יום שבת, 25 באוגוסט 2012

פינת המענה לקוראים, והשבוע: The Client List, Unforgettable, Arrow, Upon A Time Once, Pretty Little Liars, Grimm, Baby Daddy ועוד...

נתחיל עם רצון לברר מועדי עליית סדרות ועוד מספר שאלות:

אשמח אם תוכל לתת לי את התאריכים בהן עולות/חוזרות הסדרות הבאות:

Arrow
Beauty and the Beast
Cult
The Carrie Diaries
Upon A Time Once
Body Of Proof


ומה קורה עם The Client List? צפויה עונה נוספת?
הבנתי ש-Unforgettable בוטלה, אבל האם רשת אחרת בסוף החליטה להעלות עונה נוספת?
תודה רבה על הבלוג הזה!!!




תגובה:

Upon A Time Once ב 30 בספטמבר.
Arrow ב 10 באוקטובר.
Beauty and the Beast ב 11 באוקטובר.
The Carrie Diaries בינואר 2013.
Cult תעלה בחצי השני של העונה, אין עדיין תאריך עלייה.
Body Of Proof תעלה בחצי של העונה, אין עדיין תאריכי עלייה.

לגבי The Client List, הסדרה חודשה לעונה שנייה, אשר תכיל 15 פרקים ותעלה לאוויר בשנת 2013.

לגבי Unforgettable, רשת CBS החליטה בסוף להעניק לה עונה שנייה, אשר תעלה בקיץ 2013.

ועכשיו, 2 שאלות:

לגבי Pretty Little Liars - האם העלילה של סדרת האינטרנט תהיה קשורה לעלילת הסדרה??
ועוד שאלה - למה הסדרה גרים חזרה מוקדם ??



תגובה:

לגבי Pretty Little Liars, עלילת סדרת המשנה שתעלה באינטרנט תהיה קשורה לעלילת הסדרה היות והדמות הראשית בה, שאנה, תעבור אח"כ גם לסדרת האם.

לגבי Grimm, ברשת ניסו לרכב על הרייטינג הגבוה ששידורי האולימפיאדה העניקו לרשת. ולכן היא שודרה ביום לאחר תום שידורי האולימפיאדה וממשיכה לשדר בכדי ליצור המשכיות, אך ברשת לא מבינים שמדובר בסדרת נישה שהתאימה לימי שישי ואין טעם לנסות לשדר אותה במהלך השבוע. בכל זאת, מדובר ברשת NBC, אז כמובן שנמשיך לשמוע על שגיאות בלוח השידורים.

נעבור לשאלה על סדרה של רשת ABC Family:

מה המצב של Baby Daddy? כמה פרקים צפויים לעונה הראשונה?



תגובה:

השבוע אמור להיות משודר הפרק האחרון לעונה. הזומנו עבורה 10 פרקים לעונה הראשונה והשבוע ישודר הפרק העשירי. הסדרה תשוב בפרקים חדשים בקיץ 2013.

ושאלה גם על סדרה ישראלית מיוסי:

אחרי שפורסם שהשמיניה תחודש לעונה רביעית לאחר 5 שנים, והיוצר יהיה יועץ עלילתי (כמו עם היוצר של על טבעי?), האם לדעתך יהרסו את אחת הסדרות היותר טובות ששודרו בארץ?



תגובה:

אי אפשר לדעת לפני שרואים מספר פרקים ולמדים על הרעיון והתסריט החדש, אך יש לי הרגשה שכן. הסיכוי היחיד שאני רואה שלא ייצא מזה משהו רע זה רק אם לא יזמינו את השחקנים מהסדרה המקורית אפילו להופעת אורח (ואני מבין, שלא כך הם פני הדברים). ברגע שהצופים יצפו בשחקנים מהסדרה המקורית זה אוטומטית יגרם להשוואות ואז זה יגרום לאכזבה עוד בתחילתה. חבל.

ויש גם שאלה שהגיעה במייל:

האם לדעתך העונה ה-9 של הסדרה 'האנטומיה של גריי' שווה צפייה, ומה אתה חושב על הסדרה בכללי? היא נחשבת טובה?



תגובה:

כששואלים אותי לגבי הסדרה "האנטומיה של גריי" אני תמיד עונה שאהבתי את העונות הראשונות שלה. עד בערך לעונה השלישית או הרביעית. לאחר מכן חלה ירידה קלה ובעונות השביעית והשמינית היא הפכה עבורי למיותרת. בתחילת דרכה היא הייתה חדשנית, אבל עתה היא הפכה לאופרת סבון לחלוטין ואני לא אוהב כל כך אופרות סבון. משהו התקלקל בה ולכן אני לא אגיע בציפייה לעונה התשיעית. קהל הצופים של הסדרה יקבל את מה שהוא קיבל בעונות האחרונות פרט לעזיבת 3 הדמויות: לקסי, אלטמן ומארק סלואן, כל השאר יימשך, אופרת סבון שמדי מספר פרקים תצחיק מעט ולעיתים רחוקות תרגש. אם זה מה שאתם אוהבים תצפו בזה, אני לא מתלהב.

שאלה נוספת שהגיעה באימייל:

מה אתה חושב על הסדרה "רצף הזמן", והאם לדעתך היא תחזור לעונה שנייה ?



תגובה:

עכשיו שאתה מזכיר לי, בכל שבוע רציתי לערוך לסדרה ביקורת ובכל פעם דחיתי את העניין בשבוע, עכשיו כאשר הסדרה הסתיימה אפשר להכין עליה "שלב סיכום עונה", אולם עד שהוא יפורסם ייקח זמן, אז זוהי הזדמנות לומר כמה מילים על הסדרה.

מדובר בסדרה נחמדה עם סיפור נחמד ותסריט סביר, לא הכי טובה שראיתי בשנים האחרונות, אבל נחמד להעביר איתה פרק או שניים. אך יש מספר בעיות. לאחר פרק פיילוט מוצלח חלה ירידה גדולה עד לשלשת הפרקים האחרונים. שאר הפרקים היו בינוניים ומטה. הבעיה היא, שההפקה מתאימה יותר לשנות התשעים ופחות לתקופה הנוכחית, תקופת פוסט סמולוויל. בכל הקשור למשחק, אני אוהב את רייצ'ל ניקולאס, אולם המשחק שלה דרמטי מדי לעיתים קרובות. אני מתכוון, שלעיתים רואים שמדובר במשחק.

לגבי עונה שנייה, אתמול הודיעו על הענקת עונה שנייה לסדרה.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אני הייתי צופה אדוקה של האנטומיה אבל מה ששונדה עשתה לסדרה בשנתיים האחרונות פשוט הוריד לי את כל החשק לראות עוד.
היו צריכים לגמור את הסדרה לפני 3 עונות ולא לגרור אותה בלי פואנטה.