יום שלישי, 21 במאי 2013

בוודאי שמתם לב ש...(שאריות משבוע הצגת הלוחות החדשים - חלק ב).



ערב יום שני בשעה עשר כמעט ולא יזכה לשידורים חוזרים ברשת CBS. בדרך כלל, רשתות משדרות במהלך העונה של 35 שבועות כ 22 עד 24 פרקים חדשים לסדרות שלהן באותה משבצת שידור. בעונה הבאה, משבצת השידור של יום שני בשעה עשר כמעט ולא תזכה להציג שידורים חוזרים (פרט לחופשות החגים). הסיבה ? באותה משבצת שידור ישודרו Hostages, ולאחר שזו תסיים את העונה, Intelligence. מכיוון, שלכל אחת מהסדרות הוזמנו 15 פרקים, הסדרות (אלא אם הן יקרסו מוקדם) הן ירכיבו 30 מתוך 35 שבועות של העונה !!! אם תוסיפו לכך את חופשת החגים בסוף חודש דצמבר ותחילת חודש ינואר (4-3 שבועות), יוותרו בין שבוע או שבועיים לשידורים חוזרים במקרה הכי גרוע. לפי דעתי, מדובר בצעד מבורך, שראוי ליישמו בכל שעות השידור.

מספר הפרקים של Mike & Molly בעונתה הרביעית לא ברור. לכאורה, רשת CBS העניקה לסדרה 22 פרקים, אך מאחר והסדרה אמורה לעלות רק בחצי השני של העונה לא ברור אם כל הפרקים ישודרו בעונה אחת. קיימת אפשרות, שהרשת תשדר 13 פרקים ואפילו פחות בעונה הנוכחית ושאר הפרקים ידחו לעונה הבאה. הכל תלוי בעתיד הקומדיות החדשות של הרשת. במידה והקומדיות החדשות יצליחו, חזרת הסדרה תדחה וכך מספר הפרקים שישודרו בעונה זו יקטן. במידה וקומדיה אחת לפחות תאבד גובה במהירות, הסדרה תחזור מהר מאד ותשדר את כל הפרקים עד תום העונה. כמובן, שקיימת גם אפשרות ששידור הפרקים יימשך אל תוך חודשי הקיץ, אולם הסיכוי לכך נמוך.

לשחקנית מדהימה ביופייה, אשר תופיע באחת הקומדיות החדשות של רשת CBS. דוגמנית העל ברוקלין דקר תככב בקומדיה החדשה Friends With Better Lives, שרשת CBS אישרה לאחרונה ואשר אמורה לעלות בחצי השני של העונה. מדובר באחת הנשים היפות בעולם, ולמרות הופעה לא מוצלחת כל כך בסרטים (Just Go With It ו Battleship), אין ספק שעצם הופעתה אמור לגרום למספר רב של גברים לצפות בסדרה (הערה סקסיסטית, אך נכונה, אין מה לעשות).

מסתבר שכדאי להתעקש, גם אם מנהלים משא ומתן עם רשת CBS. הרשת היציבה והחזקה מבין הרשתות, אך גם זו שמדי שנה מבצעת פחות שינויים משאר רשתות הברודקאסט, פלרטטה מזה שנתיים עם הרעיון לקומדיה We Are Men, של רוב גרינברג. בעונת הפיילוטים שעברה, הרשת פסחה על הרעיון, אך ביקשה מגרינברג להפוך את הקומדיה לסיטקום ואז יהיה לה סיכוי טוב יותר לקבל אישור. גרינברג התעקש על החזון שלו ובסופו של דבר, מנהלי הרשת היו אלו ש"התקפלו" ואישרו את הקומדיה השנה לסדרה לפי חזונו של גרינברג. מעניין יהיה לראות אם ההתעקשות של הנ"ל תצדיק את האשראי של הרשת.

להודעה לגבי אחד הפרויקטים המעניינים של רשת ה CW. מארק פדוביץ, ראש רשת ה CW, הודיע כי הפרויקט של Wonder Woman עובר פיתוח מחדש. העניין צריך להדאיג את המעריצים, אשר חיכו לפרויקט. פרויקטים קודמים שנאמרו עליהם דברים דומים היו The Selection של אותה רשת, אשר לא עברה את עונת הפיילוטים הנוכחית, וגם הסדרה Powers של רשת FX (ואלונה טל), אשר נעלמה ואף אחד לא מוצא אותה עד היום. נצטרך לחכות עד חודש ינואר 2014 בכדי לקבל אינדיקציה ברורה.

רשת ה CW שחררה הודעה מעניינת לגבי אחת מהסדרות שלה. מתברר, שבעונה השנייה של הסדרה
The Carrie Diaries נצפה כיצד העלמה ברדשואו פוגשת לראשונה את סמנתה, מי שלימים תהיה אחת מהחברות הכי טובות שלה בסדרה "סקס והעיר הגדולה". ככל הנראה, בהפקת הסדרה מבינים שאורח החיים של הסדרה קצר מאד והם חייבים ליצור באז כלשהו, אשר ישאיר סיכוי תיאורטי לעונה נוספת. קשה להניח שפיסת המידע הזאת תספיק לייצר את אותו באז מיוחל.

גם השנה, רשת ה CW תחל את העונה אחרי שאר הרשתות. ברשת הודיעו, כי עונת החורף 2014-2013 שלהם תחל רק בחודש אוקטובר, מתוך רצון לצמצם כמה שניתן את השידורים החוזרים. ואני אומר, להתחיל מאוחר את עונת החורף זה בסדר, מדוע לא להעלות גם סדרות בעונת הקיץ ? כפי שרשת FOX כבר הודיעה שתעשה בעונה הבאה.

גם השנה, כמו בעונה הקודמת, American Top Model תחל את העונה שבועות רבים לפני ששאר התוכניות של הרשת יעלו בעונות חדשות. התוכנית אמורה לעלות כבר בחודש אוגוסט, יותר מחודש לפני שהלוח של הרשת לעונת החורף אמור לעלות. ואני שואל: מדוע ? אם מדובר בתוכנית קיץ, אולי עדיף לשדרה בכל מהלך חודשי הקיץ ואם מדובר בסדרה לעונת החורף, מדוע לא להעלות אותה כמו שאר הלוח בחודש אוקטובר ? בפועל, יוצא שהתוכנית נמצאת היכן שהוא באמצע. חבל.

אולי התקבלה התשובה למספר הפרקים המוגבל ש Nikita קיבלה לעונה הרביעית. רשת ה CW הודיעה כי הסדרה Nikita תחזור לעונה רביעית ואחרונה בת 6 פרקים. בשבועות האחרונים, השמועות לגבי מספר הפרקים שהתכוונו להזמין לסדרה נע בין 6 ל 10 ואפילו ל 18 ועד לעונה מלאה בת 22 פרקים. היום מתברר, שיכול מאד להיות שהסיבה לכך נעוצה בעובדה שיוצר הסדרה, קרייג סילברסטין, מריץ פיילוט בשם Turn עבור רשת AMC וכי ייתכן שידיו עומדות להיות עמוסות בזמן הקרוב. מצד שני, לפי דעתי, 6 פרקים הינו מספר קטן מדי, היו צריכים להזמין לפחות 8 פרקים בעונה, בדיוק כפי שעשו לסדרה הקודמת של Nikita בעונתה האחרונה.

אין תגובות: