יום שישי, 10 במאי 2013

עונת הפיילוטים 2013: רשת NBC אישרה קומדיה ו 2 דרמות לסדרות. וכן, ביטלה 2 קומדיות ודרמה. עדכון 3. (מתעדכן במהלך הערב)


רשת NBC החלה בסבב השני לאישור הפיילוטים שלה לסדרות. הערב מדובר בפרויקטים הבאים:

בגזרת הדרמות:

Ironside - ריבוט של הסדרה הבלשית משנת 1967. הסדרה מתמקדת בבלש משטרה קשוח וסקסי, אשר מוגבל לכיסא גלגלים לאחר מקרה ירי ועתה הוא דוחף בחוזקה את הצוות שלו לפתור את המקרים הקשים ביותר בעיר. השחקן הראשי הוא בלייר אנדרווד.

Chicago PD - הרשת אישרה ספין אוף לסדרה Chicago Fire, אשר יעסוק בכוח משטרתי בשיקאגו.


בגזרת הקומדיות:

Undateable - סיטקום אודות קבוצה של חברים שנחשבים כ"בלתי ניתנים ליציאה", שחייהם משתנים, כאשר דמות חדשה וכריזמטית מצטרפת אליהם.


עדכון 3:

רשת NBC גם ביטלה את הקומדיות: Go On של מת'יו פרי לאחר עונה אחת בלבד ואת The New Normal, שגם לה הייתה זו רק עונתה הראשונה. וכן, את הדרמה Smash לאחר 2 עונות.

מצד שני, הרשת חידשה את הסדרה Community לעונה חמישית.

 

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בלש בכיסא גלגלים נשמע שעמום גדול של סדרה.
ההצלחה של הסדרה תיפול או תקום על הליהוק של השחקן הראשי. הם צריכים מישהו עם הרבה כריזמה בסגנון של יו לאורי, אחרת הם יכולים כבר עכשיו לבטל את הסדרה.

אנונימי אמר/ה...

ועכשיו שעדכנת מי השחקן הראשי אין לי ספק שהסדרה הזו היא בזבוז זמן.
יש לה את כל הנתונים להיות כשלון צורב. הדמות הראשית בכסא גלגלים, השחקן הוא שחור - וזה לא נאמר מגזענות פשוט בפריים טיים האמריקני אין סדרות מצליחות עם גבר שחור כדמות הראשית - ומעל הכל אנדרווד הוא שחקן בינוני חסר כריזמה שלא מסוגל להחזיק סדרה.
עושה רושם שגם בשנה הבאה הרשתות הולכות להעלות סדרות בינוניות שמועדות לכישלון מהתחלה, חבל שהן לא הפיקו לקחים מהשנה הגרועה שהיתה להן.
ואפרופו סדרות בינוניות, זה לא מפתיע שgo on בוטלה, אילולא מתיו פרי היא היתה מבוטלת אחרי חצי עונה.

אנונימי אמר/ה...

GOON הייתה איומה, גם כשהשם שלה לא היה מחובר, וגם הכריזמה של מתיו פרי לא עזרה (אפילו MR SUNSHINE הייתה יותר טובה...) בלייר אנדרווד דווקא היה מוצלח בתקפידיו האחרונים- ימים יגידו...
והיי אם מחברים את סדרת המקור וסדרת הבת שהוזמנה, לא מקבלים ביחד את משמרת שלישית שבמקרה הייתה סדרת הדגל של אותה הרשת לפני כעשור.! (משהו על כבאים פרמדיקים ושוטרים בסדרה אחת...) ;)

אנונימי אמר/ה...

צפוי, אך חבל הביטול של סמאש... תודה על כל העדכונים!

Abed אמר/ה...

6 seasons and a movie !

אנונימי אמר/ה...

באמת חבל על סמאש, תוD1D1.. ;)