יום שישי, 10 באוגוסט 2012

פרסום: ליהוקים ל 7 סדרות.



1. בסדרה Golden Boy, השחקנית אודט אנאבל, אשר קיבלה תפקיד אורחת מתמשכת בסדרה Banshee, תגיע לככב למספר פרקים מתמשך גם בסדרה של רשת CBS, אשר תעלה בחצי השני של העונה. כזכור, הסדרה עוסקת בעלייתו של שוטר עד להפיכתו לצ'יף של המשטרה. אנאבל תגלם את דמותה של עוזרת התובע המחוזי, קאט אוקונור, אשר תובעת מקרים שהמשטרה מביאה לה.



2. בסדרה Arrow, ביירון מאן מגיע כשחקן אורח למספר פרקים רב. מאן יגלם אדם מיסתורי, אשר יש לו קשר לאוליבר קווין ("החץ הירוק").



3. בסדרה Zach Stone Is Gonna Be Famous, שלי הנינג תגיע לקומדיה החדשה של רשת MTV. השחקנית, אותה ראינו מככבת בסדרה הכושלת The Secret Circle, תגלם שחקנית אורחת מתמשכת בתור כריסטי, הנערה החמודה שזאק מנסה לחזר אחריה כל הזמן.



4. בסדרה Happy Endings, רוב קורדרי מגיע לסדרה למספר פרקים רב. רוב יגלם את הבעלים של סוכנות למכירת מכוניות אליו ג'יין ופני מתוודעות כאשר פני רוצה לקנות רכב בעזרת ג'יין. רוב כל כך מתרשם מג'יין, שהוא מעסיק אותה כמוכרת.



5. בסדרה Hawaii Five-0, השחקן וינג ריימס מגיע לסדרה כשחקן אורח. ריימס יגלם את דמותו של בילי, אדם מעברו של דאנו ולכן גם נראה אותם בפלשבק כאשר דאנו היה שוטר בניו ג'רזי.



6. בסדרה Criminal Minds, ריי וייז מגיע לסדרה כשחקן אורח בכדי לגלם רופא, אשר מנתח את מטופליו בניגוד לרצונם. מדובר בפרק הרביעי לעונה.



7. בסדרה Last Man Standing, השחקנית אמנדה פולר, אותה ניתן היה לראות בעונה האחרונה של "האנטומיה של גריי", מגיעה לסדרה בכדי לגלם את דמותה של קריסטין, בתו הבכורה של מייק (טים אלן). מדובר בליהוק מחדש של הדמות. גם את הדמויות של בויד, בנה קריסטין, וראיין, אביו של בויד, (אותו גילם ניק ג'ונס בעונה הקודמת) ילוהקו מחדש. דמותו של ראיין אמורה להיות דמות אורחת מתמשכת.

אין תגובות: