יום ראשון, 18 באוגוסט 2013

פינת המענה לקוראים, והשבוע: הצעה לבלוג, דקסטר, קאסל, המנטליסט, פרוורי הגיהנום ועוד...

נתחיל עם הצעה מחן:

יש לי הצעה בשבילך. לדעתי יהיה נחמד אם פעם בכמה זמן תפרסם סידרה שאתה אהבת וממליץ לראות ותרחיב עליה קצת (בלי ספויילרים כמובן) ככה אולי אנשים יתעניינו ויתחילו לראות סדרות חדשות.



תגובה:

יש פינה כזאת, פינת הביקורת, הבעיה היא, שבגלל שאני משלים כרגע את הפערים בצפייה בסדרות מהעונה הקודמת אין לי כל כך הרבה זמן לראות סדרות חדשות, אלא במרתון ואז אני עושה להן "שלב סיכום עונה". בתקווה שהעומס ירד, אצליח לחזור לפרסם ביקורות על סדרות. אני לא מגביל את עצמי לסדרות שאני אוהב או לא אוהב, אלא מבקר את כולן. לגבי רשימת סדרות שאני אוהב, יש את רשימת 100 הסדרות הטובות ביותר בארבע העשורים האחרונים שפרסמתי בשנים האחרונות.

נעבור לשאלה על סדרת כבלים:

מה דעתך על הסדרה דקסטר? אתה ממליץ לראות? תוכל לדרג את העונות שיצאו עד עכשיו? כמה עונות יהיו ?



תגובה:

אחת מהסדרות הטובות ביותר, בוודאי בעשור האחרון. נכון לעכשיו, העונה הרביעית נמצאת בראש, אחר כך העונה הראשונה. עונות 2 ו 3 היו מעט פחות טובות, אך עדיין טובות, עונה 5 הייתה בינונית ועונה 6 פחות מכך. את עונות 7 ו 8 עדיין לא ראיתי. ולבסוף, יהיו שמונה עונות, הסדרה מסתיימת בתום העונה הנוכחית.

הבקשות לדעתי נמשכות:

מה דעתך על:

המפץ הגדול עונה 6
המנטליסט עונה 5
קאסל עונה 5
נקמה עונה 2
וויטני עונה 2
עד עצם היום הזה עונה 2
ניקיטה עונה 3
לגדל את הופ עונה 3



תגובה:

נתחיל עם הסדרות שעדיין לא ראיתי ועדיין אני לא יכול לחוות את דעתי:

נקמה עונה 2
ניקיטה עונה 3

בסדרה הבאה אני בתהליכי צפייה ועדיין לא מעוניין לחוות דעה באמצע:

עד עצם היום הזה עונה 2

את הסדרה הבאה ראיתי ובקרוב אפרסם "שלב סיכום עונה" לגביה:

המנטליסט עונה 5

ועכשיו, דעתי לגבי הסדרות מהרשימה שכן ראיתי:

המפץ הגדול עונה 6 - מצחיקה, אבל לא כמו בעונות הראשונות שלה, בוודאי שלא הצדיקה את הרייטינג המטורף שהיה לה בעונה שעברה, אבל עדיין שווה צפייה, בהחלט.

קאסל עונה 5 - עונה שהוכיחה שהסדרה מעבר לשיא, במיוחד מאחר שהסיפור המרכזי של הסדרה (מציאת האחראי לרצח אימה של בקט) הגיע, פחות או יותר, לסיומו. הסדרה כבר עובדת על אוטומט מבחינת ייצור פרקים. חבל, היה לה פוטנציאל. אפשר להעביר איתה מדי שבוע פרק, אבל אחריי שתצפו בו תשכחו ממנו די מהר.

וויטני עונה 2 - סתם בזבוז זמן, למרות שגם לה היה פוטנציאל, התאימה יותר לרשת כבלים מאשר לרשת NBC. מצחיקה לעיתים, אבל מתיחת הפנים שעברה בסוף העונה הראשונה קצת הוציאה ממנה את העוקץ, חבל.

לגדל את הופ עונה 3 - קשקוש. הייתה צריכה להסתיים אחריי עונה אחת. הצופים הבינו את הפואנטה לאחר עונה אחת ולאחר מכן היא די חזרה על עצמה. העונה השלישית שלה הייתה מיותרת לחלוטין מאחר והיא ממש לא הצחיקה ובתור דרמה היא לא מעניינת.

ושאלה על רשת ה CW:

מה זה הדבר החדש הזה ? Cw Seed ?


תגובה:

עד כמה שאני מבין זו הפלטפורמה של האון ליין של הרשת. מדי פעם אמורים להעלות Web Episodes של סדרות (קיימות וחדשות)...לאתר.

ושוב, בקשת דעה:

מה דעתך על העונה השנייה של פרוורי הגיהנום והעונה האחרונה של פרינג'?



תגובה:

לגבי העונה האחרונה של Fringe, עדיין לא צפיתי בה, כשאצפה אדווח, לגבי העונה השנייה של Suburgatory (פרוורי הגיהנום), הסדרה די מוצתה בעונה הראשונה שלה והעונה השנייה די חזרה על אלמנטים מהעונה הראשונה. התאכזבתי ממנה קשות, בעיקר משום שהיא הוכיחה בעונה הראשונה שהיה לה פוטנציאל.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה.