יום שלישי, 14 באוגוסט 2012

פרסום: 18 ספויילרים ועדכוני סדרות.



1. בסדרה Suits, בפרק סיום עונת הקיץ נראה את הארווי ומייק מבלים בביתו של מייק מבלי לדבר על עבודה.

2. בסדרה New Girl, בהפקה מחפשים שחקנים בכדי לגלם גרסה צעירה של וינסטון וניק. בפרק השלישי של העונה נחזה בפלשבק לימי ילדותם של השניים. ניק לא ממש השתנה מאותה תקופה.

3. בסדרה Castle, הפרק הרביעי של העונה אשר ייקרא "Swan Song", יציג בפנינו את הולי שמפ, להקת רוק, אשר אמורה להיות להקת "נירוונה" החדשה, עד אשר הגיטריסט המוביל שלהם, ג'יימס סוואן, נרצח.

4. בסדרה Mike & Molly, קארל מקבל פרטנר חדש לזמן קצר בשעה שמייק נמצא בירח הדבש שלו. שמו רוב והוא עובד בדיוק על פי ספר החוקים, מה שמייק לא עושה. מכיוון שקארל כועס על מייק שלא שמר איתו על קשר במהלך ירח הדבש שלו, הוא מחפש חבר הכי טוב חדש.

5. בסדרה Revenge, במהלך העונה נחזה בניקול פיסק, עיתונאית שמחפשת אחר שערוריות בהמפטונס, היא מרגישה שיש סיפור גדול והיא תנסה כל הזמן להשיג אותו.

6. בסדרה Happy Endings, מקס ובראד מקימים צמד שירה בכדי להופיע בבר מצווות. כמו כן, מתברר שילדים בני שלש עשרה מוצאים את פני מושכת מאד.

7. בסדרה Hart of Dixie, למון ולבון יבלו זמן רב יותר ביחד העונה מאחר והיא תהיה מנהלת הקמפיין שלו וגם ידידה שלו. העניינים משתבשים כאשר היא נכנסת לצרה (בגלל גניבה) וראש העיר לוקח על עצמו את האשמה. ומה שהיא גנבה הוא מאד מעניין...

8. בסדרה Two Broke Girls, בניסיון להרים את עסק העוגות שלהם מקס וקרוליין פונים לחברה של מרתה סטיוארט ולמרבה הפלא , היא די נהנית מהרוח המסחרית שלהן.

9. בסדרה Grimm, העונה השנייה תעסוק בחזרתה של אמו של ניק והמאבק שלהם במשפחות המלוכה. ג'ולייט אמורה להתעורר על ידי נשיקה מנסיך...ושמו הוא לא ניק. מוכנים לנחש במי מדובר ?

10. בסדרה Political Animals, בפרק סיום המיני סדרה (שכנראה הוא אמור להיות גם פרק סיום הסדרה כולה, אלא אם ברשת יחליטו להעניק לסדרה שכושלת ברייטינג החל מהפרק הראשון עונה נוספת), האירועים הופכים את איליין וסגן הנשיא קולייר לאויבים ומשאירים את הצופה בקליף האנגר גדול.

11. בסדרה Two and a Half Men, מיילי סיירוס מגיעה לעונה העשירית של הסדרה למספר רב של פרקים בכדי לגלם מושא אהבה לדמות של ג'ייק הארפר. הדמות שלה אמורה להיות סקסית.

12. בסדרה Glee, אחד השירים אשר יבוצעו בפרק פתיחת העונה הרביעית יהיה הלהיט Call Me Maybe של קארלי ריי ג'פסן. בכך יתבצע קאבר נוסף לשיר, אשר הפך לסנסציה הגדולה ביותר של השנה.

13. בסדרה Smash, שון הייז, אותו ראינו בסדרה "וויל וגרייס", מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך. הייז יגלם את דמותו של טרנס פולס, כוכב טלוויזיה וסרטי קולנוע, אשר עושה את עבודתו הראשונה בברודווי עבור המחזמר Liaisons. הודות למספר מקרים קומיים, הוא הופך לקוץ בישבניהם של אייבי וחבריה.

14. ברשת Showtime, ג'ודי פוסטר מגיעה בכדי לביים את הדרמה Angie’s Body, אשר עוסקת באישה ממולחת, סקסית וכאשר היא צריכה להיות גם קטלנית, אשר מנהלת סינדיקט פשע משפחתי. מזכיר לכם סדרה אחרת של הרשת ?



15. בסדרה Raising Hope, השחקנית והקומיקאית ג'ני סלייט מגיע לסדרה בכדי לגלם עובדת סוציאלית בשם ג'ואן, אשר בודקת את התנאים בהם הופ חייה.



16. בסדרה Elementary, שני שחקנים מגיעים לתפקידי אורח. קרייג בירקו יגיע לפרק הרביעי של העונה בתור פוקס, יושב הראש של חברה כלכלית בוול סטריט, אשר מעורבת בחקירת רצח ששרלוק מנהל. מולי פרייס תופיע באותו פרק כדונה, המזכירה של המשרד.



17. בסדרה Revenge, מייקל נארדלי לוהק לתפקיד טריי, לא יוצלח, אשר חובר לדקלן, אך מכניס אותו לעולם של צרות.

18. בסדרה The Good Wife, השחקנית קריסטין צ'נוות' הודיעה כי בשל פציעת ראש אותה היא קיבלה לפני חודש על הסט, היא אינה יכולה לחזור ולצלם פרקים חדשים. ככל הנראה היא תופיע רק בפרק הפתיחה. קיים סיכוי שאולי לקראת אמצע או סוף העונה היא תחזור, אך אין מידע נכון לעכשיו מתי היא תחלים מפציעתה.

תגובה 1:

אוראל אמר/ה...

אנחש שהנסיך זה הצרפתי מהמשטרה?