יום רביעי, 22 במאי 2013

פרסום: הפרויקטים החדשים של רשת TNT.


רשת TNT פרסמה את הפרויקטים הבאים עליה היא עובדת. להלן הפרויקטים (רק אלו בעלי תסריט):

Portal House - סיפורם של קבוצת מדענים צעירים, אשר בשעה שהם חוקרים מה שהם חושבים כ"בית רדוף", נתקלים ב"חור תולעת" בזמן ובמרחב. הדברים משתבשים עוד יותר, כאשר אחד מהם נעלם בתוך החור.

Peter Gunn - בלש פרטי וג'נטלמן, אשר לא מתבייש ללכלך את בגדיו הנאים בכדי להביא את הפושעים לדין, להציל את העיירה שלו ולהחזיר לעצמו את אהבת חייו אותה השאיר מאחור.

The Last Cop - לאחר כמעט עשרים שנה בתרדמת, מיק בראניגן, שוטר במשטרת לוס אנג'לס, מתעורר לעולם חדש - אשתו האהובה המשיכה הלאה, בתו בגילאי העשרה לא מכירה אותו, והמשטרה אותה הכיר בשנות התשעים שונה מאד.

A Bend In The Road - מבוסס על ספרי ניקולאס ספארקס והאירועים מתרחשים בעיירה רחוקה. שריף מיילס ראיין ידוע ביכולתו לפתור פשעים ובהבנתו את האזרחים, אך מה שהשריף לא מבין זה עד כמה רבים וקבורים הסודות מתחת לרחובות בהם הוא עובר, כאשר המטריד מכולם קשור למותה הלא מפוענח של אשתו.

Guilt By Association - מבוסס על הספר של מרישיה קלארק, התובעת הראשית במשפט או, ג'יי סימפסון. הפרויקט מתרכז ברייצ'ל נייט, סגנית התובע המחוזי בלוס אנג'לס. היא עובדת במקביל עם בלשית במשטרה, ביילי קלר, ותובעת בשם לקולט, כאשר השלשה בדרך כלל נפגשות אצל רייצ'ל.

Lew Archer - מבוסס על ספרי רוס מקדונלד ויעקוב אחר מי שנחשב לבלש הפרטי הראשון.

Crushed - אופרת סבון, אשר מתרכזת בשני אוהבים: קאז, אשר אביו, ג'רמי, הבעלים של "יינות טרה", ודפנה, אשתו הצעירה של ג'רמי. כאשר ג'רמי מודיע שהוא עומד להוריש לכל אחד מהם 50% מהעסק היריבות ביניהם גוברת. הם עורכים התערבות בכדי לגלות למי יש את יכולות הפיתוי הגדולות יותר.

3 תגובות:

אלעד אמר/ה...

מה דעתך על הסדרה Witchblade

אנונימי אמר/ה...

מקווה שהשאלה לא אישית מדי,אבל הֵסְפק הצפייה שלך מאוד מרשים ומסקרן אותי לדעת: כמה שעות ביום אתה צופה בסדרות?
האם אתה צופה כל יום או בעיקר בסופי שבוע?

אנונימי אמר/ה...

מה דעתך על העונה השנייה של טאץ' ודאלאס?