יום ראשון, 6 בינואר 2013

פינת המענה לקוראים, והשבוע:The Big Bang Theory, Parenthood, Bones, The carrie Diaries ועוד...

הודעות:

1. בקרוב מאד אשחרר את החלק העשירי והאחרון לרשימת 100 הסדרות הטובות ביותר בארבע העשורים האחרונים. יש למה לחכות. הפוסט כבר מוכן ואני רק מחכה לעיתוי לשחרר אותו. רוצים לנחש באילו סדרות מדובר ? במידה ותעשו זאת תעברו קודם על הרשימה עד עתה לפני כן בכדי לא לזרוק שמות של סדרות שכבר הופיעו ברשימה.

2. אף מילה על המלאכית של שנות השמונים מהשבוע שעבר, מרדית' סאנלג'ר ? חבל, לטעמי אחת מהנשים בעלות יופי נדיר ביותר וחבל שלא הצליחה יותר. נסו לראות אותה בסרט Dream A Little Dream, לטעמי אחד מהסרטים הטובים ביותר אי פעם וגם סרט הנעורים הטוב ביותר.


ועכשיו, לשאלות ולתשובות.


השאלה הראשונה מגיעה מיעל והיא מתייחסת לכך שטענתי ש Parenthood אמורה לקבל הודעת חידוש לעונת נוספת:

Parenthood תחודש?? הייתי בטוחה שהיא עפה.. אין לה כזה רייטינג טוב, וגם יש לה רק 15 פרקים בעונה הזאת...
זה לא מוזר??



תגובה:

כבר ציינתי בכתבה קודמת שיש סיבות מעבר לרייטינג להשאיר סדרה בחיים. הסדרה פונה לצופים מסוימים ופלח השוק הזה שומר אמונים לסדרה באש ובמים, שימו לב שהנתונים שלה לא עולים או יורדים בצורה דרסטית מדי. נכון, לכאורה הנתונים לא מצדיקים הודעת חידוש אוטומטית, אבל מצבה לא השתנה מהמצב בו הייתה לפני שנה. יתרה מכך, הוא אף השתפר במעט. גם אם הסדרה תקבל גם הפעם הזמנה למספר מועט של פרקים כפי שקיבלה העונה (15), קשה לראות אותה מבוטלת.

השאלה הבאה מתייחסת לסדרה The Big Bang Theory:

האם לדעתך The Big Bang Theory תמשיך הלאה הרבה שנים קדימה? והאם זה נכון שהסדר ההזו היא פשוט "פצצת רייטינג" מצליחה ביותר? האם היא הסדרה הכי מצליחה היום בטלויזיה?[תודה רבה




תגובה:

לא עושה רושם שהסדרה עומדת לאבד גובה בצורה רצינית בזמן הקרוב, אם כי לפי דעתי, הנתונים שלה קצת יצאו מפרופורציה. נכון, מדובר בקומדיה מעולה, אבל 6.1 נק' מדד ? זה קצת יותר מדי. בכל מקרה, לא עושה רושם שהסדרה עומדת לרדת מלוח השידורים של רשת CBS בשנים הקרובות. הדבר היחיד שיכול לגרום לכך הוא, שכאשר יגיע הזמן לחדש לשחקנים את החוזים, ברשת לא יצליחו לעשות זאת עם כל השחקנים ואז ההרמוניה תשבר וכך גם נתוני הרייטינג.

השאלה הבאה היא שאלה כללית:

לא הבנתי, אם נגיד סדרה עולה בחודש ספטמבר, היא תשודר בערך עד מאי-יוני. אם "יומני קארי" עולה בינואר, עד לאיזה חודש היא אמורה להמשיך להיות משודרת? תודה



תגובה:

העונה בכל מקרה נגמרת בחודש מאי (למעט מקרים יוצאי דופן). כך, שבכל מקרה, יומני קרי, אשר קיבלה הזמנה ל 13 פרקים, תסיים את דרכה בחודש מאי (או אולי בסוף אפריל).

ויש גם שאלה מחן לגבי Bones:

אתה יכול להגיד לי באיזה עונה בערך בות' וברנן (בונז) מתנשקים? (בלי ספויילרים) כי אני באמצע עונה 2 ואני כזה נו תתנשקו וזה אפעם לא קורה!!! חחח



תגובה:

אני לא זוכר את הפרק המדויק, אבל, עד כמה שאני זוכר בות' וברנן "מצאו אחד את השני" לקראת סוף העונה השישית. אבל אל תתפסי אותי במילה...

יוסי ביקש לדעת:

פוקס פרסמו בפייסבוק שלהם תמונה עם האמירה ''Just have a little faith'' ומתחת Prison Break. ייתכן שנראה עונה חמישית למרות הסוף הסגור?



תגובה:

קשה לי לראות את זה קורה, במיוחד לאחר שהדמות של מייקל מתה בסוף הסדרה. מצד שני, עם כל הדיבורים בשנים האחרונות על סרטי טלוויזיה לסדרות, אולי הם משתעשעים ברעיון (או בצופים...).

השאלה הבאה מתייחסת לסדרה של רשת ה CW:

מה קורה עם הסדרה Hart Of Dixie ? שודרו רק עשרה פרקים, זו פגרה או מה ?

 
תגובה:

כן, מדובר בפגרה. הסדרה צפויה לחזור בפרקים חדשים החל מה 15 בינואר.

3 תגובות:

חן אמר/ה...

תודה רבה על התשובה!
ממש מעצבן שמשחקים בזה כמו בין האוס וקאדי 4 עונות מקסימום אבל 6.. הם הגזימו..
שבוע טוב =]

אנונימי אמר/ה...

תודה!

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה.