יום ראשון, 20 בינואר 2013

פינת המענה לקוראים, והשבוע: 90210, רייטינג, Episodes ועוד...

נתחיל עם 3 הודעות:

1. מחר אפרסם "שלב סיכום עונה" על סדרת נוער ישראלית שהסתיימה לפני מספר חודשים. וכן, כתבת ניתוח, אשר תתרכז ברייטינג של אחת מהרשתות האמריקאיות הגדולות.

2. בשבוע הבא אפרסם "שלב סיכום עונה" על סדרת קאלט נהדרת שהסתיימה.

3. ויש גם שאלה: מישהו מנסה את הסרטים והשירים שהמלצתי (ואני ממשיך להמליץ) בפינת "המלאכיות של שנות השמונים" ?

נתחיל עם הפינה:

רועי ביקש:

אשמח אם יופיע בבלוג ביקורת על המיני סדרה הבריטית התקופתית בכיכובם של 2 מהכוכבים הגדולים ביותר בעולם היום:ג'ון האם (כוכב מד מן) ודניאל רדקליף (הארי פוטר).



תגובה:

לצערי, העלילה של המיני סדרה די משעממת ולא גורמת לי לרצות לצפות בה, למרות הכוכבים. יכול להיות שבעתיד אצפה בה, אך כעת, מפאת חוסר הזמן, קשה לי לראות אותי צופה בה. מצטער.

נמשיך עם שאלה לגבי 90210 מאדיר:

יש לי שאלה שלא קשורה למאמר זה אלא למאמר אחר .. אמרת שאחת שיודעת שבגלל שהיה לה קאסט יפה וצעיר זה כיפר על איכות השחקנים והם יכלו להגיע ליותר עונות .. זה יכול לקרות ככה גם עם 90210 ?



תגובה:

לא. ראשית, זה לא מה שאמרתי. ולשאלתך, הקאסט של 90210 נחשב לדי משעמם וחסר כריזמה, ואי אפשר לציין אותם באותה נשימה כמו הקאסט של "אחת שיודעת". בקאסט הזה (90210) יש בעיקר שחקנים מסוג ב. הבעיה של הסדרה היא גם שהסיפורים די משעממים ומשחזרים סיפורים של סדרות נוער קודמות. מדובר בסדרה שנמצאת בישורת האחרונה שלה, גם אם זה לא יקרה העונה, זה יקרה בעונה הבאה. אדיר, די נמאס לי לחזור עבורך על אותם מילים.

ועכשיו, שאלה כללית:

יס קנו מלא סדרות יפות וגם כמה מCW כמו חץ \ היפה והחיה\יומני קרי .. למה הוט לא קנו גם ?



תגובה:

לגבי יס, אני לא מתעסק בשוק הישראלי ולכן אין לי מושג. הם מעדיפים להשקיע בסדרות מקור מאשר בסדרות מחו"ל. חוץ מזה יש עונות חדשות של "חסרי בושה", "קליפורניקיישן". כמו כן, "נאשוויל" זו סדרה טובה מאד ובעיקר איכותית והוט החלה לשדר אותה כמו גם את "הפרויקט של מינדי קאלינג" ו Go On של מת'יו פרי. "נקמה" חזרה בעונה חדשה.

ונעבור לבקשה מדוד:

בבקשה תפרסם נתוני רייטינג, אני לא שואל שאלות, כדי לא להקשות עליך אבל בבקשה, רייטינג.



תגובה:

כבר אמרתי לפני מספר שבועות שפשוט אין לי זמן לפרסם את הנתונים. גם כך, קשה לי לתחזק את הבלוג במתכונת המקוצרת שלו ולא ברור עד כמה אוכל להחזיק מעמד (רמז: לא הרבה זמן). אז, עד כמה שאני מבין אותך ורוצה לעזור, התשובה שלי היא, שזה לא יקרה.

השבוע הגיעה גם בקשה במייל:

שלום,
רציתי לדעת איך הסדרה "פרקים"/אפיסודז - Episodes
היא טובה? ממכרת? היא מצליחה בארה"ב?
תודה



תגובה:
לטעמי, מדובר בסדרה מעניינת מאד ובעיקר איכותית, נהנתי מאד לצפות בשתי העונות הראשונות שלה. קשה להגיד עליה, שהיא ממכרת, אולם כאשר צופים בה די נהנים. בארה"ב, עבור סדרת כבלים הרייטינג שלה בינוני ומטה. החידוש שלה לעונה שלישית קצת הפתיע אותי (לטובה). בקיצור, אני ממליץ לצפות בה, היא לא הסדרה הגדולה ביותר של העשור, אבל היא בהחלט סדרה שכיף להעביר איתה חצי שעה מדי שבוע.

6 תגובות:

שקד אמר/ה...

D1D1, אמרת משהו שקדומה אפילו לכך שהיופי והגיל של השחקנים מכפה על איכות משחקם???

D1D1 אמר/ה...

עד כמה שאני זוכר, לא אמרתי זאת בהקשר של "אחת שיודעת".

אנונימי אמר/ה...

לגבי הוט ויס אינני מבין איך נוצר פער כזה ענק בסדרות המיובאות של הוט לעומת יס.
זה לא הגיוני שכל הסדרות המדוברות של השנה ישודרו בלעדית רק ביס:משחקי הכס בנות הומלנד לואי אימפריית הפשע דקסטר
ולהוט יש רק את מד מן ועוד לא בבלעדיות(ביס וי או די ניתן.לצפות במד מן).
שלא לדבר על סדרות העבר המשודרות ביס ואין בהוט.
אשמח אם מישהו יסביר לי איך מתקיים מצב שכזה
כמו כן לדעתי צריכה לקום מחאה כנגד הוט עד שיצומצם הפער לאלתר

אנונימי אמר/ה...

אכן כן אני מנסה את הסרטים והשירים שאתה ממליץ :)

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה על כל הפרסומים שלך, אני עוקב אחריך כבר שנים, ואתה תמיד מוצא דרך לפרסם דברים מעניינים ומפתיעים.
יש לי כמה שאלות:
1. האם הסדרה פרינג' ממשיכה? לא הבנתי מה הציור של הפרח בסוף הפרק אמור להביע?..
2. ראיתי שהסדרה ממשיכה את עונתה הראשונה לאחר הפסקה של יותר ממחצית השנה , כמה פרקים נשארו ומה זה אומר על עונתה השניה?

אנונימי אמר/ה...

תודה על כול פוסט ומענה! :)