יום ראשון, 25 באוגוסט 2013

פינת המענה לקוראים, והשבוע: נזקים, ריי דונובן, נער זאב, רצף הזמן, שקרניות קטנות ויפות ועוד...

נתחיל עם שאלה לגבי הבלוג:

למה חלק מהנתונים אתה מבליט (בפרסום נתוני הרייטינג השבועיים) וחלק לא?
מה המשמעות?



תגובה:

אני מבליט את הנתונים המשמעותיים של השבוע (ירידות או עליות, או ירידה מנתונים גבוהים לבינוניים).

השאלות הבאות נוגעות לסדרה Damages:

שאלה ראשונה:

מה דעתך על Damages?
אתה יכול לדרג את העונות?
אתה מעדיף אותו על חליפות?
מה הסדרה על עורכי דין שאתה הכי מעדיף?

שאלה שנייה:

מה אתה יכול לספר כל Damages?
האם העונה השישית היא העונה האחרונה שלה?



תגובה:

ראשית, לסדרה הופקו חמש עונות בלבד וכן, היא הגיעה לסיומה ולא יופקו פרקים נוספים. לגבי דירוג העונות, אפשר לומר שהיא ירדה באיכות מעט מדי כל עונה, כך שהעונה הראשונה הייתה הטובה ביותר. בקרוב אפרסם "שלב סיכום עונה" לעונה החמישית והאחרונה שלה, שם גם אתייחס בכלליות לסדרה. מבחינת איכות התסריט היא עולה על "חליפות" לאין שיעור. לגבי סדרת עורכי הדין, כרגע אני מעדיף את The Good Wife, למרות השחיקה האיטית שהיא עוברת. גם "חליפות" טובה, כאשר חלה עלייה קלה באיכות העונה השלישית לעומת העונה השנייה (העונה הראשונה הייתה מופתית)

הסדרה הבאה שמקבלת שאלה היא ריי דונובן:

מה דעתך על הסדרה Ray Donovan?



תגובה:

ברמת העיקרון צפיתי רק בארבע פרקים עד כה, יכול להיות שאצפה גם בהמשך הפרקים, נכון לעכשיו לא כל כך התלהבתי. אתר כלשהי הכריז עליה כמחליפה של "דקסטר". הרשו לי לגחך...

השאלה הבאה מתייחסת לקאסט של הסדרה Devious Maids:


תגובה:

אני לא בטוח, אבל אני חושב שמדובר בשחקנית שהייתה אמורה להופיע בסדרה ובסופו של דבר לא התקבלה, או שמדובר בתמונה לא מחמיאה של פאולה גרסיאס (פלורה).

mip ניסה להוכיח אותי לגבי רשימת החידושים ההוליוודים הגרועים:

אם אתה מעתיק רשימה באופן מדוייק מאתר אמריקאי, האם אתה לא חושב שמן הראוי לתת קרדיט לאתר ממנו אתה מעתיק את הרשימה?



תגובה:

לא, משום שזו לא הרשימה שלהם, את המיקום אני עשיתי, הם רק הביאו לי את הרעיון וסיפקו לי חלק מהחידושים. במידה ואני מביא רשימה מאתר (או כל מידע אחר) מאתר אחר, אני נותן קרדיט, אין לי סיבה לא לעשות זאת.

ושאלה לא ברורה הגיעה גם כן:

מה עם שקרניות קטנות ויפות??



תגובה:

לא ברורה השאלה. הסדרה משדרת השבוע את פרק סיום עונת הקיץ ותחזור ב 22 באוקטובר לפרק חג כל הקדושים, תצא לחופשה ותחזור בתחילת שנת 2014.

ועתה, לשאלות שהגיעו במייל:

להלן מקבץ שאלות על אותה סדרה:

1. מה אתה אומר בכלליות על הסדרה נער זאב? (בעיני על גבול המושלם, זאת סדרת הנעורים הטובה שיש היום בטלוויזיה-עלילה מרתקת וכתיבה שנונה ומצחיקה. דמויות עמוקות עם סיפורים טובים {ברובם})

2. מה אתה אומר על החצי הראשון של עונה 3?

3. למה לחלק את העונה לשני חצאים ולא לשתי עונות (גם ככה אין באמת קליף אנגר בסוף החצי הראשון, לפחות לא אחד שונה מכול סוף עונה עד כה)

4. מתי הסדרה צפויה לחזור?

5. האם החזרה שלה לחורף (לא משנה מתי) לא תפגע ברייטינג שלה (בכול זאת, היא סדרת קיץ מובהקת)?

6. האם ידוע על שחקנים שיעזבו לקראת החלק השני?



תגובה:

1. ראיתי עד עתה רק את העונה הראשונה והסדרה הייתה נחמדה מאד, בוודאי כסדרת נוער. כתבתי גם ביקורת לגבי שלשת הפרקים הראשונים, לגבי היות הסדרה סדרת הנעורים הטובה ביותר כרגע, אני לא יודע, אולי לאחר שאצפה בשאר הפרקים ששודרו עד כה אסכים עם התזה הזאת, נכון לעכשיו, עבורי מדובר רק כסדרה טובה.

2. התשובה לשאלה הראשונה עונה על השאלה הזאת.

3. כי אולי מדובר מבחינה רעיונית בנושא אחד, אני לא ממש יודע.

4. הסדרה חוזרת בפרקים חדשים ב 6 בינואר 2014.

5. התשובה ברורה: ככל הנראה, כן.

6. לא יודע, אני כבר לא מתעסק יותר בכל הנושא של ספויילרים, הגעת שחקנים וכדומה. הפסקתי לספק מידע מהסוג הזה. מצטער.

ועתה, מקבץ נוסף של שאלות על סדרה אחרת:

1. מה אתה חושב על הסדרה רצף הזמן (Continuum)? לדעתי היא סדרה עם סיפור נהדר ואפילו רייצ'ל ניקולס (המעצבנת בדרך כלל) עושה את התפקיד הראשי בצורה נהדרת?

2. מתי צפויה לעלות עונה שלוש (אם תהיה אחת כזו)?

3. מה היה הרייטינג שלה בשתי העונות הראשונות שלה?



תגובה:

1. אהבתי את העונה הראשונה של הסדרה, אבל את העונה השנייה קצת פחות. הסיפור מעניין, אולם העונה השנייה קצת לקחה אותו לכיוונים קיצוניים מדי, אשר קצת פגעו במרקם של העונה הראשונה. וכן, אני מחבב מאד את רייצ'ל ניקולאס, אהבתי את המשחק שלה כבר מהעונה החמישית של Alias.

2. עונה שלישית אושרה לסדרה והיא אמורה לעלות, ככל הנראה, באביב 2014.

3. לגבי הרייטינג, בעונה הראשונה, מלבד שלשת פרקי הפתיחה שהניבו 900, 670 ו 531 אלף צופים, מספר הצופים סבב סביב 400 אלף צופים לפרק (פחות או יותר). לגבי העונה השנייה, אין לי כל כך את הנתונים מלבד פרק הפתיחה שהניב 375 אלף צופים.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

כתבת שאתה מעדיף את האישה הטובה, אתה מתכוון לכל העונות שיצאו?

כתבת שחלה עלייה באיכות בעונה השלישית של חליפות, למעשה אני קראתי מלא דעות שאומרות שבעונה השלישית היא מאבדת את זה.

מה דעתך על הטעונות שעולות בסדרה "אתם שם בבית" ?

כבר יצא לך לפתות בחסמבה עונה שנייה?

אנונימי אמר/ה...

תודה על הפינה ועל המענה לגבי השחקנית העלומה בתמונה ;)

nן אמר/ה...

היי.. מה אתה חושב על סוכן מחוק? אהבת?
והאם אחרי עונה 7 (הפרק האחרון ב-12.9) היא סופית תרד מהמסך?
תודה!