יום שני, 6 במאי 2013

בוודאי שמתם לב ש...



לחץ שרשת ה CW שמה על הפקת הסדרה Nikita וכיצד בהפקת הסדרה "החזירו" לרשת. כפי שבוודאי שמתם לב, הסדרה היחידה של רשת ה CW שעתידה לא ברור היא הסדרה Nikita (הרשו לי לגחך עבור אלו שטוענים שגם עתידה של The Carrie Diaries לא הוכרע). והנה, בימים האחרונים מתקבלים דיווחים כביכול, כי הרשת בוחנת מחדש את עתיד הסדרה ומחכה לראות כמה פיילוטים הרשת תאשר לשנה הבאה ובהתאם לכך תתקבל ההחלטה. נו באמת, כמעט כולם יודעים שהרשת עומדת לחדש את הסדרה לעונה אחרונה (ובמידה וזה לא יקרה זו תהיה הפתעה ענקית, למרות נתוני הרייטינג הלא טובים שלה), משום שהיא לא תעביר סדרה אחרת ליום שישי (כולל Beauty & The Beast) ולא תעלה עם סדרה חדשה ביום שישי ולא משנה כמה פיילוטים היא עומדת לאשר. לידיעות יש מגמה אחת: להפחית את דמי ההפקה. כיצד באולפני WB הגיבו ? הם הדליפו את הידיעה הנ"ל בכדי לשים את הלחץ על רשת ה CW ולהעביר את הצופים לטובתם. הכל חלק מטקטיקת המשא ומתן. מעניין יהיה לראות אם בסופו של דבר ברשת יכעסו על האולפנים וישנו את דעתם. אין עוד זמן רב לרשת לקבל החלטה.

הסדרה Episodes אמורה לחזור מאוחר מהרגיל. שימו לב למה שעובר על הסדרה של מאט לה בלנק. העונה הראשונה של הסדרה עלתה בינואר 2011 והסתיימה בחודש פברואר 2011. העונה השנייה החלה רק ב 11 במאי 2012 והסתיימה ב 6 ביולי 2012. כלומר, מעריצי הסדרה נאלצו לחכות 15 חודשים בין העונות. המעריצים הנ"ל יחכו זמן רב יותר לעונה השלישית בת 9 הפרקים. הסדרה אמורה לחזור (אלא אם ברשת ישנו את דעתם ברגע האחרון) רק בתחילת 2014. כלומר, לכל המוקדם, המעריצים יצטרכו לחכות כ 18 חודשים בין העונה השנייה לשלישית. לא הגזימו ברשת Showtime ? אם כבר החליטו להעניק לסדרה עונה נוספת, מדוע היה צורך "להגלות" אותה כל כך רחוק בלוח השידורים ?

חזרה מוקדמת של הסדרה Dexter מחופשה. במשך 7 עונות הסדרה של רשת Showtime עלתה בחודשים ספטמבר או אוקטובר. השנה הסדרה חוזרת לעונה האחרונה שלה כבר ב 30 ביוני. הסיבה לכך ברורה: הרצון להזניק סדרה נוספת בשם Ray Donovan. במידה וברשת היו מחכים לחודשים ספטמבר או אוקטובר אי אפשר היה לעשות זאת מכיוון ש Homeland תפסה את משבצת השידור וככל הנראה ברשת ינצלו זאת להזניק בחודשים הנ"ל סדרה חדשה אחרת. דרך אגב, הסיבה שמדובר בעונה האחרונה של הסדרה לא נעוצה בבעיה קריאטיבית, אלא כספית. המשא ומתן האחרון של הרשת עם כוכב הסדרה, מייקל סי הול, היה קשה מאד והשחקן אמור להרוויח עבור עונות 7 ו 8 כ 20 מיליון דולר לעונה. מבחינה כספית, בהפקה ידעו שלאחר שהחוזה של השחקן בתום העונה יסתיים והם יצטרכו לנהל איתו משא ומתן נוסף, הם יצטרכו, ככל הנראה, לשלם לו מעל לסכום הנ"ל והוצאות ההפקה כבר לא ישתלמו להם.

הסדרה DCI Banks חוזרת לעונה שלישית. הדרמה המשטרית הבריטית הנהדרת חוזרת לעונה שלישית בת 6 פרקים של שעה, כאשר כל סיפור יהיה בן שני פרקים. הפרקים הנ"ל אמורים להיות מופקים בסוף השנה האזרחית והעונה אמורה לעלות לאוויר במהלך שנת 2014. בעונה זו הבלש בנקס אמור להסתייע בשתי הבלשיות שיהיו כפופות לו ואשר סייעו לו עד עתה: אנני, אשר הופיעה בפיילוט, בעונה הראשונה ועזבה בתחילת העונה השנייה בשל ההריון של השחקנית, ואשר הדמות שלה מאוהבת בבלש בנקס. וכן, אנדראה לואו. הלן (קרוליין כץ), אשר הפציעה בסדרה בתחילת העונה השנייה. חדשות טובות מאד.

הסדרה Awkward מאבדת גובה. הזהרתי והזהרתי עוד לפני שהעונה השלישית של הסדרה עלתה לאוויר, אבל אף אחד לא רצה להקשיב. לאחר ששני הפרקים הראשונים של העונה השלישית של הסדרה עם חזרתה מחופשה הניבו 2.14 מיליון צופים כל אחד, נתון צפוי לרגל החזרה מחופשה, הסדרה ירדה ל 1.34 מיליון צופים בלבד בפרק השלישי שלה. מדובר בנתונים הגרועים של הסדרה עד כה. גם בנק' מדד הנתונים צנחו מ 0.9 ל 0.6 נק' מדד. גם נתוני הפרק הרביעי היו נמוכים עם 1.379 מיליון צופים ו 0.6 נק' מדד. מעניין יהיה לעקוב אם הנתונים הלא טובים יימשכו, ובמידה וזה יקרה כיצד זה ישפיע על עתידה.

דרמה בריטית עומדת לעבור מהפכה בעונה הבאה שלה. הדרמה הבריטית המעולה Death in Paradise, אשר סיימה את העונה השנייה שלה ב 28 בפברואר 2013, עומדת לעבור שינוי קיצוני בעונה השלישית שכבר אושרה לה. השחקן הראשי של הסדרה, בן מילר, אשר גילם את דמותו של הבלש ריצ'ארד פול בשתי העונות הראשונות, לא יחזור לעונה השלישית. במקומו יגיע השחקן כריס מארשל, אשר יגלם את דמותו של הבלש המפרי גודמן. ואני אומר, למה לגעת בסדרה מעולה ? הקאסט היה מעולה, התסריט ברמה גבוהה והכימיה בין השחקנים הייתה מושלמת ועכשיו ההרמוניה כנראה עומדת להישבר. חבל.

השבוע יגיעו לסיומן עונות של 11 סדרות:

יום ראשון: Red Widow, The Mentalist, The Amazing Race.
יום שלישי: Hart Of Dixie.
יום חמישי: Community, Glee, Two and a Half Men, Person Of Interest.
יום שישי: Touch, Vegas, Blue Bloods.

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...


יש לי שאלה שלא הרבה נוהגים לשאול..
בשונה מרוב הסדרות היום שמוגדרות "לכל המשפחה" והם לילדים בלבד, הסדרה The Middle היא קומדיה משפחתית שבאמת מיועדת לכל המשפחה, וגם בוגרים יכולים להנות ממנה. לצערי היא חריגה מאוד בנוף הטלויזיוני, וגם הרייטינג שלה יורד בתקופה האחרונה.
ולכן רציתי לשאול אותך:
1. האם ידוע לך על קומדיה משפחתית בסגנון דומה שאמורה לעלות בעונת השידורים הבאה?
2.האם תוכל להמליץ לי על קומדיה משפחתית קיימת בסגנון דומה (אם יש כזה דבר).
ודרך אגב- אני לא אוהב את משפחה מודרנית.

תודה רבה על הבלוג והתשובות!

אנונימי אמר/ה...

תודה.
גם מבחינה קריאטיבית טוב שזו העונה האחרונה של דקסטר. הסדרה מיצתה את עצמה.

אנונימי אמר/ה...

לדעתי הקומדיה האחרונה שפנתה לכל המשפחה וגם מאוד הצחיקה היתה everybody loves raymond.
מאז עושה רושם שלרשתות יש קושי למצוא קומדיות איכותיות בכלל וכאלו הפונות לכל המשפחה בפרט.

techtik אמר/ה...

אין לי תכלס איפה לפרסם את זה ואני יודע שאתה צופה גם בסדרות בלי תרגום בעברית. אבל הרכבתי רשימה של כל הסדרות שיש להם תרגום בעברית ברשת וחשבתי שיהיה נחמד לשתף אותך (ואם תבחר תפרסם בבלוג שלך לכל שאר הגולשים), אני מעדכן את הרשימה כל כמה שבועות כבר שנתיים.
http://www.imdb.com/list/LMS03_08VM0

אנונימי אמר/ה...

תודה
לגבי אפיסודז, אני מניח שבעזרת הBBC נוכל לראות אותה יותר מוקדם- כמו בשנה שעברה...
אז שלום ולא להתראות לRed Widow (אחרי פרק סיום מוצלח)Touch, וVegas (למרות נסיונות להשתפר בשלושה פרקי סיפור מתמשך)?!

אלעד אמר/ה...

מה דעתך על העונה השביעית של דקסטר?
מה דעתך על משחקי הכס?
מה דעתך על אוז?
מה דעתך על ויקינגים?
מה דעתך על מלון בייטס?
מה דעתך על אימפריית הטיילת?
מה הדרמה הישראלית הכי טובה ששודרה אי פעם?

אנונימי אמר/ה...

תודה על הבלוג המעולה! שלא ייסגר לעולם!

קראתי על הפיילוט של cbs "סופר קלייד"
ונורא התלהבתי מהרעיון ומהליהוק.
מה הסיכויים שלו? (כתבת שהוא עדיין בתחרות, זה רע?)