יום רביעי, 15 באוגוסט 2012

פרסום: 14 ספויילרים ועדכוני סדרות.



1. בסדרה How I Met Your Mother, באחד מהפרקים נחזה כיצד לילי ומארשל מחפשים אחר מטפלות. אחת מהן תהיה בעלת ניסיון, אך יקרה, אחת מהן תהיה נערה מעיירת ילדותו של מארשל ובארני מביע בה אינטרס ואישה שבוכה כל הזמן ובקושי יכולה לטפל בעצמה.

2. בסדרה 90210, המאבק בין ליאם לנאביד על ליבה של סילבר נמשך, למרות ששניהם מאוכזבים שהיא ביקשה מטדי להיות האב של העובר שלה.

3. בסדרה 90210, השחיין האולימפי ראיין לוכטה עומד להגיע להופעת אורח בסדרה. ראיין יגלם את עצמו בבית הארחה בו משתכנים נעומי ומקס ומנסים לחזק את מערכת היחסים שלהם. הפרק בהשתתפותו אמור להיות הפרק הרביעי בעונה החמישית.

4. בסדרה Private Practice, נקבל תשובה לשאלה האם אדיסון תענה להצעת הנישואין של סאם לקראת סוף פרק הבכורה של העונה הבאה.

5. בסדרה Two Broke Girls, מישהו ינסה לשדוד את המסעדה של מקס וקרוליין.

6. בסדרה The Mindy Project, השחקן טומי דיווי (בתמונה העליונה) מצטרף לסדרה כמושא אהבה עבור דמותה של קאלינג. טומי אמור לגלם את דמותו של ג'וש דניאלס, עורך דין מוצלח, אשר לא פוחד ללכת על דברים שהוא רוצה, ובמקרה הזה - מינדי.



7. בסדרה White Collar, אמילי פרוקטר, אותה היה ניתן לראות בסדרה CSI:Miami, מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת. אמילי לוהקה לתפקיד מנהלת מחלקת "צווארון לבן" בניו יורק ושמה יהיה הסוכנת המיוחדת אמנדה קאלאווי. אמילי מובאת למשרד בכדי להכניס את המשרד בכלל ופיטר וניל בפרט לסדר. היא אמורה להופיע בשני פרקים.



8. בסדרה Hannibal, השחקנית לארה ג'ין קורוסטקי מגיעה לסדרה של רשת NBC. לארה תגלם את דמותה של פרדי לאון, כתבת של צהובון מלוכלך

9. בסדרה Suits, עושה רושם שבפרק סיום עונת הקיץ מייק קצת משתגע וכמו כן, יהיה קליף האנגר.

10. בסדרה How I Met Your Mother, בפרק פתיחת העונה טד מחזיר את ויקטוריה אל החתונה שלה בכדי שתשאיר מכתב הבהרה לארוס שלה. דרך אגב, אשלי וויליאמס, אשר מגלמת את דמותה של ויקטוריה, חתומה לפחות ל 5 פרקים לעונה השמינית.

11. בסדרה The Good Wife, למרות שקלינדה אמרה לאלישיה שהיא תהיה כנה איתה הרי שכאשר בעלה חוזר היא תתרחק ממנה משום שהיא לא רוצה לפגוע בחברות שלהן. במקביל, אלישיה תחבור לעורכת דין אחרת, אותה תגלם אמנדה פיט.

12. בסדרה Revenge, עכשיו, כאשר אמנדה בהריון, ככל הנראה שאמילי תחליט להרגיע את הרעיון של להיפטר ממנה. לפחות נכון לעכשיו.

13. בסדרה The Vampire Diaries, הסיפור של המכשפה המקורית עדיין לא סופר. כאשר אסתר ביצעה את הכישוף להפוך את ילדיה לבני אלמוות, הלחש כבר היה קיים. אז מי כתב אותו ? ינסו לבחון זאת במהלך העונה וגם הלאה בהמשך הסדרה.

14. בסדרה The Mindy Project, שלשה כוכבי N.B.A: אמרה סטודמאייר, בארון דיוויס ודני גריינגר יופיע כשחקנים אורחים באחד מפרקי הסדרה, כאשר מינדי ועובדיה ילכו למועדון וישהו באיזור ה V.I.P.

אין תגובות: