולדתה ארה"ב כבר לא הצליחה..
תודה!!

אנונימי אמר/ה...

היי D1D1 אחרי שהשמיעו את WE GOT THE BEAT בפרק השלישי של יומניה של קרי, האם תוכל לחרוג ולציין מה מצב הסדרה הנורא חמודה?! (שבין מפיקיה ג'וש שוורץ מהפוסט של סכום הסדרה צ'אק ;)] תודה!