יום שלישי, 20 באוגוסט 2013

רשימה: עשרים החידושים הגרועים ביותר לסרטים של הוליווד. (מקומות 20-16)

אחד מאתרי התרבות האמריקאיים פרסם את רשימת עשרים החידושים ההוליוודיים הגרועים ביותר לסרטים, הפעם, בניגוד לרשימות קודמות, ניתן להסכים עם הרשימה. אין ספק שעשרים הסרטים שצוינו באתר בהחלט ראויים להיכנס לרשימה. לגבי המיקום, אולי קוראים אחרים יחלקו על הרשימה. תעשו את החישוב בעצמכם ותגיעו למסקנות לבד. להלן הרשימה.

20. Total Recall - הסרט משנות 1990 בכיכובם של ארנולד שוורצנגר ושרון סטון היה סרט קאלט כמעט מהרגע שיצא לאוויר, הסרט בכיכובם של קולין פארל, קייט קייט בקינסייל וג'סיקה בייל לא התקרב לרמה של הסרט המקורי, בעיקר בשל העובדה שבניגוד לסרט המקורי מדובר היה רק בסרט אקשן שכמוהו ניתן לראות היום כמעט בכל סרט שני.



19. The Wizard of Oz - החידוש בכיכובם של ג'יימס פרנקו ומילה קוניס שעלה השנה לווה בכל כך אפקטים מיוחדים, שהסיפור אבד בתוכו, במיוחד בהשוואה לסרט משנת 1939.



18. Clash of the Titans - בשנת 2010 סאם וורנתיטון גילם פרסיאוס בחידוש לסרט משנת 1981. החידוש השאיר טעם רע בפה ואפילו סאם טען נגד הסרט בו כיכב. זה לא השפיע על ההפקה, שהוציאה סרט המשך Wrath of the Titans, שגם הוא היה גרוע וסרט שלישי אמור לצאת בעתיד.



17. The Karate Kid - החידוש לסרט משנת 1984 עלה לאוויר בשנת 2010 והציג את בנו של וויל סמית', ג'יידן, ואת ג'קי צ'אן. בפועל, מה שהתקבל על המסך היה מביש.



16. Alfie - אפילו ג'אד לואו בשיא פריחתו לא יכל לגרום לסרט משנת 2004 להשתוות לסרט משנות ה 60. מדובר פשוט בסרט גרוע. הצופים חייבים לצפות בסרט משנת 1966 בכיכובו של מייקל קיין בכדי להבין על מה אני מדבר.

3 תגובות:

בן ציון אמר/ה...

על מספר 17 ילד הקראטה הכול נכון, סרט גרוע.

קובי אמר/ה...

לא מסכים לגביי קראטה קיד.
ברור שהוא לא ברמה של המקורי שהוא קלאסיקה קולנועית,אבל בתור סרט נחמד לכל המשפחה הוא אחלה.
לגביי האחרים לא מתווכח,על הפנים.

mip אמר/ה...

אם אתה מעתיק רשימה באופן מדוייק מאתר אמריקאי, האם אתה לא חושב שמן הראוי לתת קרדיט לאתר ממנו אתה מעתיק את הרשימה?