יום שלישי, 6 באוגוסט 2013

פרסום: האם אנחנו נמצאים לפני העונה האחרונה של הסדרה The Mentalist ?




לא כל כך ברור, אולם הסימנים שמופיעים בשבועות האחרונים לא מעודדים. בתחילה, הופיע ציוץ בטוויטר של ג'ורדן אלן, בעלה של אמנדה ריגטי (גרייס ואן פלט), שבו הוא מצביע על כך שיכול מאד להיות שמדובר בעונה האחרונה של הסדרה, או בעונה האחרונה של אמנדה בסדרה. להלן הציטוט:

"עבור אשתי היפיפייה, ברכות עבור העונה האחרונה שלה. עתה תהיה לה אפשרות להראות את הכישרון המדהים שלה."

הציוץ נעלם לאחר זמן לא רב, סביר להניח בשל דרישה של הפקת הסדרה, או של אמנדה, אבל רבים זוכרים אותו ואף שמרו צילום שלו.

ואז הגיעו הספויילרים לגבי העונה השישית של הסדרה, אשר תעלה ב 29 בספטמבר, ויצרו תמונה מאד מעניינת. כזכור, הסיפור המרכזי בסדרה הוא החיפוש אחר הרוצח "רד ג'ון" ובתום העונה החמישית הרשימה צומצמה ל 7 מועמדים.

הספויילרים שהגיעו בימים האחרונים גורסים שהפרק הראשון של העונה השישית יצמצם את רשימת המועמדים להיות "רד ג'ון" לשישה בלבד ועד סוף שנת 2013 הסיפור יגיע לסיומו וזהותו של "רד ג'ון" תתגלה. כמו כן, בסדרה סוף סוף מייצרים משולש אהבים עבור הדמות של פטריק ג'יין (סיימון בייקר), הדמות הראשית בסדרה, כאשר יכניסו דמות נשית נוספת לסדרה לצד הסוכנת תרזה ליסבון (רובין טאני). ניתן לראות בצעד הנ"ל מעין "שחרור של החבל" ואולי רצון של ההפקה לסגור את קצוות הסיפור. שימו לב, שזהותו של "רד ג'ון" אמורה להתגלות באמצע העונה ולא בסופה, כקליף האנגר, כפי שבדרך כלל נוהגים בסדרות מהסוג הנ"ל.

נכון לעכשיו, עדיין זה רק בגדר ספקולציות, אבל זה לא נראה טוב. נצטרך להמתין למידע נוסף, ובוודאי לנתוני הרייטינג של הסדרה בפתיחת העונה השישית. נקווה שלא כך הם פני הדברים.

אין תגובות: