יום שבת, 18 באוגוסט 2012

פרסום: 9 עדכוני סדרות.



1. בסדרה Community, מלקום מקדואל, אותו ניתן לראות בסדרה "פרנקלין ובאש", יגיע לקומדיה של רשת NBC למספר רב של פרקים בעונה הרביעית. מקדואל יגלם את דמותו של פרופסור קורנוואליס, הפרופסור החדש להיסטוריה.



2. בסדרה Scandal, סטיבן ביילי, אשר זכור כהיותו הברמן בסדרה "האנטומיה של גריי", מגיע לתפקיד אורח. אין מידע על התפקיד אותו יגלם.



3. בסדרה Rasing Hope, השחקן כריס קליין מגיע להופעת אורח. קליין יגלם סלב מקומי, שהוא גם כמעט חבר במשפחת צ'אנס.



4. בסדרה Revenge, ג'יי. אר. בורן, הזכור בעיקר מהסדרה Teen Wolf, יגיע כשחקן אורח לפרק באופרת הסבון של רשת ABC ובו יגלם את דמותו של קני, תושב של ההמפטונס בטוח בעצמו, אשר מנסה להסתיר את אופיו המחוספס מאחורי בגדיו המפוארים ומכוניתו (מרצדס).



5. בסדרה Cult, בן הולינגסוורת' מצטרף לסדרה כאשר יגלם את דמותו של פיטר גריי, אשר יעבוד לצידה של סקיי (ג'סיקה לוקאס), המתמחה בסדרת הטלוויזיה, בתור עוזר מפיק.



6. בסדרה Don't Trust the B---- in Apartment 23, בן לואוסון מגיע לסדרה לתפקיד אורח מתמשך בכדי להיות מושא אהבה עבור קלואי. שמו יהיה ג'ונתן. במהלך מזימה נוספת שלה היוצרות מתהפכות וקלואי מתלהבת ממנו.



7. בסדרה Hawaii Five-0, הדוגמנית קנדל ג'נר תופיע לראשונה בטלוויזיה כשחקנית אורחת בסדרה. הנערה בת ה 16 תגלם עוזרת מכירות.



8. בסדרה Last Resort, השחקן מייקל מוזלי, אותו ראינו בסדרה Pan Am, יגיע לסדרה כשחקן אורח מתמשך. מייקל יגלם את המהנדס הראשי אנדרס, אשר מקבל הוראה מהמפקד להפעיל מתקן הסוואה בשם פרסאוס.



9. בסדרה The Farm, שהיא ספין אוף לסדרה The Office, מאג'נדרה דלפינו היא הפנים החדשות שמצטרפות לספין אוף של The Office, שרשת NBC מתכננת. היא אמורה לגלם את דמותה של אחותו של דוויט, אשר תוצג במהלך העונה הקרובה של סדרת האם.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אני רואה שהפרויקט של the farm תופס תאוצה, איך זה ישפיע על סדרת האם? ומתי זה מתוכנן לעלות לשידור?