יום רביעי, 29 באוגוסט 2012

פרסום: 22 ספויילרים עדכוני סדרות.



1. ברשת USA, להלן מועדי סיום העונה של חלק מהסדרות של הרשת. הסדרה White Collar תצא לחופשת הקיץ ב 18 בספטמבר. Royal Pains תסיים את העונה כולה ב 19 בספטמבר. Covert Affairs תשדר פרקים חדשים עד ה 18 בספטמבר, תצא לשלשה שבועות חופשה ואז תחזור לחצי השני של העונה, אשר תסתיים ב 20 בנובמבר. Burn Notice תחזור בפרקים חדשים ב 8 בנובמבר והעונה תסתיים ב 20 בדצמבר.

2. הסרט "השוטר מבברלי הילס" מגיע לטלוויזיה ? אדי מרפי, אשר כיכב בסדרת סרטי "השוטר מבברלי הילס", הציע לרשתות הגדולות (ABC ו FOX כבר שמעו את ההצגה של הפרויקט ו NBC ו CBS ישמעו בקרוב) להפיק סדרת טלוויזיה, אשר תהווה המשך לסדרת הסרטים, אודות פולי, השוטר מדטרויט, אשר מגיע אל לוס אנג'לס. הסדרה אמורה לעסוק בבנו של השוטר פולי. מעניין יהיה לראות באם אחת הרשתות תאמץ את הפרויקט.

3. בסדרה Modern Family, לאחר שהמבוגרים בסדרה קיבלו העלאת שכר מגיע תורם של 4 הילדים. היום נודע כי כל אחד מהם ירוויח כ 70 אלף דולר לפרק בעונה. מדובר בשילוש המשכורת שלהם. שרה היילנד, בת ה 21, אשר מגלמת את דמותה של היילי, אמורה להרוויח מעט יותר.

4. בסדרה Fame, ב MGM החליטו להחיות את המוצר ולערוך ריבוט לסדרת הטלוויזיה משנות השמונים, אשר נעשתה בעקבות סרט ולפני מספר שנים אף יצא לה ריבוט בקולנוע. למי שלא יודע, הסדרה עוסקת בתלמידים במוסד לאומניות.

5. בסדרה Body of Proof, השחקנית אנני ווסצ'ינג (24) (בתמונה העליונה) מגיעה לסדרה בפרק פתיחת העונה השלישית. היא אמורה לעמוד במרכז הסיפור של הפרק הכפול שיפתח את העונה.

6. בסדרה The Walking Dead, אחד מהשחקנים הראשיים יהפוך לזומבי במהלך העונה השלישית של הסדרה.

7. בסדרה Glee, בפרק הרביעי פין יפגוש ברס"ר משמעת, בפרק החמישי הוא יסייע לריידר (תוספת חדשה אותו יגלם זוכה "פרויקט גלי", בלייק ג'נר) להיכנס ל"ניו דיירקשיין" ובהמשך העונה הוא יקבל מושא אהבה חדש.

8. בסדרה Suburgatory, כאשר ג'ורג' נפגש עם קולגות שלו מניו יורק הוא בוחן את ההחלטה שלו לעבור לפרברים. והאם היא הייתה נכונה.

9. בסדרה New Girl, בפרק אשר ישודר ב 25 בספטמבר, ג'ס מגלה איך סי.סי חייה, כאשר היא מנסה להתחיל לעבוד בדוגמנות בחנות למכירת מכוניות. היא עומדת לעצבן את כולם. כמו כן, בחודש נובמבר נזכה לראות את דודנו של שמידט והשם שלו יהיה...שמידט.

10. בסדרה 90210, בכדי לקדם את סרטו האחרון, ליאם הולך לועידה שהיא מעין "ועידת קומי-קון" ומקס מצטרף בכדי להסביר לו את הנעשה במקום.

11. בסדרה The Good Wife, בהפקה מחפשים ללהק את דמות אביו של קארי. מדובר בגבר בגילאי ה 55 עד 70 בשם נסטור. הוא זרק את בנו מהבית בגיל 18 בכדי שידע להתמודד עם העולם האכזר.

12. בסדרה Community, בהפקה מחפשים ללהק אישה יפה מאד בגילאי ה 30, אשר מתוארת כחנונית בגוף לוהט. את האישה עאבד (ואולי גם טרוי) פוגש בכנס של Inspector Spacetime.

13. בסדרה Suits, אנו עומדים לפגוש את אביה של רייצ'ל, עורך דין ידוע שיוצא נגד הארווי במקרה גדול. לרייצ'ל ואביה יש מערכת יחסים מתוחה והארווי מנצל זאת ושם אותה לצידו במהלך המשפט.



14. בסדרה Cult, השחקנית סטייסי פאבר, אותה ניתן היה לראות בסדרה Degrassi, מגיעה אל הסדרה של רשת ה CW בתפקיד אורחת מתמשך. סטייסי תגלם חנונית טכנית בשם E.J, אשר תסייע לג'ף בניסיונו למצוא את אחיו הנעדר.



15. בסדרה Cougar Town, טום מקבל חברה. מדובר בשחקנית אלי וונטוורת'.



16. בסדרה Supernatural, הצייד גארת' (די. ג'יי קואלה), אותו ראינו בעונה השביעית יישאר בסביבה גם בעונה השמינית. הפרק בהשתתפותו יהיה הפרק השישי.



17. בסדרה Suits, השחקן ג'ון פוסטר מגיע לסדרה בכדי לגלם את דמותו של טרנט דבון, שהחברה שלו עומדת להיות מונפקת בוול סטריט. כאשר טרנט משנה את דעתו ברגע האחרון, הארווי יגלה כי מאחורי שינוי דעתו קיים פחד אמיתי.



18. בסדרה The Middle, ביילי באונטן, אותה ניתן לראות בסדרה Bunheads, מגיעה כשחקנית אורחת אל הקומדיה של רשת ABC. ביילי תגלם את דמותה של ג'נה, תלמידה שסו מחליטה שהיא עומדת להיות המנטורית שלה, אך למעשה היא לא תזדקק לה בכדי להיות פופולארית.

19. בסדרה Grey's Anatomy, מרדית' עומדת לכעוס הרבה בתחילת העונה ולהוציא את הכעס על המתמחים שלה.

20. בסדרה The Mentalist, עתה, כאשר לורליי, האקסית של ג'ין, נמצאת בחסות ה F.B.I, בשל ההקשר שלה ל"ג'ון האדום", ג'ין ינסה הכל בכדי לפתות אותה. ליסבון עומדת לזהות את הרגשות של ג'ין ולורוליי, אך היא לא תהיה בטוחה מתי הוא מתמרן ומתי הרגשות האמיתיים שלו יצוצו. והמצב במשרד עומד להיות מעט מסובך.

21. בסדרה Happy Endings, עתה כאשר דייב ואלכס ביחד, הם מחליטים לערוך את חג ההודיה אצלהם וג'יין לא אוהבת זאת. כמו כן, נגלה שבראד ומקס נפגשו לראשונה על הסט של תוכנית ריאלטי, היכן שפני גילתה את רגשותיה האמיתיים כלפי דייב.

22. בסדרה Glee, קייט הדסון עומדת לרקוד לצלילי ג'ניפר לופז וליידי גאגא.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

למה דווקא שרה (היילי )תרוויח יותר ?
אין בזה הגיון ,התפקיד שלה קטן מכל אחש מהמבוגרים

ניר אמר/ה...

שרה תרוויח יותר בהשוואה לילדים - לא בהשוואה למבוגרים...