יום שבת, 12 בינואר 2013

המלאכיות של שנות השמונים: מקום 17.

כאשר אני יושב היום על כסא במקום העבודה שלי אני מנסה לחשוב על הזמרות, כוכבות הסרטים וסדרות הטלוויזיה של שנות השמונים, אני תוהה, לאן הן נעלמו ? כמה פוטנציאל יכול היה להיות להן ולמה הן לא הצליחו. רבות מהנשים הללו ראויות להיזכר ולא להישכח במעמקי הנשייה. בשבועות הקרובים אעלה על הכתב את העלית של הנשים הללו במצעד בכדי שגם הדור הצעיר יותר יתוודע אליהן. אני בטוח שאשכח רבות אחרות, אך אולי בעתיד אכתוב מצעד שני ואכניס אותן לרשימה השנייה. נכון לעכשיו, אלו הנשים שעולות במוחי כשאני חושב על שנות השמונים.

כמו כן, אציין את הלהיטים הגדולים ביותר של המלאכיות, או את הסרטים בהן הן שיחקו. אשמח אם תוכלו להביע את דעתכם על השירים\סרטים\סדרות של המלאכיות.




מקום 17 :

פיבי קייטס – בשנות השמונים היא הייתה הדבר החם בסרטי הקולנוע. פיבי שיחקה בסרטי הנעורים המוקדמים של שנות השמונים ומהר מאד הפכה לסמל סקס בשל העובדה שבאחד מהסרטים יצאה מהברכה בבגד ים אדום כשהיא נוטפת מים. השחקנית היפה שיחקה גם בסרטי ה"גרמלינס" ואז נעלמה ללא סיבה. היו לה מספר תפקידים קטנים אבל היא לא מימשה את הפוטנציאל שלה. ולסיום, פיבי בין הנשים שגם היום (בתמונה התחתונה) נראית די טוב יחסית לגילה.


הפרויקטים הבולטים של פיבי קיטס:

1982: Fast Times at Ridgemont High.
1983: Baby Sister.
1984: Gremlins.
1987: Date With An Angel.
1989: Shag.
1990: Gremlins 2: The New Batch.
1991: . Drop Dead Fred.
1993: Bodies, Rest & Motion.
1994: Princess Caraboo.




תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אין מה לעשות היא תיזכר בשל הגרמלינס... (לא שזה רע) והיי היא ממש לא השתנתה בשנים שעברו. תודה!