יום חמישי, 9 באוגוסט 2012

פרסום: ליהוקים ל 4 סדרות.



1. בסדרה Don't Trust the B---- in Apartment 23, ניתן להוסיף שני שחקנים לרשימה: מארק פול גוסלאר, אותו ניתן לראות בסדרה "פרנקלין ובאש", ופרנקי מוניז, אשר יגיעו לפרק פתיחת העונה השנייה. בפרק זה, ג'יימס ואן דר ביק ינסה ליצור איחוד של "דוסון קריק" ולשם כך ינסה להביא לעזרה את בוסי פיליפס, אשר גילמה את דמותה של אודרי. גוסלאר (אשר שיחק בסדרה "הצלצול הגואל") ומוניז (אשר שיחק בסדרה "מלקולם באמצע"), ישחקו את עצמם בפרק, פרק שיציג איחודים של סדרות ישנות.



2. בסדרה Touch, נוספו 3 שחקנים חדשים. סעיד טאגמוי יגלם את דמותו של גלירמו אורטיז, כומר שהופך למתנקש. אדם קמפבל יגלם את דמותו של טוני ריגבי, אחד מחבריו הקרובים של קלווין (דמות חדשה), מדובר בתפקיד אורח מתמשך. ריי סנטיאגו יגלם את דמותו של רובן סנטיאגו, ההאקר של בריקוייר, סוכנות החדשות היכן שמרטין עבד בה. הוא גם מיודד עם ג'ייק ושומר עליו כאשר מרטין יוצא.



3. בסדרה Smash, דניאל סנג'אטה, אותו ניתן היה לראות בסדרה "האנטומיה של גריי", מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך. דניאל יגלם מושא אהבה עבור ג'וליה (דברה מסינג).



4. בסדרה The Mob Doctor, שוהרה אגדאשלו, אותה ניתן היה לראות בסדרה 24, מגיעה לסדרה החדשה של רשת FOX. השחקנית תגיע לתפקיד אורחת מתמשך כד"ר ג'איאנה ביילור, מומחית לבעיות בלב, אשר חוזרת משנת שבתון מאוקספורד, בכדי לבצע ניתוח חדשני.

אין תגובות: