יום ראשון, 14 באפריל 2013

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Community, Spartacus, Hannibal, Revolution, Vikings, Banshee, Nikita ועוד...

נתחיל עם הערה לגבי תגובה שלי בשבוע שעבר בפינת המענה לקוראים:

אתה הרבה פעמים ממליץ לעזוב סדרות באמצע וזה משהו שאני לא ממש מסכים איתו. איך אתה יכול להמליץ לאנשים לראות עונה אחת של סדרה או 5 מתוך 6, אם אוהבים סדרה רוצים לראות את הסוף שלה, גם אם זה פחות טוב זה נראה לי עדיף מלעזוב באמצע :\



תגובה:

אני לא מסכים. אני מסוגל לראות כמעט כל סדרה, החל מסדרות נוער (לדוגמא: גאליס הידועה לשמצה) ועד אופרות סבון (מישהו אמר 90210 ולא קיבל ?), אבל בכדי שאמשיך ואצפה בסדרה, לטעמי היא חייבת להיות מעניינת וברמה מספקת (יצא לי חרוז...). אני מסוגל לראות 9 עונות של סדרה, אבל אם העונה השמינית או התשיעית הייתה גרועה, לפי דעתי עדיף לעזוב את הצפייה בסדרה. מי ערב לי שבעונה שלאחר מכן היא תהפוך לטובה ? תראה מה קורה לסדרה Community, אשר בעונה הראשונה שלה הייתה קומדיה איכותית ואילו עתה היא צל חיוור של עצמה ולא שווה צפייה, בעיקר בכך שהיא מסתפקת בגימיקים ולא על איכות תסריט. עדיף להפסיק לבזבז זמן, מאשר לצפות בעוד עונה גרועה רק בכדי להמשיך לראות את אותם פרצופים מוכרים.

נמשיך עם מספר שאלות מיוסי:

שלום D1D1 קודם כל אני ממש שמח שאתה עושה את פינת הקוראים .. ושומר על האתר, האתר ממש חשוב לי אישית ..
עכשיו, רציתי לדעת מה אתה חושב על הסדרה ספרטקוס ? אם ראית ? איך אתה חושב שהיא התפתחה ..ומה אתה חושב על זה שרוצים לסיים אותה ?
ורצית לדעת מה אתה חושב על ילדי האנרכיה ? אותן שאלות ..



תגובה:

לגבי ספרטאקוס, אפשר לסכם זאת כך: העונה הראשונה של הסדרה הייתה הטובה ביותר. החומרים שהגיעו אח"כ לא הצליחו לשחזר את האיכות של העונה הראשונה, בעיקר אמורים הדברים לגבי הפריקוול ולגבי העונה השנייה. העונה, ניתן לזהות דווקא עליה קלה באיכות של הסדרה, אולי בגלל הוספת דמויות מעניינות כגון יוליוס קיסר בצעירותו, אבל זה חבל שהשיא שלה הגיע מוקדם מדי. לגבי הסיום שלה, אני לא יודע אם אתה מודע לכך, אבל הסדרה מבוססת (אם כי לא לחלוטין) על אירועים שקרו במאה הראשונה לפני הספירה והמרד של ספרטאקוס והעבדים התחרחש במשך פחות משלש שנים. כלומר, אין הרבה מידע עליו בכדי לייצר סדרה ארוכה. אין גם הרבה מה לחדש. ההחלטה לסיים את הסדרה, לפי דעתי, הייתה נכונה, אין טעם למתוח אותה כמו מסטיק.

לגבי ילדי האנרכיה, לצערי לא ראיתי הרבה מהסדרה. ממה שכן הצלחתי לראות לא כל כך התחברתי אליה. אני יודע שהיא פונה לקהל מסוים, אבל מלבדו, קשה לי לראות אותה משיגה קהל נוסף. אז, אם אתה אוהב את סוג הסדרות הנ"ל צפה בה, כי עבור הקהל שלה היא בהחלט מספקת את הסחורה, כל השאר יכולים לדלג עליה.

ועכשיו, שאלת המשך מהשבוע שעבר:

היי,
כנראה שלא הבנת למה אני מתכוון 'דרמה המשכית' אם המלצת לי על סוכן מחוק והמנטליסט. הומלנד ראיתי וגם את פרינג ראיתי. אני מחפש סדרות בלי עלילות משנה! בלי סיפורים שמתחילים ונגמרים באותו הפרק או בשני פרקים אלה עלילה אחת רציפה! סטייל הומלנד או שובר שורות..בכל אופן, תודה על התשובה.



תגובה:

עלתה עכשיו סדרה חדשה בשם Rogue, לפי ההתחלה שלה (היא נמצאת בפרק השלישי שלה כרגע) היא מה שאתה מחפש.

להלן מקבץ שאלות:

היי D1D1,

1.  למה בחרת את השםD1D1? :)

2. מה דעתך על הסרט המסכה(הראשון שיצא ב1994)?

3. האם תוכל לפרסם ביקרות על הסדרה חניבעל?



תגובה:

1. בתחילה, כאשר חשבתי להתחיל עם הבלוג, ניסיתי לחשוב על שם קליט, אשר יוכל ללוות אותי לאורך תקופה ארוכה. שיחקתי בראשי עם מספר כינויים, בעיקר דמויות מסדרות שאהבתי, אך בסופו של דבר החלטתי לנסות ו"ללכת" על כינוי חדש. כאשר באתי לבחור את הכינוי, נזכרתי עד כמה קשה היום לבחור כינויים או סיסמאות בפורומים (רובם תפוסים). הבטתי על המקלדת וכאשר שיחקתי עם מספר צירופים, הצירוף שאהבתי במיוחד היה D1D1. הכינוי נראה לי קליט ולא מסובך מדי, כינוי שיוכל להחזיק מעמד לאורך תקופה ארוכה בעיקר משום שהוא פשוט ונוח לזכור.

2. אהבתי את הסרט הראשון של "המסכה" מאד ומכמה סיבות. הראשון, הסרט מציג את היכולת הפנטסטיות של ג'ים קארי, קמרון דיאז נראתה בסרט הזה יפה כמו שלא נראתה בכל סרט אחר שלה (היום היא נראית כמו דחליל בגלל הרזון שלה), התסריט היה מצחיק ומרענן. גם היום אני ממליץ על הסרט.

3. צפיתי בפיילוט של "חניבעל" ואהבתי אותו, אך ניתן לזהות כבר לפיו את הבעיות. אני רוצה לחכות ולצפות בעוד פרק או שניים בכדי לפרסם ביקורת קצת יותר עניינית, אבל נראה לי שאעשה זאת בקרוב.

השאלה הבאה (או יותר מכך, בקשה) מגיעה מחן והיא מתייחסת לפינת האנקדוטות שפירסמתי על עדי הימלבלוי:

עדי הימלבלוי? ברצינות? לאן הדרדרנו, אשמח אם תעשה על אנשים קצת יותר מעניינים ממנה חח



תגובה:

ראשית, אי אפשר לפספס הזדמנות בכדי לפרסם תמונה של עדי הימלבלוי...אבל, לאור הפרסום על הטלנובלה החדשה בה עופר שכטר ועדי הימלבלוי עומדים לככב ראיתי לנכון לפרסם פינה על עדי. אחת מהנשים היהודיות היפות ביותר בעולם.

כמו כן, פינת "האנקדוטות" יוצאת לחופשה עד להודעה חדשה. בקרוב תעלה פינה אחרת במקומה.

השבוע יש גם שאלה כללית:

למה סדרה ותיקה יקרה יותר?



תגובה:

ככל שהסדרה וותיקה יותר הסכמי השכר עבור השחקנים, אך גם גם עבור אנשי ההפקה, יקרים יותר, בעיקר אם מדובר בסדרה מצליחה בה השחקנים מודעים לכוחם ומנסים לסחוט כמה שניתן מהרשת המשדרת. בין היתר זכור השכר של שחקני הסדרה "חברים" ו"סיינפלד" בעונה האחרונות שלה, הסדרה .E.R עדיין הניבה נתונים מספקים עבור רשת NBC, אך לרשת לא השתלם מבחינה כספית להשאיר אותה באוויר.

מקבץ השאלות הנוסף מגיע מאלעד:

1. מה דעתך על "המהפכה"?

2. מתי שובר שורות תשדר את החצי השני שלה?

3. עוד לא הוציאו הודעת חידוש על כמעט אנושיים US?



תגובה:

1. בשל חוסר זמן, לא צפיתי בה יותר מדי (אצפה בכל העונה בחודשי הקיץ ואם הבלוג יהיה עד אז באוויר אפרסם "שלב סיכום עונה"). ממה שראיתי, היא סבירה ולא יותר מכך.

2. כל מה שידוע זה שהיא אמורה לחזור בקיץ 2013, אין תאריך מדויק.

3. השבוע הוציאו הודעת חידוש לעונה רביעית של "כמעט אנושיים" US, כך שאפשר להירגע.

השבוע, יש גם שאלה על עונת הפיילוטים:

הקומדיה ללא שם שבה מככבת דברה מסינג היא לא הגרסה האמריקאית ליום האם הישראלית?!
תודה, ד"א :)

תגובה:

אכן כן.

הייתם מאמינים ? מקבץ שאלות שלישי:

1. היה עוד עונות לסידרה ויקנגים?

2. מה אתה חושב על סידרה על-טבעי?

3. ומה הקומדיות האהובות עליך?



תגובה:

1. בשבוע שעבר חודשה הסדרה לעונה שנייה, כך שיש למה לצפות.

2. התחילה בצורה טובה, אבל בעונות האחרונות (שלש העונות האחרונות ליתר דיוק) מדובר ב"טחינת מים" וניצול של המותג. הייתה צריכה להסתיים לאחר העונה החמישית. צפו ב"שלב סיכומי העונה" שערכתי לעונות האחרונות שלה ותבינו יותר.

3. אפשר לראות זאת במצעד 100 הסדרות הטובות ביותר בארבע העשורים האחרונים שערכתי ולהוציא משם את הקומדיות. מבין הקומדיות שרצות היום אני אוהב את:

Rules Of Engagement
Two Broke Girls
New Girl
Modern Family
The Big Bang Theory
Last Man Standing

שאלה נוספת מיוסי:

היי, אשמח לדעת האם צפית בסדרה Battlestar Galactica.
נשמעת כמו סדרה מעניינת אבל אני לא מוצא ביקורת עליה, ועל שאר הסרטים/סדרות שלה.
כמו כן, ידוע לך משהו על הסרטים של 24 והפמליה?



תגובה:

העונה הראשונה של הסדרה הייתה טובה מאד וכך גם חלק מהעונה שנייה, אך לקראת סוף העונה השנייה הסדרה משנה כיוון והאיכות שלה יורדת בצורה דרסטית. אפשר לצפות בה, בעיקר חובבי סדרות המדע בידיוני, אך לצפות לירידה באיכות בעונה השנייה ולא להתאכזב כשהיא מגיעה.
לגבי הסרטים. נכון לעכשיו, הסרט של 24 לא יוצא לפועל. לגבי הסרט של הפמליה, דובר על כך שההפקה שלו תחל באביב 2013, אך אין לכך אישור רשמי, או שההפקה כבר החלה.

אלעד לא מרפה, להלן שאלה נוספת:

תהיה לבאנשי עונה 2?



תגובה:

אם לא שמת לב למישהו שכבר ענה לכך, אז כן, הסדרה חודשה לעונה שנייה.

גם השבוע התקבלו שאלות במייל:

שאלה ראשונה:

רציתי לשאול על כמה סדרות אם הן ממשיכות‏:

ניקיטה עונה 4
גרים עונה 3
שתי בחורות מרוששות עונה 3
מולדת עונה 3
צווארון לבן עונה 5
סוכן מחוק עונה 7
הוואי עונה 4
איך פגשתי את אמכם עונה 9
 
תודה רבה מראש על התשובה
בבלוג זה סיבך אותי לגמרי כל סדרה זה במקום אחר והתבלבלתי לגמרי
תודה רבה מראש.


 
תגובה:
 
הסדרות הבאות חודשו בצורה רשמית:
שתי בחורות מרוששות עונה 3, מולדת עונה 3, צווארון לבן עונה 5, סוכן מחוק עונה 7, הוואי עונה 4, איך פגשתי את אמכם עונה 9.
 
הסדרות הבאות לא חודשו עדיין בצורה רשמית, אך ככל הנראה יקבלו עונה נוספת:
ניקיטה עונה 4, גרים עונה 3.
 
שאלה נוספת שהגיעה במייל:
 
קודם כל אני מאד נהנה לקרוא את הבלוג שלך אני מאד מקווה שלא תסגור אותו. והשאלה שלי: כתבת פעם על פיילוט שהתעניינתי בו שאמור לצאת על אדם שמכניסים לו צ'יפ למוח והוא מסוגל לנתח מצבים במהירות (רעיון דומה לצ׳אק)
ועוד פיילוט שהתעניינתי הוא דרמה על גאון בתיכון שמתעלל בבריונים מנטלית או משהו כזה.
יש לך קצת יותר מידע על הפרוייקטים האלו ?


 
תגובה:
 
לצערי, לגבי הפרויקט הראשון, מלבד המידע הראשוני על הפרויקט, אין לי מידע נוסף. לגבי הפרויקט השני שציינת, אשמח אם תפרט יותר, כי לא כל כך מובן לי על מה אתה מדבר.

ולסיום, מקבץ שאלות:

1. מה דעתך על הגרסה הטלויזיונית של Transporter,מה נתוני הרייטינג שלה והאם הם טובים בשביל לקבל עונה נוספת ?
 
2. האם בסופו של דבר צפויי להיות סרט ל- 24, אם כן מתי ?
 
ומה דעתך הכללית על הסדרה, ואילו מכל העונות של הסדרה לדעתך היו מעולות ואילו היו גרועות ?

3. האם הפרוייקט The Hulk של ABC צפויי להגיע בעונת השידורים 2014-2013 ?
 
4. על אילו סדרות חדשות הייתה הכי ממליץ לצפות מעונת השידורים הנוכחית וגם מהסדרות החדשות בכבלים ?
 
 
 
תגובה:
 
1. ראיתי רק פרק אחד ולא כל כך התרשמתי, הסדרה נראתה כמו מוצר שראינו כל כך הרבה פעמים.
 
2. כפי שציינתי בתשובה לשאלה אחרת, נכון לעכשיו, הסרט לא יוצא לפועל. עד עכשיו הסיבה הייתה לוח הזמנים של קיפר סאת'רלנד, אולם עכשיו, לאחר שהסדרה שלו Touch ככל הנראה תבוטל, המצב יכול להשתנות. אהבתי את הסדרה. מבחינת העונות: עונות 1 ו 2 היו טובות (הראשונה מעולה), העונה השלישית הייתה גרועה, העונה הרביעית בינונית, העונה החמישית הייתה טובה, העונה השישית הייתה בינונית, העונה השביעית טובה והעונה השמינית בינונית.
 
3. נכון לעכשיו, התכנון הוא לעונה שלאחר מכן, כלומר לעונת 2015-2014, מצד שני, הפרויקט נמתח כבר כל כך הרבה זמן, מעניין יהיה לראות אם הוא באמת ייצא לפועל.
 
4. הסדרות החדשות שאהבתי היו:
The Americans
Nashville
Hannibal (נכון לשני הפרקים הראשונים)
Arrow (לחובבי הז'אנר)
מבחינת קומדיות, לא ראיתי קומדיה חדשה מוצלחת.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה על התשובות והפינה

Unknown אמר/ה...

מה דעתך הדרמה הכי טובה בNBC וגם בABC,CBS,FOXו The CW?