יום חמישי, 16 באוגוסט 2012

פרסום: 14 עדכוני סדרות.



1. טוני שאלוב, הזכור לטובה מהסדרה "מונק" יככב בקומדיה של רוב גרינברג אודות גבר שגר בקומפלקס ולומד מניסיונם של אחרים, אחד מהם הוא פרנק (שאלוב), אשר היה נשוי ארבע פעמים והוא עדיין חובב נשים מושבע.

2. מייקל ג'יי פוקס חוזר ויקבל סדרה משלו ? כזכור, בשנות התשעים, לאחר שמייקל אובחן כחולה פרקינסון, הוא עזב את הסדרה המצליחה שלו "ספין סיטי", אך לאחר מספר שנים חזר כשחקן אורח במספר סדרות, כולל הסדרה The Good Wife. עתה, פוקס מקושר לקומדיה, אשר מושכת תשומת לב ממספר רשתות, אולי בשל העובדה שהיא מבוססת על חייו של פוקס, כאשר מדובר באב אשר חולה במחלה קשה. הרשתות שרבות על הפרויקט הן NBC, ABC ו CBS.

3. גרסה חדשה ל Spy ? רשת ABC קרובה לאשר הפקת פיילוט, אשר יבוסס על הקומדיה הבריטית בעלת אותו השם. הסדרה המקורית עוסקת באב חד הורי שהוא קלולס בשם טים, אשר מנסה להרשים את בנו בן ה 9, מתפטר ממשרתו כנציג מכירות ומוצא את עצמו עובד עבור המודיעין הבריטי, הידוע בשמו MI5. הגרסה הבריטית זכתה לעונה ראשונה בת 6 פרקים וכבר הוזמנו לה פרק כריסמס מיוחד וכן עונה שנייה בת 10 פרקים.

4. בסדרה Grimm, השחקן מייקל גראנט טרי (בתמונה העליונה), אותו ניתן לראות כשחקן אורח מתמשך בסדרה Bones, יגיע אל הסדרה של רשת NBC למספר רב של פרקים. טרי יופיע לראשונה בפרק השמיני של העונה כסטודנט נלהב בשם ראיין סמולסן. במהלך ההתמחות שלו במשטרת פורטלנד, הוא מוצא את המודל כמוהו הוא שואף להיות: ניק. מהר מאד הוא מוצא את עצמו מעורב בעולם ה"על טבעי" של ניק.

5. בסדרה Touch, איילת זורר הישראלית מגיעה לסדרה לתפקיד אורחת. זורר תגלם את דמותה של רוזמרי מאטיס, ארכיטקטית מוכשרת, אשר הראתה את כשרונה כבר מגיל צעיר, בדיוק כמו ג'ייק. בשעה שהיא נמצאת בברצלונה, שם היא נמצאת לחשיפת הקתדרלה עליה היא עבדה, היא חוברת לכומר שהופך למתנקש, גוילרמו.

6. בסדרה The Good Wife, השחקנית מירים שור, אותה ראינו בסדרה GCB, מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך. לדמות שלה יש עבר בעיתונאות.

7. בסדרה Arrow, השחקן ג'ון באורמן, הידוע בעיקר בשל משחקו בסדרות "טורצ'ווד" ו"ד"ר הו", מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך. באורמן יגלם דמות אשר נקראת "האדם שיודע להתלבש", אחד מהמכרים של משפחת קווין.



8. בסדרה Gossip Girl, האויבת של בלייר מימי התיכון, נלי יוקי, חוזרת. לא ברור מדוע. כמו כן, פופי ליפטון (תמרה פלדמן), אשר כמעט והונתה את משפחת ואן דר וודסן מהרבה כסף בהונאת "פונזי" חוזרת גם היא ויש לה קורבן חדש בראשה.

9. בסדרה Suits, בפרק אשר ישודר היום בערב, יופיעו הוריו של לואיס. הנתון המעניין הוא, שמדובר בהוריו האמיתיים של ריק הופמן, אשר מגלם את הדמות. שמותיהם הם גייל וצ'ארלי הופמן.



10. בסדרה Suits, השחקנית ארטי מאן, אותה ניתן היה לראות בסדרה The Big Bang Theory כפראיה, אחותו של ראג', אשר ניהלה רומן עם לאונרד, לוהקה לתפקיד אורחת לפרק החזרה אשר ישודר בעונת החורף. ארטי תגלם בוגרת מהארווד בשם מאריה, אשר מושכת את תשומת ליבו של לואיס בשעה שהוא מחפש אחר "דם חדש" לחברה. הבעיה ? היא מחוזרת על ידי חברות אחרות.



11. בסדרה The Mob Doctor, השחקן ג'ון בנג'מין היקלי מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך. היקלי יגלם את דמותו של מארק איסטון, תובע מחוזי במחוז ניו יורק, אשר הופך לתובע פדראלי. דמותו מתוארת כעשירה ובעלת כוח, אשר רודפת אחר פוליטיקאים מושחתים וכן אנשי מאפיה. כמו כן, הוא אביו של ד"ר ברט רובינסון (זאק גילפורד), שמצידו ישמש כמושא אהבה לדמותה של ג'ורדאנה ספירו, השחקנית הראשית.



12. בסדרה Revenge, דמותו של טאקדה מלוהקת מחדש ובעונה השנייה יגלם את הדמות קרי היוריקי טגואה. הסיבה ? היריוקי סאנדאדה, אשר גילם את הדמות בעונה הראשונה, מצלם בימים אלו את סרט ההמשל ל "וולברין" והלוקשיין שלו באוסטרליה.
.



13. בסדרה Hawaii Five-0, השחקנית אריאל קבל תופיע כשחקנית אורחת. את אריאל ראינו בתור ונסה בסדרה 90210.

14. בסדרה Parks and Recreation, השחקנית לוסי לולס, הזכורה בעיקר מהסדרות "ספרטאקוס" ו"זינה, הנסיכה הלוחמת", תגיע לסדרה למספר פרקים בכדי להיות מושא אהבה לדמות של רון סוונסון.

3 תגובות:

חן אמר/ה...

תודה על העדכונים!
אגב חשבתי בהתחלנ שיקירת הבלוג היא דברה ממגרש ביתי! (אמא של ניית'ן)

אנונימי אמר/ה...

מה דעתך על הסדרות:Kidnapped,Dirty Sexy Money,Big Shots,Push,
Nevada,Point pleasant,Threat Matrix
Journeyman,My Own Worst Enemy,Threshold ?

יוסי אמר/ה...

מה דעתך על הסדרות: grimm ו-24? עשית עליהן סיכום?

אתה חושב שRevolution תצליח?

אמורה להיות עונה 2 לתא גורדין?

ידוע לך על עוד דרמות מוסיקליות יומיות ישראליות כמו ''השיר שלנו'', ''תיכון השיר שלנו'' ו''דני הוליווד''? אני יודע שהכל של יואב גרוס וטמירה ירדני, הם יצרו עוד סדרות כאלו?
אם לא, יש ברשתות האמריקאיות משהו בסגנון?

מצטער על כל השאלות, תודה :)