יום חמישי, 23 במאי 2013

פרסום: הפרויקטים החדשים של רשת USA.



רשת USA פרסמה את הפרויקטים החדשים שלה, עליהם היא עובדת בימים אלו:

Horizon - דרמה תקופתית, אשר תתרחש בעת מלחמת העולם השנייה בשעה שנשים השתתפו בצורה פעילה מאד בשוק העבודה ביחס לעבר. מזכירה ב F.B.I מתחילה בחקירה חשאית של תיקים, אשר נושאים את השם "Horizon". הפרויקט יספק מידע על הרצח של בעלה, היעלמות נערה צעירה ויעורר את חשדם של מרגלים נאצים העובדים בארה"ב. הצילומים יחלו בחודשי הקיץ והפיילוט אמור להיות מוכן בשנת 2014.

The Arrangement - הדרמה תספר את סיפורה של לורדס ניבס (סטפני סימן), קולומביאנית, אשר מתחילה חיים חדשים במיאמי על ידי נישואים לבילי וויטלי (בריאן גרינברג), פוליטיקאי שאפתן. השניים מנווטים בין הצד הרומנטי והפרגמאטי בשעה שהיא מצליחה להשתמש בניסיונה וקשריה בכדיי לעזור לבעלה בפוליטיקה של פלורידה.

The Edge - מותחן, אשר עוקב אחר מסעו של אדיאליסט, אשר מתחיל לעבוד באחת החברות, שאמורות לסייע לאנשים. ג'ף קרוס מאמין שקיבל את עבודת חייו בשעה שהוא עובד עם אנשים שרוצים לעזור. בשעה שהוא עולה בסולם הדרגות, הוא מגלה סביבת עבודה מושחתת, אשר משרתת אג'נדות של אנשי צללים בכדי לשלוט על הממשלה, התעשייה והמנהיגים רק בכדי להעשיר את החברה.

Complication - סיפורו של רופא, אשר חייו משתנים לאחר שהוא מעורב בירי כנופיות, ואז הוא נאלץ לנבור בתוך עצמו בכדי להחליט עד כמה הוא מוכן להרחיק לכת בכדי לסייע לפציינטים שלו.

Bank - לאחר פעולה הירואית, כאשר היא יכולה לבחור כל משימה שהיא רוצה, סוכנת F.B.I צעירה בוחרת לעבוד ביחידה לחקר פשעי בנק בלוס אנג'לס, בה מתרחשים בין 3 ל 6 מקרי שוד ביום וכ 30% ממקרי השוד במדינה. צריך להיות סוג מסוים של בן אדם להגיע לסוג העבודה הנ"ל והקולגות שלה תוהים לגבי המניעים שלה.

Blanko County - דרמה, אשר תתבסס על ספרי בן רדר, אודות ג'ון מארלין, שחקן בייסבול מקצועני, אשר מעדיף להעביר את זמנו בנסיעות בכל העולם, מאשר לחזור לעיירת ילדותו בטקסס. לאחר מות אביו, מארלין חוזר הביתה ומגלה שהרבה השתנה מאז שעזב. המקום מלא בראשי חוות עשירים ותיירים ויש הסכם בין המקומיים לאנשי הנאבחו. מארלין מתחרה על משרת השריף ומנצח, ועתה עליו להתרגל לסגנון חיים אחר.

Don't Turn Around - סדרה עם מספר פרקים מוגבל. כאשר הקיץ מתקרב לסיומו והנופשים עזבו את האי, הצוות שנשאר מאחור יכול להירגע לפני שהם עוזבים. כאשר מגיעה סופה במהלך מסיבה, מספר אנשים נעלמים ונמצאים כשהם מתים. האנשים לא יכולים לעזוב את האי והם נאבקים בכדי לשרוד נגד מי או מה שאחראי למוות.

Hungry - בנו של שף מפורסם מנסה לפתוח מסעדה חדשה, על כל מה שמשתמע מכך מבחינה בירוקרטית ומול העובדים שלו. הכל בזמן שהוא מנסה למצוא זמן בכדי לבצע את מה שהוא באמת אוהב: לבשל.

Shadow Counsel - מותחן משפטי אשר מתרכז באית'ן, עורך דין צבאי לשעבר, אשר עובד עבור חברה בניו יורק, ועתה מגויס על ידי ה F.B.I בכדי לפצח חקירה. אית'ן משמש כיועץ סתרים - עורך דין חשאי, אשר עובד מאחורי הקלעים וללא תיעוד בכדי לעקוף את המכשולים המונעים זאת. אית'ן מסכים בחוסר רצון וחייו הופכים לכהותיים, בשעה שהוא מוצא את עצמו במנוסה, כאשר הוא לא יודע מי הם חבריו ובמי הוא יכול לבטוח.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תגיד.. הוט משדרת סדרות של הCW , אתה יודע אם הם ישדרו את הסדרות החדשות שלה של העונה או של העונה הבא 2013-14 כמו Star-Crossed , Tomorrow People , ועוד ? ועוד שאלה הוט תרכוש את העונות החדשות לסדרות שהיא משדרת של הCW?

אלעד אמר/ה...

כל ה24 פרקים של teen wolf ישודרו ברצף או שיהיו פגרות?