יום ראשון, 6 בינואר 2013

המלאכיות של שנות השמונים: מקום 18.

כאשר אני יושב היום על כסא במקום העבודה שלי אני מנסה לחשוב על הזמרות, כוכבות הסרטים וסדרות הטלוויזיה של שנות השמונים, אני תוהה, לאן הן נעלמו ? כמה פוטנציאל יכול היה להיות להן ולמה הן לא הצליחו. רבות מהנשים הללו ראויות להיזכר ולא להישכח במעמקי הנשייה. בשבועות הקרובים אעלה על הכתב את העלית של הנשים הללו במצעד בכדי שגם הדור הצעיר יותר יתוודע אליהן. אני בטוח שאשכח רבות אחרות, אך אולי בעתיד אכתוב מצעד שני ואכניס אותן לרשימה השנייה. נכון לעכשיו, אלו הנשים שעולות במוחי כשאני חושב על שנות השמונים.

כמו כן, אציין את הלהיטים הגדולים ביותר של המלאכיות, או את הסרטים בהן הן שיחקו. אשמח אם תוכלו להביע את דעתכם על השירים\סרטים\סדרות של המלאכיות.




מקום 18 :

ברוק שילדס – כאשר יצא בשנת 1980 הסרט "הלגונה הכחולה" בכיכובה כשהיא בסך הכל בת 14 ברוק הפכה מיד לסמל סקס. כשמביטים עליה היום רואים יותר גבר בשמלה, אבל מאמצע שנות השמונים עד אמצע שנות התשעים היא הייתה אחת השמות (והפנים) החמים בתעשייה. חבל שזקנתה מביישת, בלשון עדינה, את צעירותה.


הפרויקטים הבולטים של ברוק שילדס:

1979: Just You and Me, Kid.
1980: The Blue Lagoon.
1989: Brenda Starr.
1993: I Can Make You Love Me.
1993: Freaked.
2000-1996: Suddenly Susan (סדרה)
2002: Widows.
2008-2009: Lipstick Jungle (סדרה)


4 תגובות:

שקד אמר/ה...

זו הראשונה שאני זכרתי וזוכר מאיפה זכרתי ברשימה ומההתחלה תיארתי לעצמי שהיא תופיע אבל חשבתי במקום הרבה אבל הרבה יותר גבוה. יות רלכיוון מקום 1. כ"מ, מוזר לי שהיא לא הוזכרה מתפקידה הנהדר בשנות ה-70, אז גילמה בעונה השישית הושבעית את אמה של ג'קי בקרוב לעשרים פרקים, אם זכרוני איני מטעה אותי. אגב, יש גם לציין שהיא הייתה בתפקיד אורח בכל סדרה אפשרית פחות או יותר כולל שני גברים וחצי, המפץ הגדול ועוד ועוד ועוד...

שקד אמר/ה...

תיקון טעות: היא לא הייתה בהמפץ הגדול, זה חברים. התבלבלתי בין השתיים..

אנונימי אמר/ה...

וואו איזה קטילה- היא עדיין נראית טוב- גבר בשימלה?! ;)

אנונימי אמר/ה...

באמת קטילה.
היא ממש לא נראית כמו גבר בשמלה.