יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

8 אנקדוטות שאולי לא ידעתם על הסדרה...The Big Bang Theory.

 
 
לרגל חזרתה המתקרבת לעונתה השביעית של הקומדיה האיכותית והמצליחה ביותר בטלוויזיה האמריקאית, קבלו 8 אנקדוטות שאולי לא ידעתם על... תיאוריית המפץ הגדול. 
 
 
1. זוכרים שכאשר הווארד חזר מהחלל, ברננדט הייתה חולה ולכן לא יכלה לקיים יחסי מין ? מדובר בהשראה מסיפור אמיתי שקרה למפיק סטיב מולארו, שביום חתונתו היה כה חולה, שלא יכל לממש את נישואיו...
 
2. המפיק והבמאי המקורי של הסדרה נקרא שלדון לאונרד ועל שמו נקראות שתי הדמויות הראשיות. הווארד וולוויץ נקרא ע"ש שותפו למחשב לשעבר של ביל פראדי, יוצר הסדרה. ועם בביל פראדי עסקינן, אז כאשר האחרון שמע על המועמדות לאמי (הסדרה קיבלה מועמדות שלישית רצופה, כמו גם ג'ים פרסונס קיבל מועמדות חמישית לפרס השחקן הקומי הטוב ביותר בתפקיד שלדון- לאחר שתי זכיות בעבר, ומים ביאליק קיבלה מועמדות שנייה רצופה עבור תפקידה כאיימי פארה פאוולר) והיה בהלם כך שכשאשתו באה לקראתו לנשק אותו, הוא לא זז. מי באה לעזור לו, כמו תמיד? קיילי קווקו (פני) שנישקה את אשתו במקומו, וכנראה ש"היא מנשקת כה טובה, כך שלאשתו זה לא הפריע אחר כך", לדבריו....
 
3. זוכרים את קייט מיסוסי ששיחקה את בת זוגו של ראג', לוסי, בעונה האחרונה ? השחקנית נבחנה לתפקיד של איימי בזמנו והייתה אחת מהמועמדות הסופיות לתפקיד. היא הרשימה את המפיקים כ"כ, כך שהתפקיד של לוסי נכתב כאשר היה ידוע מי השחקנית תהיה.
 
4. האסטרונאוט מייק מאסמינו השתתף בתפקיד עצמו בכמה פרקים בעונה החמישית והשישית. מלבד לשחק, הוא גם ייעץ למפיקים כיצד נראית ספינת חלל, כך שהוא עזר להם לבנות את הסט, כדי שייראה אמין.
 
5. זוכרים את הסצינה בה שלדון מעניש את איימי על כך שהעמידה פנים שהיא חולה והעונש הוא הצלפה על התחת שלה ? בתכנון המקורי הסצינה הזו לא הייתה קיימת. יתרה מכך, ביאליק מודה כי לאחר צילום הסצינה, התחת שלה היה די אדום..
 
6. שימו לב לאנקדוטה הבאה- על מנת לכבד את ד"ר שלדון קופר, באופן רשמי, זן חדש של דבורה נקרא בזינגה. במציאות.
 
7. ראיתם את הריקוד ששחקני הסדרה פצחו בו בשנה האחרונה? האורך המקורי היה כ-7 דקות (והוא עלה לאינטרנט...תחפשו אותו..). הכראוגרפית היא לא אחרת מאשר אחותה של קיילי קווקו (פני).
 
8. השיר "Soft Kitty,warm kitty" ששלדון כה אוהב לשמוע, הוא שיר שמורה של אחד מהמפיקים נהגה לשיר לו כשהיה ילד. 
 
 
S

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מעניין כמו תמיד.
תודה!

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה.
הקומדיה הכי טובה בטלויזיה.

אנונימי אמר/ה...

תודה, רק למה כ"כ קשה לכתיבה ועם כ"כ הרבה שיבושים? לשחקנית קוראים מים [הדבר הזה שיש בברזים ;)] ביאליק...

אנונימי אמר/ה...

ותודה על התיקון, ושוב על הפינה המהנה!