יום שלישי, 28 באוגוסט 2012

פרסום: 25 ספויילרים ועדכוני סדרות.



1. בסדרה Dallas, שתי דמויות חדשות מצטרפות לקאסט הראשי בעונה השנייה. הראשונה היא אמה, אשה עשירה ובעלת מעמד, שנראית טוב, בגילאי העשרים, אשר גדלה כשהיא מסוככת מהבעיות בעולם הודות לאביה. הדמות השנייה היא של דרו ראמוס, האח הגדול של אמה, אשר נפגע קשות מבחינה רגשית בעקבות מות אביו ופנה לסמים במשך זמן רב. עתה הוא נקי מסמים והוא חוזר בכדי לסיים את מה שאבא שלו החל בו.

2. בסדרה Supernatural, למעריצי הסדרה שציפו לסיפור של דין לבדו ללא סאם ימצאו זאת בעונה החדשה, כאשר הסיפור של דין עם בני הערפד, איתו הוא ברח מ"כור המצרף", יעניק לו קשר ללא סאם כמתווך לסיפורים המרכזיים של העונה. זה יגרום לו לבלות זמן רב בנפרד מאחיו בשעה שהוא נכנס אל תוך העולם החדש שלו וסאם נשאר מאחור, כאשר הוא מנסה לנהל מערכת יחסים עם אמיליה. הזמן שלהם בנפרד יעניק להם בסופו של דבר את הכוחות לחיות בנפרד, אך זה לא אומר שזה מה שהם רוצים לעשות בסופו של דבר.

3. בסדרה Hart of Dixie, ג'ורג' מקבל מושא אהבה חדשה והיא אמורה להיות מעין טום בוי עם הומור ציני. העבודה שלה היא למסור חומרים אל הבר ושמה יהיה פרסלי.

4. בסדרה Don't Trust The B---- In Apartment 23, בפרק הרביעי קלואי מגלה שג'ון הפכה לקורבן על ידי המגזין "פיפל", היא לא יכולה מלהפסיק להתאהב באיש הסקסי ביותר עליו הכריז המגזין. וזה קורה כל שנה. בכדי להוכיח את טענתה, קלואי משתלטת על כל צוות העריכה של המגזין.

5. בסדרה Psych, הפרק ה 14 של העונה השביעי עומד להיות פרק מוזיקלי כפול. בפרק זה האירועים יעסקו ברצח שהתרחש בלילה לפני שבית המשחקים של סנטה ברברה נשרף. מלחין בשם Z היה בבית משוגעים עבור פושעים מסוכנים - בשל העובדה שרצח מבקר שלא אהב את עבודתו - אך לגאס ושון יש השגות לגבי הסיפור.

6. בסדרה It's Always Sunny in Philadelphia, כאשר פרנק מתנגש בטעות ברכבו של דניס מדובר בטרגדיה של ממש. דניס שופך את הדגנים על עצמו (משום שזה הגיוני לאכול דגנים בשעה שאתה נוהג). בכדי לפתור את העניין מבחינה משפטית, החבורה מחליטה לערוך משפט אצל פאדי, כאשר די וצ'ארלי בתור עורכי הדין.

7. בסדרה CSI: New York, בפרק החמישי של העונה, רצח מעניק לחבורה את התמריץ לפתוח מחדש מקרה מלפני עשרים שנה של ילד בן 8, טומי, אשר יצא להוליך את כלבו ולא נראה מאז. המקרה קרוב לליבו של דון ונראה אותו ואת אחותו סאם, כשהוא היה בן 8 והיא הייתה בת 6.

8. בסדרה Shameless, האם פרנק יכול להיות החבר של מישהו בשעה שהוא נגמל ? בפרק השמיני של העונה נכיר את כריסטופר, גבר בגילאי ה 60, אשר מתואר כ"מתוק, אך קצת מוזר ומפחיד, אקצנטרי וא-מיני". הוא רוצה שפרנק יהיה הספונסר שלו.

9. בסדרה Revenge, בפרק הרביעי של העונה השנייה נחזה במסיבה לרגל הולדת התינוק של אמנדה בה נכיר מספר דמויות מעניינות כגון, דסטני, החברה החשפנית של אמנדה מביבר דאם. דסטני מנסה להיות ילדה טובה במסיבה, אך היא לא מנסה מספיק.

10. בסדרה Rules of Engagement, ראסל מקבל חברה חדשה, אך כשהוא מציג אותה לחבורה הם מודאגים מעט, משום שהם רואים שראסל לא מבין שהיא נראית, מתנהגת ואף מדברת בדיוק כמו טימי, אפילו במבטא שלו.



11. בסדרה Hart of Dixie, אשתו של וייד לא עוזבת את בלובל. מירכה מונרו תחזור לגלם את דמותה של טנסי למספר פרקים רב בעונה השנייה.



12. בסדרה The Farm, הספין אוף של המשרד מגייס שחקן נוסף, טום באוור מצטרף לקאסט כדוד הגדול, הנריך.

13. בסדרה Hawaii Five-0, באי לינג (בתמונה העליונה) מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת. נכון לעכשיו, אין מידע על התפקיד שתגלם.

14. בסדרה Burn Notice, נקבע תאריך לחזרת הסדרה לחלק השני של העונה. רשמו את התאריך הבא: ה 8 בנובמבר. הסדרה חוזרת ל 6 פרקים בלבד לחלק השני של העונה, כלומר העונה השישית תמנה 16 פרקים בלבד בניגוד לשתי העונות האחרונות , אשר מנו 18 פרקים.



15. בסדרה Once Upon a Time, בפרק פתיחת העונה נראה את מולן כשהיא לבושה למאבק. נחזה במולן כאשר היא מלווה את הנסיך פיליפ בכדי למצוא את הנסיכה שלו, אורורה, יש רוח רעה שסובבת אותה ובסופו של דבר היא יוצרת חברות עם "היפהפיה הנרדמת". קפטן הוק מצטרף אליהם.



16. בסדרה Raising Hope, השחקן לסלי ג'ורדן מגיע לסדרה כשחקן אורח בתור הכומר בוב, מנהל של מכון לנופש של זוגות בעל שיטות לא קונבציונליות אליו הולכים ג'ימי וסברינה. הפרק בהשתתפותו ישודר ב 16 באוקטובר.



17. בסדרה The New Normal, השחקן סטרלינג סולימן יגיע כשחקן אורח מתמשך לקומדיה החדשה של רשת NBC. כזכור, הקומדיה תעסוק בזוג הומוסקסואל, אשר משתמש באישה בכדי ללדת להם את תינוקם. סולימן יגלם את דמותו של קלינט, איש רפואת החירום הרפובליקאי והאח של אחד מהעוזרים של הזוג.



18.בסדרה Vegas, ונסה שואו ומייקל וייזמן לוהקו לתפקיד אורח מתמשכים. שואו תגלם אשת בעל קזינו, וינסט סאבינו, אשר גורמת לבעלה לעבור לוגאס. וייזמן יגלם את דמותו של ג'ואי ריזי, יד ימינו של הגנגסטר לומבארדי. מצטרפת נוספת לסדרה היא היילי סטרוד (בתמונה), אשר תגלם את דמותה של רות, מזכירה של גנגסטר שנעדר.



19. בסדרה The Neighbors, השחקנית קתרין טוקארז מגיעה לתפקיד אורחת מתמשך בתור מרי לו רטון, אחת מהחייזרים.



20. בסדרה Last Resort, השחקן מייקל גאסטון, אשר נראה לאחרונה בסדרה Unforgettable, יפציע למספר רב של פרקים בתור אביו של קייל. ברוקר בעל כוח שיכול לפתוח כל דרך שצריך.



21. בסדרה Bates Motel, הסדרה אשר אמורה להיות הגרסה המוקדמת לסרט פסיכו של אלפרד היצ'קוק ואשר תציג את היחסים בין נורמן בייטס לאמו, מקבלת שחקנית ראשית בדמות ורה פארמיגה. ורה תגלם את דמותה של האם, נורמה. אשה שתמיד תפתיע אותנו. כזכור, לסדרה הוזמנו 10 פרקים.



22. בסדרה How I Met Your Mother, הקומיקאית אבי אליוט מגיעה לסדרה בכדי לגלם את דמותה של ג'נין, אשר מהרגע הראשון תראה מושכת בטירוף לאחת מהדמויות. בסופו של דבר, הדברים יגמרו בצורה רעה.



23. בסדרה Touch, נוספים שני שחקנים לתפקידי אורח מתמשכים. ג'ון בויד יגלם את דמותו של קייס, גאון במתמטיקה וחוקר אלגוריתמים, והוא גם חבר של קלווין מימי הקולג' וכן איש סודו. דיליפ רוב יגלם את דמותו של ויקאש נאייר, איש עשיר ובעל מניות בחברת אסטר.



24. בסדרה Revenge, השחקנית וונדי קרסון מגיעה לסדרה ואלו לא בשורות טובות לדמות של גרייסון. וונדי תגלם את דמותה של הלן, מנהלת ואשת עסקים בעלת כוח, אשר יש לה עסקים עם קונראד. צריך להיזהר ממנה, משום שהיא יכולה להביס כל מי שעומד בדרכה. היא אמורה להופיע בפרק אחד עם אפשרות להופיע בפרקים נוספים.



25. בסדרה The Goodwin Games, בעלה במציאות של בקי ניוטון (אחת מכוכבות הסדרה) מצטרף בתפקיד אורח. כריס דימנטופולוס מגיע לסדרה כצ'אד מורו, דוקטור מקומי אהוב וכריזמטי. קיימת אפשרות שתפקידו יוגדל. צ'אד יהיה יריב רומנטי של ג'ימי ויריב מקצועי עבור הנרי (סקוט פולי).

אין תגובות: