יום שבת, 12 בינואר 2013

6 אנקדוטות שאולי לא ידעתם על.. אמילי ואן קאמפ.



השחקנית היפה מככבת כבר עונה שנייה ברציפות באופרת הסבון המצליחה (השנה קצת פחות) של רשת ABC, "נקמה". בזמן האחרון הזדמן לי לצפות בה ובעוד לדעתי הסדרה בינונית במקרה הטוב (מצטער על אוהבי הסדרה, וD1D1 בינהם, לפי "שלב סיכום העונה" אודות הסדרה שפורסם השבוע), אמילי הינה אחת מנקודות האור הגדולות שלה.

בבקשה, קבלו 6 אנקדוטות שאולי לא ידעתם על.. אמילי ואן קאמפ.

1. מאז שנת 2011, אמילי יוצאת עם ג'ושוע באומן שמשחק את דניאל גרייסון, בן זוגה של דמותה בסדרה בעונה הראשונה.

2. ואן קאמפ הינה קנדית ולכן היא דוברת צרפתית שוטפת.

3. אמילי טוענת שיש לה אובבסיה לסרטי-זומבים. הייתה תקופה בת שלושה חודשים שבה, היא ואחד מהאקסים שלה צפו ב"כל אחד מסרטי הזומבים שאי פעם יצאו לאקרנים", לדבריה. היא גם מאוד אוהבת את "המתים המהלכים".

4. ואן קאמפ נחשבת לטום בוי. לדוגמה אם תשאלו אותה האם היא מעדיפה ללכת למסיבה גדולה או לדוג- היא תבחר באופציה השנייה מבלי להתלבט. כמו כן, בילדותה היא שיחקה הוקי והיא תעדיף לשתות בירה מאשר שמפנייה.

5. לפני שואן קאמפ הגיעה ל"נקמה", היא שיחקה בארבע העונות הראשונות של "אחים ואחיות". חוזה לשנתיים נוספת הוצע לה, אך היא סיפרה שלהשאר בתכנית שנתיים נוספות הפחיד אותה.

6. את ההופעה הראשונה שלה בטלוויזיה אמילי עשתה בתכנית "האם אתם מפחדים מהחושך?" בגיל 13 בלבד. משנת 2002, לא הייתה שנה שבה היא לא הופיעה כחלק מהקאסט הראשי בתכנית טלוויזיה כלשהי. בגיל 16 היא כבר התקבלה לתכנית Everwood שנמשכה 4 שנים עד 2006. שנה אחר כך היא התקבלה ל"אחים שאחיות" ושם היא נשארה עד 2011 כשבאותה שנה היא הגיעה ל"נקמה" והיא שם עד עצם היום הזה.

הערה: קראתי את כל הבקשות שלכם. לגבי פלאש פורוורד, לא מצאתי מספיק מידע מעניין. לגבי סקינס ובונז, יכול להיות שבשבוע הבא הפינה תהיה על אחת משתיהן, הבעיה לגביהן היא שלא צפיתי בפרק אחד שלהן ולכן, אבדוק את הנושא. לגבי המנטליסט ומרלין, כבר זמן רב שניסיתי לעשות פינה על שתי התכניות האלו אך לא מצאתי מספיק מידע מעניין לגביהן. פינה מורחבת(12 אנקדוטות במקום 6) על אבודים נעשתה וכך גם פינה על איך פגשתי את אמא (ובחודשים האחרונים פינה על ניל פטריק האריס שמגלם את בארני נעשתה גם היא). על חברים לא נעשתה פינה אך נעשתה פינה על ג'ניפר אניסטון ובה מידע על הסדרה.

הערה 2: מדובר בפינה של שקד, קורא נאמן של הבלוג. 

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה! ותיזהר מעריצי נקמה האובססיביים כבר מחכים לנקמה בך על המיני ביקורת הרעה, lol.

אנונימי אמר/ה...

מה אם מונק? סוכן מחוק? :)

אנונימי אמר/ה...

שוטפת*, ולא שותפת. מהמילה שטף, זורם