יום ראשון, 20 בינואר 2013

המלאכיות של שנות השמונים: מקום 16.

כאשר אני יושב היום על כסא במקום העבודה שלי אני מנסה לחשוב על הזמרות, כוכבות הסרטים וסדרות הטלוויזיה של שנות השמונים, אני תוהה, לאן הן נעלמו ? כמה פוטנציאל יכול היה להיות להן ולמה הן לא הצליחו. רבות מהנשים הללו ראויות להיזכר ולא להישכח במעמקי הנשייה. בשבועות הקרובים אעלה על הכתב את העלית של הנשים הללו במצעד בכדי שגם הדור הצעיר יותר יתוודע אליהן. אני בטוח שאשכח רבות אחרות, אך אולי בעתיד אכתוב מצעד שני ואכניס אותן לרשימה השנייה. נכון לעכשיו, אלו הנשים שעולות במוחי כשאני חושב על שנות השמונים.

כמו כן, אציין את הלהיטים הגדולים ביותר של המלאכיות, או את הסרטים בהן הן שיחקו. אשמח אם תוכלו להביע את דעתכם על השירים\סרטים\סדרות של המלאכיות.




מקום 16 :



סמנתה פוקס – כאשר יצא השיר שלה "Touch Me" בסוף שנת 1986, שיר שהפך ללהיט היסטרי בכל רחבי העולם, היא הפכה מיד לסמל סקס בין היתר בשל החזה הגדול שהיה לה (אותו החליטה כעבור יותר מעשור לקצר). במשך שנים סמנתה נחשבה לאחת הנשים הלוהטות בעולם, גם אם לא הכי מצליחות בתחום, למרות שיש לה קול לא רע בכלל. כמובן עזרה לה העובדה שהיא הצטלמה לפוסטרים שלא משאירים הרבה לדמיון. בסוף שנות התשעים הגיעה הזמרת להופעה בתכנית "חלומות בהקיציס" והראתה לנו שיופיה נשאר, שתי התמונות התחתונות מראות, שגם האלמנט הזה החל להתפוגג. הדבר היחיד שנשאר לה זה לחיות על הזיכרונות.



הלהיטים הגדולים של סמנתה פוקס:






1986: Touch Me.
1986: Do Ya Do Ya.
1987: I Surender.
1987: Nothing's Gonna Stop Me Now.
1989: I Only Wanna Be with You.

3 תגובות:

קובי אמר/ה...

השיר די נחמד,אפילו היה מוכר לי קצת
(ממש לא התקופה שלי).
לגביי היום,קצת הגזמת,נכון לא נראית מעולה יחסית לנשים ההוליודיות אבל נראית סביר +-.

D1D1 אמר/ה...

בגלל זה אמרתי שמתחיל להתפוגג ולא התפוגג...

אנונימי אמר/ה...

ברצוני להוסיף שסמנתה גם הופיעה באחד הגמרים של רוקדים עם כוכבים ישראל(כמדומני העונה האחרונה בהנחיית גיא זוארץ וירדן הראל שהתקיימה בשנת 2012).
רועי
"קורא נלהב של הבלוג"