יום רביעי, 9 בינואר 2013

6 אנקדוטות שאולי לא ידעתם על...24.




לפי דעתי, קשה למצוא צופים בסדרות טלוויזיה, אשר לא שמע על הסדרה 24. כפי שאני רואה את הדברים, מדובר בסדרת האקשן הטובה ביותר בשנים האחרונות, אשר הציגה פורמט מעולה עם צוות שחקנים נהדר. נכון, ניתן להצביע על עונות טובות יותר (1,4) ועונות טובות פחות (3) אבל באופן כללי מדובר באחת הסדרות החשובות והטובות ביותר של העשור הקודם. רק אני מחכה שהסרט כבר יבוא ?

קבלו 6 אנקדוטות על אחת מהסדרות הטובות ביותר שנראו במסכי הטלויזיה- 24.

1. גרסא הודית של הסדרה נמצאת בתהליכי הפקה. בתפקיד ג'ק באוור ההודי? אניל קאפור שגילם את עומר חסן בעונה השמינית של הסדרה המקורית וכן את מנחה השעשועון ב"נער החידות ממוביי".

2. במידה והסדרה לא הייתה מצליחה והייתה מסתיימת לאחר 13 פרקים, הסוף המקורי היה כאשר ג'ק שחרר והציל את טרי וקים מהשבי, במבצע חילוץ מוצלח.

3. בשנת 2007, קיפר סאת'רלנד נעצר על נהיגה בשכרות, בפעם השנייה לאחר שנעצר גם ב-2004. סאת'רלנד שוחרר בערבות בשני המקרים.

4. אלישה קאת'ברט שגילמה את קים, הבת של ג'ק במהלך הסדרה, נבחרה למקום הרביעי ברשימת הנשים הסקסיות בעולם במגזין "מקסים" בשנת 2009 (אותו מגזין שבחר את בר רפאלי לראשונה בעולם השנה). אם תשאלו אותי, בצדק.

5. קרלוס ברנרד (טוני אלמיידה) חבר קרוב של קיפר סאת'רלנד (ג'ק) ומרי לין רג'סקוב (קלואי אובריין). דרך אגב, כאשר היוצרים הרגו את דמותו של טוני אלמיידה בעונה החמישית, הם בחרו להציג את מותו בדרך שתאפשר את חזרתו בהמשך. המפיקים סיפרו שהתכנון המקורי היה להחזיר את טוני אלמיידה בפרק הסיום של העונה השישית ולא בעונה השביעית.

6. לאחר שהעונה השביעית נדחתה בשל שביתת התסריטאים באמריקה ובשביל לכפות את הפער בין העונות היוצרים יצרו את סרט הטלוויזיה "גאולה", דחייה נוספת התרחשה שבועות בודדים לפני תחילת הציולמים. התכנון המקורי היה לשלוח את ג'ק לאפריקה וככה להתחיל את העונה; התסריטאים כתבו את הפרקים והם הגיעו למסקנה שהתסריט פשוט לא טוב. כמו כן, הם הבינו שעלות הצילומים באפריקה עצומה. לכן, הצילומים נדחו במספר שבועות על מנת לתת זמן ליוצרים לשנות את העלילה.

ולסיום שתי הערות:

1. במסגרת הפינה הקודמת, על הסדרה "נמלטים", אחת מהאנקדוטות הכילה את המידע שהסדרה צונזרה במספר בתי כלא. הכוונה הייתה, למי שלא הבין, שהאסירים לא הורשו לצפות בסדרה, ככל הנראה על מנת לא להכניס רעיונות לאסירים. צנזור סדרה מבית כלא הינו הליך נדיר במיוחד, יש לציין.

2. כמו כן, בפינות האחרונות הפינה נעשתה לבקשתכם. אשמח אם תמשיכו לבקש רעיונות לפינות, זה מקל על כתיבת הפינה מאוד.

7 תגובות:

שלמה אמר/ה...

תודה שקד אין עליך.
אתה יכול לעשות על הסדרה פלאשפוורד??

אנונימי אמר/ה...

תודה שקד , פוסט נהדר על סדרת האקשן הטובה ביותר בעשור האחרון.
כמו כן אשמח אם תעשה פינה על סדרת הנעורים המופתית סקינס.
רועי
"קןרא נלהב של הבלוג"

אנונימי אמר/ה...

תודה שקד :-)
תוכל לעשות את הפינה הבאה על המנטליסט או על מרלין? אשמח מאוד אם כן

Urix אמר/ה...

תודה רבה!
אכן סדרה מעולה!

אנונימי אמר/ה...

תודה שקד!

כבר עשית על אבודים?
(נראה לי שכן)


או אפשר אולי על הסדרה חברים\איך פגשתי את אמא

חן אמר/ה...

אשמח אם תעשה על בונז.... אוהבת את הפינה והבלוג בכללי =]

מאיה אמר/ה...

גם אני אשמח שתעשה על איך פגשתי את אמא או חברים :)

חוץ מזה בטוח ש
Don't Trust The B--- In Apt 2
Happy Ending
יבוטלו או שהסיכויים שלהם לא טובים

תודה