יום שישי, 24 באוגוסט 2012

פרסום: 15 עדכוני סדרות.



1. בסדרה The Farm, השחקן תומאס מידלטיץ' מצטרף לספין אוף של הסדרה The Office בתור ג'ב, אחיו של דוויט.



2. בסדרה Motive, כריסטין ליימן (The Killing) קיבלה את התפקיד הראשי בסדרה החדשה שהוזמנו לה 13 פרקים לעונתה הראשונה. הסדרה תעקוב אחר אנג'ל סנואו (ליימן), גרושה טרייה ואם חד הורית, אשר עובדת כבלשית במחלקת רצח של משטרת ונקובר (קנדה) ומתנצחת עם רוצחים מסוכנים במשחקים של "חתול ועכבר".



3. בסדרה Bob’s Burgers, רשת FOX העניקה לה הזמנה לעונה שלישית בת 6 פרקים.



4. בסדרה Falling Skies, השחקן רוברט שון לאונרד, הלא הוא וילסון מהסדרה "האוס", מצטרף לעונה השלישית של הסדרה. רוברט יגלם את דמותו של רוג'ר קאדר, מדען מוכשר, אשר מנהל את הגדר החשמלית של כריסטופר, וחי מתחת לאדמה עם עכברי המחמד שלו. מצטרפת נוספת לסדרה היא גלוריה רובן, אשר תגלם את דמותה של מרינה פרלטה, עוזרת לטום מייסון.



5. בסדרה Beauty and the Beast, השחקנית מדשן אמיק (לאחרונה נראתה בסדרה Ringer), תגיע לסדרה כשחקנית אורחת בתור לואיס, נשיאת מועדון פולו.



6. בסדרה Psych, השחקנית גרסלה ביובאיס (אותה ניתן לראות בסדרה "פרנקלין ובאש") (בתמונה השמאלית) לוהקה לסדרה בעונתה השביעית, בתור מושא אהבה לגאס, אשר נדלק עליה. הבעיה ? הוא בדיוק קיבל חברה קבועה (פארמינדר נאגרה). גרסלה תגלם את דמותה של מירנדה, בעלת תחנת רדיו, אשר מפלרטטת באגרסיביות עם גאס למרות שהיא יודעת שהוא תפוס. בפרק זה, השדרן האהוב על שון וגאס נרצח והשניים יוצאים לעבוד כסמויים בכדי לפתור את הרצח שלו.



7. בסדרה Grey’s Anatomy, השחקנית טסה פרר מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך. אין הרבה מידע על התפקיד שלה, אולם סביר להניח, שהיא תגלם את אחת מהמתמחות החדשות באחד מבתי החולים.



8. בסדרה Hawaii Five-0, השחקן רובי אמל מגיע לסדרה כשחקן אורח. הוא אמור להצטרף באותו פרק לאריאל קבל (ונסה מ 90210) ולגלם זוג, אשר נכנס למערה של מגדת עתידות, אך התוצאות הרסניות.



9. בסדרה Go On, השחקן מייקל וארטן מגיע לסדרה בתפקיד אורח, כאשר יגלם שחקן הוקי, אשר נכנס לויכוח עם הדמות של מתיו פרי.



10. בסדרה Ben and Kate, השחקנית לינדזי סלואן מגיעה לקומדיה של רשת FOX כשחקנית אורחת בתור לואיס, חברתו לשעבר של בן, אשר מחפשת אחריו, עתה כשהוא חזר הבייתה.



11. בסדרה 90210, הזמרת נלי פרטאדו תופיע בסדרה בתור עצמה. הזמרת תבצע אחד משיריה מהאלבום החדש שלה באחד מהפרקים, אשר ישודר בחודש נובמבר.



12. בסדרה Hannibal, השחקנית הטנה פארק מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כבברלי כץ, חוקרת חדשה אך מבריקה, אשר מתמחה בעבודה עם סיבים. היא חלק מצוות של שלשה אנשים, אשר מנתחים את הראיות. כאשר היא פוגשת לראשונה את וויל (יו דאנסי) היא לא מרוצה מהיחס המועדף שהוא מקבל בבולשת. אולם קיים סיכוי גדול שהיא תהפוך למושא אהבה עבורו.



13. בסדרה Suburgatory, השחקנית מאלין אקרמן לוהקה לדמות של אלכס, אמה של טסה. היא תופיע בפרקי "חג ההודיה" ו"חג המולד".



14. בסדרה Continuum, ערוץ המדע הדיוני הבריטי קנה את הזכויות לשידור הסדרה. בכך גדלים סיכויה של הסדרה לקבל עונה נוספת, בתוספת העובדה שנתוני הרייטינג שלה היו מספקים מאד.



15. בסדרה 90210, השחקנית כרמן אלקטרה, שבעבר השתתפה ב"משמר המפרץ", תגיע לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך בתור וסטה, אשר תפציע לראשונה בפרק ה 100 של הסדרה. דמותה תהיה קשורה לזו של סילבר והיא תגרום לה לעשות כל מיני דברים שובבים.

2 תגובות:

נילי אמר/ה...

Continuum סדרה חביבה מאוד, אני מקווה שהיא תקבל עונה נוספת.

אנונימי אמר/ה...

90210 אחת הסדרות במיוחד עונות 1 , 3 ו 4 בעונה ה 4 עד פרק 13 מאוד יפה !! ואז עד פרק 16-17 יש קצת ירידה ואז עוד פעם קטלנית !! והפרק סיום של עונה 4 הפרק סיום הכי טוב שהיה לסדרה ובכלל בין סדרות לא מבין למה אתה שונא אותה כלכך .. אתה צופה בה בכלל ?! .. אני חושב שלא אתה מפרסם כלכך הרבה בין סדרות וגם אני מאמין שאתה לא צופה בהכל וגם אם כן אז אני מאמין שמרוב שאתה צופה בהרבה כבר ירד לך הטעם ומתערבב וכך בקושי סדרות מושכות לך את העין .
אדיר לוי