יום רביעי, 24 באפריל 2013

פרסום: תאריכים שכדאי לזכור לעונת הקיץ 2013.



1 במאי:

The Family Tools - סיטקום של רשת ABC. לעונה הראשונה של הסדרה הוזמנו 10 פרקים. לא ברור אם ברשת מתכוונים לפרסם את הסדרה ולדחוף אותה להצלחה. צריך גם לזכור שבמקור ההזמנה הייתה ל 13 פרקים ובשלב מסוים ברשת קיצצו את מספר הפרקים לעשרה. קייל ברונהיימר מככב בסדרה, אשר תעקוב אחר גבר שיש לו מזל רע בכל מה שהוא עושה. כאשר הוא חוזר הבייתה הוא מתחיל לנהל את העסק של אביו כאדם שמתקן דברים, כאשר האחרון כל הזמן משגיח עליו.

20 במאי:

The Goodwin Games - קומדיה של רשת FOX, אשר קיבלה הזמנה ל 7 פרקים וכבר עתה ידוע שלא תזכה לעונה נוספת. בקומדיה יככבו סקוט פולי ובקי ניוטון. הקומדיה תעסוק בשלשה אחים, אשר חוזרים הבייתה לאחר מות אביהם בכדי לגלות שהם אמורים לרשת 23 מיליון דולר רק במידה ויפעלו לפי דרישת אביהם בצוואה ויארגנו מחדש את חייהם. כמו כן, עליהם יהיה להתמודד עם אדם נוסף שאביהם בחר, שהבת (ניוטון) נמצאת ביחסי אהבה-שנאה.

23 במאי:

Rookie Blue - העונה הרביעית של אופרת הסבון של רשת ABC, אשר תתרחש כחצי שנה לאחר תום העונה השלישית, כאשר המצב בתחנת המשטרה משתנה לחלוטין עבור אנדי, אשר חוזרת מעבודה במסווה. צפו ל 3 דמויות חדשות בעונה זו.

Save Me - סוף סוף הקומדיה של אן הייש מקבלת שעת שידור מרשת NBC, וכפי שאתם רואים, ברשת לא כל כך מאמינים בה ודחקו אותה לתקופת הקיץ. סביר מאד להניח שהיא גם לא תזכה לראות עונה נוספת. הקומדיה תעסוק באישה, אשר לאחר כמעט שנחנקת מסנדוויץ', משמשת כערוץ לפניה אל האל.

27 במאי:

Longmire  - עונה שנייה של הסדרה של רשת AMC בכיכובה של קייטי סאקהוף.

The Glades - עונה רביעית עבור הסדרה של רשת AMC והפעם, בניגוד לעונה השלישית היא תחזור ל 13 פרקים (העונה השלישית מנתה 10 פרקים בלבד). נזכה לשמוע את תשובתה של קאלי להצעת הנישואין של ג'ים.

29 במאי:

Baby Daddy - הסדרה זכתה לחדשות טובות, כאשר קבלה הודעת חידוש לעונה שלישית עוד לפני שהעונה השנייה עלתה לאוויר ברשת ABC Family.

Melissa and Joey - הקומדיה של רשת ABC Family בכיכובם של מליסה ג'ון הארט וג'ואי לורנס, חוזרת לעונה שלישית לאחר ששודרו לה 45 פרקים בשתי העונות הקודמות.

2 ביוני:

The Killing - הדרמה הנהדרת של רשת AMC חוזרת בעונה שלישית חוזרת עם מקרה חדש. חלק מהקאסט של שתי העונות הראשונות לא אמור לשוב ובראשם בילי קאמפבל כראש העיר. אירועי הסדרה יתרחשו כשנה לאחר מקרה רוזי לארסן, כאשר הבלש הולדן מנסה לאתר נערה שברחה ונתקל בסדרת רציחות, הקשורות למקרה בעברה של הבלשית לינדן. הבלשית לינדן, שהיא כעת לא בלשית, נאלצת לחזור לתפקידה הקודם בכדי לסגור פרשיה, אשר רצתה לשים מאחוריה.

3 ביוני:

Mistresses - אופרת סבון חדשה של רשת ABC בכיכובה של אליסה מילאנו אודות חברות מסובכת בין 4 נשים.

Teen Wolf - עונה שלישית לדרמה של רשת MTV אודות סקוט מקול, אשר הופך לנער זאב. העונה תהיה מורכבת מ 24 פרקים וקיימת אפשרות שהיא תפוצל לשתיים ושתהיה חופשה בין שני החצאים. העונה השלישית תחל כשלשה חודשים לאחר שהעונה השנייה הסתיימה. קבוצה נוספת של "אלפאס" מגיעים לאיזור, כאשר הם מעוניינים להעביר את דרק הייל לשורותיהם.

The Fosters - אופרת סבון נוספת של רשת ABC Family אודות צמד לסביות, אשר הופכות לבית אומנה, אך אחת הבנות שהן אוספות, קאלי, מאיימת להחריב את מה שהן בונות. הסדרה כבר זכתה לביקורות מצד גופים שמרנים בארה"ב בשל העובדה שמדובר בצמד לסבי, עובדה שקובעת, שיהיו לה חיים קשים ונקודת פתיחה בעייתית.

6 ביוני:

Graceland - סדרה חדשה של רשת USA, אשר תעקוב אחר חייהם של מספר אנשי אכיפת חוק (F.B.I והלחימה בסמים) החיים באותו בית בדרום קליפורניה, במסגרת מבצע במסווה.

Burn notice - עונה שביעית לסדרה הוותיקה של רשת USA, אשר תמנה 13 פרקים בלבד. בעונה זו ג'ק קומן יגלם סוכן C.I.A, אשר ראה כבר הכל ונראה כאדם אמין, אך הוא דוחף את מייקל לעשות הכל בכדי לסיים את המשימות שלו. סטפן מרטינס יגלם דמות של צייד ראשים פלייבוי וגם החבר החדש של פיונה, אדריאן פסדר
(Heroes) יגלם דמות של סוכן לשעבר כריזמטי, אשר מנהל קבוצה נפרדת משלו לפעילות טרוריסטית.

9 ביוני:

Falling Skies - עונה שלישית של סדרת המדע בידיונית של רשת TNT בכיכובו של נוח ויילי.

10 ביוני:

Camp - דרמה חדשה של רשת NBC בכיכובה של רייצ'ל גריפית (Brothers & Sisters), אשר תתמקד בקבוצה של צעירים במחנה קיץ.

Switched at Birth - החלק השני של העונה השנייה לסדרה של רשת ABC Family.

King & Maxwell - סדרה חדשה של רשת TNT בעקבות סדרת ספרים אודות שון קינג ומישל מקסוול (רבקה רומיין), סוכנים חשאיים לשעבר, שעתה הם בלשים פרטיים בעלי כישורים מיוחדים לפתור פרשיות.

Major Crimes - עונה שנייה של הסדרה בת 15 פרקים.

11 ביוני:

Pretty Little Liars - עונה רביעית של הסדרה (עונה חמישית כבר הוזמנה לה). בעונה זו נזכה לראות לזמן רב יותר את סאשה פיטרס (אליסון), אך בהפקה עושים הכל בכדי להראות שהם לא הולכים בדרך של הספרים ולהראות שלאליסון הייתה תאומה, מעניין יהיה לראות מה הם יעשו בסופו של דבר, מאחר וראינו בפרק הסיום של העונה השלישית שמישהי דומה לאליסון מסתובבת באיזור, האם אליסון בחיים ? כמו כן, מונה עומד "לשפוך" סודות מאחר והיא עברה לצד של הבנות, ישנם שני שוטרים חדשים בסדרה, נזכה לראות פלשבקים של טובי, אשר יתמקדו באמו של טובי. ולבסוף, נראה שהצמד אריה-עזרא אכן מפורק. בנתיים.

Twisted - סדרה חדשה של רשת ABC Family אדות נער, אשר רצח את דודתו כשהיה בן 11, חמש שנים אח"כ, כאשר הוא חוזר לעיירה בה התרחשו האירועים הוא חובר ל 2 חברות ילדות שלו, אולם לאחר שהוא חוזר נרצחת תלמידה בבית הספר והחשד נופל עליו.

12 ביוני:

Royal Pains - עונה חמישית של הדרמה הרפואית של רשת USA. גם היא, כמו Burn Notice, תהנה מ 13 פרקים בעונה זו. בעונה זו, ד"ר ג'רמיה יהפוך להיות חלק מהקאסט הראשי, ולהאנק ואוון תהיה שכנה עשירה בשם בלית' בלארד (פרנסס קונרוי), שאוון רוצה להכניס לרשימת המטופלים של המרפאה, אולם הוא יתקל בקשיים.

Necessary Roughness - עונה שלישית של הסדרה בה נזכה לראות את ג'ון סטאמוס בתפקיד אורח מתמשך. נכון לעכשיו, הוזמנו לעונה זו רק 10 פרקים.

16 ביוני:

True Blood - עונה שישית של הסדרה והפעם העונה היא תהיה מורכבת מ 10 פרקים בלבד. בעונה זו לסוקי יהיה חבר חדש והעונה תתמקד בניסיון לפענח מי זה וורלו. פאם וטרה יהיו זוג בתחילת העונה.

19 ביוני:

Franklin And Bash - עונה שלישית של הדרמה של רשת TNT בה נזכה לראות את הת'ר לוקליר כחלק מהקאסט הראשי.

23 ביוני:

Devious Maids - דרמה של רשת Lifetime, לאחר שרשת ABC פסחה על הפיילוט בעונת הפיילוטים הקודמת. הדרמה של מארק צ'רי, תעקוב אחר 4 מנקות עם חלומות ושאיפות בשעה שהן עובדות אחר העשירים ובעלי הכוח בברלי הילס.

Copper - עונה שנייה של הדרמה, אשר תורכב מ 13 פרקים (בניגוד ל 10 פרקים של העונה הראשונה).

Crossing Lines - דרמה חדשה בת 10 פרקים של רשת NBC, אשר עדיין אין לה תאריך עליה לאוויר. הדרמה תעסוק בקבוצה מיוחדת ללחימה בפשע, אשר חוקרת פשעים סדרתיים בכדי להביא את הפושעים לדין.

24 ביוני:

Under The Dome - דרמה של רשת CBS בעקבות ספרו של סטיבן קינג אודות עיירה, אשר מתעורת יום אחד בכדי לגלות שמישהו תחם אותה עם כיפה והם לא יכולים להיכנס או לצאת ממנה. עם בריט רוברטסון.

25 ביוני:

Perception - עונה שנייה של הסדרה, אשר עוקבת אחר ד"ר דניאל פירס, פרופסור למדעי המוח, אשר יש לו גישה מעט משונה בכדי להביט על מקרי פשע, ושותפתו מה F.B.I, הסוכנת קייט מורטי, בשעה שהם פותרים פרשיות מסובכות. בעונה זו נזכה לראות את סקוט וולף שאמור להיות בקרוב בעלה לשעבר של קייט (רייצ'ל לי קוק).

Rizzoli and Isles - עונה רביעית של הדרמה של רשת TNT.

30 ביוני:

Dexter - העונה השמינית והאחרונה של הסדרה. זו הפעם הראשונה שהסדרה עולה בחודשי הקיץ. למעריצי הסדרה שתהו: איבון סטרהובסקי תחזור גם לעונה זו.

10 ביולי:

The Bridge - הגרסה האמריקאית של רשת FX לדרמת המתח הדנית.

14 ביולי:

The Newsroom - העונה השניה של הסדרה הנהדרת. בין הפנים החדשות ניתן יהיה לראות את קונסטנס זימר כחלק מהקמפיין של מיט רומני לנשיאות ארה"ב.

16 ביולי:

Covert Affairs - עונה רביעית לדרמה של רשת USA. בעונה זו אנני עומדת לשנות את התפיסה שלה לגבי ה C.I.A והיא גם תמצא בסכנה גדולה יותר ממה שהייתה עד עתה.

Suits - עונה שלישית של הדרמה של רשת USA. בתחילת העונה מייק ימצא את עצמו במצב קשה לאחר שהרווי למעשה פיטר אותו. אולם מייק עומד לקבל עזרה ומהאדם האחרון שיצפה לקבל.

22 ביולי:

Web Therapy - עונה שלישית לסדרה של ליסה קודרו כפסיכולוגית, אשר מנהלת את הטיפולים שלה דרך האינטרנט. אורחים בעונה זו: מאט לה בלנק וג'סי טיילר (Modern Family) וגם מג ראיין.

28 ביולי:

Unforgettable - עונה שנייה לדרמה של רשת CBS, אשר עברה מתיחת פנים לאחר שדאלאס רוברטס (The Walking Dead). הצטרף כחלק מהקאסט הראשי בתור אליוט, האחראי על מחלקת הפרשיות הקשות במשטרת ניו יורק. מי שיופיע בתפקיד אורחים מתמשכים הם: טוני סייפרס כמורי, סוכנת F.B.I מעוטרת, אשר מגיעה למחלקה הנ"ל, וג'יימס ליאו כג'יי, בלש המתמחה במספר אלמנטים.

10 באוגוסט:

Hell on Wheels - עונה שלישית לסדרה של רשת AMC.

11 באוגוסט:

Breaking Bad - שמונה הפרקים האחרונים של העונה החמישית (והסדרה כולה).

5 תגובות:

דוד אמר/ה...

עוד תאריכים:

19 במאי
Jo - סדרה חדשה, מותחן פשע גרמני דובר אנגלית, על בלש ביחידה לפשעים מיוחדים בפריז.

27 במאי
Hit the Floor - אופרת סבון סקסית חדשה על להקת הרקדניות של קבוצת כדורסל מקצועית. הסדרה המתוסרטת השנייה של רשת VH1.

28 במאי
The Haves And The Have Nots - סדרה מתוסרטת ראשונה של OWN (הרשת של אופרה ווינפרי). אופרת סבון על משפחה עשירה ובעלת אמצעים ועוזרת בית מסכנה וענייה.

30 ביוני
Ray Donovan - דרמה חדשה של רשת Showtime על "פותר בעיות" מקצועי שעובד עבור העשירים ובעלי ההשפעה, אך נאלץ להתמודד עם בעיות משל עצמו כשאביו משתחרר במפתיע מבית הכלא.

20 ביולי
Cedar Cove - סדרה ראשונה של רשת Hallmark, דרמה על שופטת משפחה ומערכת היחסים שלה עם כתב בעיתון המקומי.

11 באוגוסט
low winter sun - דרמת משטרה חדשה של רשת AMC על צמד שוטרים שהורגים שוטר שלישי ומסתבכים בניסיונות להסתיר את אשמתם.

סדרות קיץ נוספות שעדיין לא נקבע להם תאריך:

The Bridge - גרסה חדשה של רשת FX לדרמה הדנית/שוודית המוערכת, הפעם על גופה שנמצאת על גשר בגבול בין ארה"ב למקסיקו.

Orange Is the New Black - דרמה קומית חדשה על אישה שנכלאת בכלא נשים לא ממש באשמתה. הסדרה הרביעית של שירות הסטרימינג Netflix.

Strike Back - עונה רביעית של סדרת האקשן (והעירום) של רשת Cinemax.

אלעד אמר/ה...

שכחת את העונה את העונה השמינית של דקסטר

D1D1 אמר/ה...

תוקן לגבי דקסטר.

אנונימי אמר/ה...

קינג ומקסוול זה של TNT לא?!?!?

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה על המידע העדכני והרחב, אין מילים...