יום ראשון, 4 באוגוסט 2013

פינת המענה לקוראים, והשבוע: קינג ומקסוול, פרנקלין ובאש, חסמב"ה דור 3, שקרניות קטנות ויפות, על טבעי, מתחת לכיפה השקופה, לותר, חליפות ועוד...

נתחיל עם מקבץ שאלות:

1. מה הסדרה המועדפת עליך ביותר של רשת USA ב:

א. עונת הקיץ(סדרות שעדין משודרות)

ב. עונת החורף(סדרות שעדין משודרות)

ג. עונת הקיץ והחורף(סדרות שעדין משודרות)

ד. אי פעם

2. תוכל לדרג את העונות של פרשיות סמיות לפי איכות התסריט?

3.האם אתה מתכוון לראות פרופיל 64?



תגובה:

1.

א. Covert Affairs.

ב. Psych.

ג. Covert Affairs.

ד. מונק.

2. כל עונה היא השתפרה יותר. כך שהדירוג הוא העונה השלישית בראש, העונה השנייה במקום השני והעונה הראשונה במקום השלישי. לגבי העונה הרביעית עדיין מוקדם לקבוע.

3. כנראה שלא.

השאלה הבאה מתייחסת לסדרה של רשת TNT:

היי,
ראיתי שציינת שקינג ומקסוול בינונית?
אני כ"כ מסכים איתך! עד כה צפיתי רק בפיילוט ואני מוכרח לציין שהתאכזבתי קשות! לפני עונת הקיץ היא הייתה הסדרה שהכי ציפיתי לה כי אני מעריץ את ספריו של דיויד בלאדאצ'י אבל הסדרה פשוט רעה...אם בשביל זה ביטלו את 'העוקץ' אז אולי עדיף שהיו ממשיכים איתה עוד עונה או שתיים. לכל אורך הפיילוט קיבלתי את התחושה שכבר ראיתי את זה וששום דבר לא חדש ושם דבר גם לא מעניין...חבל.
מה דעתך?



תגובה:

זה קצת מורכב, אבל זה בהחלט הכיוון של ההתרשמות שלי.

מקבץ שאלות נוסף:

שלום D1D1

1. מה מצבה של Suits ? האם התסריט של העונה החדשה פחות איכותי או יותר איכותי? האם פרסמת סיכום עונה לעונה השנייה של חליפות?

2. מה דעתך על Under The Dome? והאם תוכל לספר בקצרה על מה מסופר.

3. אתה המשכת לצפות בסדרה Franklin & Bash?



תגובה:

1. מוזר שמבקשים לדעת מה המצב של סדרה בפוסט של רייטינג בו מצויין בדיוק מה מצבה. כל יום ראשון אני מפרסם את התנודות של הסדרה ברייטינג בשבוע הקודם וגם היום אפשר לראות זאת בפוסט של הרייטינג השבועי. השבוע הפינה תפורסם ביום שני.

2. לא ראיתי עד עתה את הסדרה לעומק, כשאראה אחווה את דעתי. הסדרה עוסקץ בעיירה שהאנשים קמים יום אחד ומגלים שכיפה תוחמת את העיירה ולא מאפשרת להיכנס או לצאת ממנה.

3. כן, דרמה קומית לא רעה בשביל להעביר את הזמן, אם כי העונה הנוכחית לא הכי איכותית שבעולם.

נעבור לשאלה על סדרה שאני אוהב:

האם HOT מודעת לזה שחסמב"ה זה הסדרה הכי איכותית שלה? יכול להיות שפשוט לקח זמן לכתוב את התסריט לאשר אותו, היה ויכוחים על חוזים והצילום נמשך הרבה יותר מידי זמן?



תגובה:

ראשית, אם הם לא מודעים לכך סימן שהם לא מבינים בטלוויזיה, כמו כן, אין שום תירוצים להמתין למעלה משנתיים וחצי בין עונות, לא אם רוצים להיות מקצוענים.

גם "שקרניות קטנות ויפות" קיבלו שאלה:

לא הבנתי באיזה נושא התייחסת ל"שקרניות קטנות ויפות". ספין אוף של מה הסדרה?



תגובה:

הרי ידוע ש"לשקרניות קטנות ויפות" עומדת לעלות ספין אוף בחודש אוקטובר בשם Ravenswood, ולאחר שהציגו כבר את העיירה בסדרת האם לא נראה לי שהיא עומדת להיות מוצלחת.

הערה נוספת לגבי "שקרניות קטנות ויפות" ו"על טבעי":

לדעתי D1D1 אתה חוטא בהשוואה של האחרונה לסופרנצ'וראל- כי לה יש עלילה מעניינת כבר כעשור, בעוד שלשקרניות יש אהמממ... ;)



תגובה:

מבחינתי, "על טבעי" הסתיימה אחרי חמש עונות ומאז הם "טוחנים מים", העלילות טיפשיות, התסריט גרוע ודי מעליב. לגבי "שקרניות קטנות ויפות" פרסמתי שלבי סיכומי עונה על כל עונה שלה, כך שניתן לדעת את דעתי עליהן. חפשו בבלוג.

שתי שאלות לגבי הסדרה Under The Dome שחודשה בשבוע שעבר:

שאלה ראשונה:

מצב הרייטינג שלה טוב?

שאלה שנייה:

יש מצב שיוספו עוד פרקים בהמשך העונה?



תגובה:

מצב הרייטינג שלה מעולה ויותר מכך. ולא, לא יתווספו פרקים נוספים. מדובר על סדרת קיץ וסדרות קיץ מקבלות מרשתות הברודקאסט מקסימום 13 פרקים לעונה.

השאלה הבאה מגיעה מיוסי והיא מתייחסת ללוח המעודכן של רשת ה CW:

תודה. מה עם The Hundred? היא לא הייתה אמורה להעלות גם כן?



תגובה:

לא, היא צפויה לעלות רק בחצי השני של העונה ואין לה עדיין תאריך עלייה לאוויר.

התפרסמו שאלות לביקורת הסרטים השבועית שלי:

שאלה ראשונה:

אתה פירסמת סיקור לחטופה 1?

זה נראה כך שרוב הסרטים שאתה רואה הם גרועים. היה פעם אחד ששלושת הסרטים היום מומלצים?

שאלה שנייה:

תוכל לראות את הסרט רווח וכאב ולסקר אליו?

שאלה שלישית:

אני עוקב אחרי הפינה כבר זמן מה ובקטע של לראות או לא לראות אני תמיד מופתע לקרוא על ביקרות שלילית כמו לא תפספסו וכאלה מתי נראה סרט שאנחנו חייבים לראות.



תגובה:

1. עד כמה שאני זוכר לא פירסמתי ביקורת לסרט הראשון של Taken (אבל חפשו בבלוג, אולי תמצאו). אני לא זוכר אם הייתה פינה ששלש הביקורות היו חיוביות, קשה לי להאמין, אבל זה אפשרי.

2. אין את הסרט באיכות טובה לצפייה, אולי בעתיד.

3. בשבוע שעבר פרסמתי ביקורת חיובית מאד על באטמן: עלייתו של האביר האפל.

השבוע יש שאלה על סדרה בריטית:

מה דעתך על Luther ? תוכל לספר קצת על העלילה?



תגובה:

סדרה טובה מאד. העונה הראשונה הייתה מעולה, העונה השנייה קצת פחות (בעיקר שני הפרקים האחרונים), והעונה השלישית רק בסדר. Luther  עוסקת בבלש, אשר בתחילת הסדרה מנסה לעצור את אליס, רוצחת סדרתית, שלימים הופכת לידידתו, לאחר רצח אשתו הוא מחליט שיש לו קוד משלו לאכוף את החוק, כאשר יש אנשים שרוצים לעצור בעדו מלעשות זאת.

השאלה הבאה מתייחסת לסדרה :

בקשר לסדרה כתום זה השחור החדש, הגיוני שכל הפרקים של הסדרה שודרו באותו יום? כי מוצאת שהם שודרו רק ב11 ביולי. ומה אתה חושב על הסדרה?



תגובה:

כן, Netflix מעלה את כל הפרקים של הסדרות המקוריות שלו באותו יום, מדובר ברעיון ייחודי רק לו. לגבי דעתי, לא אהבתי אותה. החזקתי מעמד קצת יותר משלשה פרקים לפני שזנחתי אותה. הסדרה שעממה אותי מאד ולא הציגה חזון שעניין אותי.

נעבור לשאלות שהגיעו במייל:

שאלה ראשונה:

אוקיי אז ככה.. שלום, לאחרונה סיימתי לצפות בסדרה ספרטקוס, אכן סדרה מדהימה! ואני מתלפא על עצמי שדיי התחברתי לתקופה, למלחמות שהיו שם וכד', לכן עכשיו אני מחפש סדרה תקופתית עם המון אקשן, כמו בספרטקוס ואם אפשר אפילו יותר? (נשמע הזוי לא?) בכל-מקרה, חשוב שהסדרה לא תהיה עם נשקים כלומר סדרה מהתקופה הזו, אלא תקופת ימי הביינים וכד', עם חרבות, מגנים וכד'. אשמח להמלצה ממך! 
תודה



תגובה:

יצאה סדרה בשם Da Vinci's Demons שהתרחשה בתקופת הרנסאנס, גם The Tudors התרחשה בסוף ימי הביניים ותחילת הרנסאנס. אם רוצים סדרה ותיקה יותר, אז יש את Rome התרחשה בזמן האימפריה הרומית.

מקבץ שאלות, אשר מתייחסות ל Under The Dome:

1. זו סדרת קיץ בלבד של cbs ועדיין היא מנפיקה נתונים טובים מהרבה מאוד סדרות ברודקאסט בלוח הסתיו והחורף- היא באמת כל כך איכותית?

2. מה זה אומר על סדרות של רשתות אחרות?

3. האם חידוש שלה לעונה שנייה לא יכול רק להזיק לה, הרי היא מבוססת על ספר?

4. מה ההצלחה שלה אומרת על הטלוויזיה האמריקאית?

5. האם בעקבותיה נתחיל לראות תופעה של סדרות קיץ בערוצי הברודקאסט, סדרות שמבוססות על ספרים ופרוייקטים עם מספר פרקים קבוע מראש (למרות שבסופו של דבר היא חודשה לעונה שנייה ולא הייתה בפועל מיני סדרה בלבד)?



תגובה:

1. קשה לי לדעת, עדיין לא צפיתי בה. נכון לעכשיו, הביקורות חצויות לגבי הסדרה.

2. שהן גרועות.

3. יכול מאד להיות, בדרך כלל כשעוברים מסרט לתסריט מקורי חלה נפילה, נצטרך להמתין ולראות.

4. שניתן לשנות הרגלים עם המוצר הנכון.

5. זו מגמה שהחלה כבר בשנים האחרונות, שרשתות ברודקאסט מנסות להריץ סדרות קיץ, ובדרך כלל בלי הצלחה גדולה. לגבי פרויקטים מוגבלים, התשובה היא כן, כבר רואים את המגמות. רשת NBC הזמינה 4 מיני סדרות.

שאלה שלישית:

מה דעתך על 2 הפרקים הראשונים של העונה החדשה של חליפות ?
לדעתי הם היו יוצאים מן הכלל ! רק חבל לי (באיזה שהוא אופן, כי ברור שהרבה יותר כיף ככה) שהארווי ומייק חזרו להיות חברים שוב כל כך מהר... אני תמיד נהנה מזה שמה שאתה כל כך רוצה שכבר יקרה לוקח קצת זמן.
 
 
 
תגובה:
 
הפרק הראשון של העונה השלישית היה מעולה, הפרק השני פחות טוב. וכן, גם אני לא אוהב את זה שמייק והארווי חזרו להיות חברים, יכלו לחכות עם האיחוד חצי עונה או יותר מכך.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

על מה מדברת The Hundred? היא אמורה לשבת על התפקיד של Cult משנה שעברה? סדרה שמתחילה באמצע עונה

אנונימי אמר/ה...

תודה על התשובות

אנונימי אמר/ה...

1. מה הפיילוט ופרק הסיום הכי טוב שראיתה?
2. מה דעתך על העונה השנייה של גרים ולכמה עונות אתה חושב שהיא תגיע והאם אתה רוצה שהיא תמשיך?
3.מה דעתך על: הנפילים, ראש גדול ותיכון השיר שלנו ואיך איך בהשוואה לסדרות הנוער כיום(אליפים, גאליס, החממה ויומני החופש הגדול)