יום שבת, 20 באפריל 2013

ניתוח: מה עומד לקרות בממלכה של רשת ABC Family ?


עבר יותר מחודש משידור הפרק האחרון בעונה השנייה של הסדרה The Lying Game ושישה חודשים מאז שהסתיימה הפקת העונה, אך רשת ABC Family עדיין לא קיבלה החלטה לגבי עתיד הסדרה המבוססת על ספרי שרה שפרד. האלמנט הבעייתי הוא שהאופציה על חברי הקאסט של הסדרה מסתיימת השבוע. השמועות גורסות שרשת ABC Family ביקשה מ Warner Horizon, האחראיים על הפקת הסדרה, להרחיב את האופציה של הקאסט בכדי שברשת יוכלו לבחון את הצלחת סדרות הקיץ שלה לפני שהם מקבלים החלטה לגבי עתיד The Lying Game. זה קל לבקש, אך לא תמיד זה עובד, משום שאין ערבויות לכך שחברי הקאסט אכן יקבלו הזמנה לפרקים נוספים בסופו של דבר. שמועות נוספות גורסות שכל חברי הקאסט פסחו על ההצעה הראשונית של Warner Horizon ושלאחר מכן הפוקוס עבר להשארת השחקנים המובילים, כאשר אלכסנדרה צ'אנדו, עכשיו כבר חתומה על ההארכה, ובלייר רדפורד נמצא בשלבי משא ומתן. שאר השחקנים נמצאים בשלבים שונים של השיחות עם האולפנים. אותן שמועות גם מציינות שההארכה היא עד חודש יולי, אז רשת ABC Family תאלץ לקבל החלטה זמן קצר לאחר שהסדרות החדשות יעלו לאוויר וכן הוותיקות יחזרו מחופשה (החל מה 29 במאי ועד ה 11 ביוני).

משתנה נוסף שלא ידוע הוא עתידו של צ'אק פראט, מפתח הסדרה The Lying Game, אשר שימש גם כמפיק בפועל ותסריטאי ראשי. בשעה שלמרבית התסריטאים של הסדרה יש חוזה לשלש שנים, הידיעה היא שהחוזה של פראט מסתיים לאחר העונה השנייה. "כל אחד מאיתנו יצטרך לקבל מספר החלטות בעתיד הקרוב" כתב פראט באחד האימיילים לחברי הצוות. "אני בטוח שהנסיבות באותו רגע ישפיעו על קבלת ההחלטה. דעו, כולנו אוהבים את הסדרה, ואם מדובר בסיבוב האחרון שלה, אנו רוצים להיות שם. שוב, עלינו לחכות..."

ככל שהשתיקה של רשת ABC Family כלפי עתיד The Lying Game מתסכלת, חברי ההפקה שלה לא לבדם. חברי הפקה נוספת של הרשת מחכים בציפיה להודעה, הכוונה היא ל Bunheads, אשר סיימה את עונתה הראשונה לפני יותר מחודשיים. רשת ABC Family ככל הנראה תקבל החלטה על עתיד שתי הסדרות באותה נקודת זמן. בשעה ש Bunheads של איימי שרמן פלאדינו החלה לפתח ביקורות טובות בקרב מבקרי הסדרות, שתי הסדרות נמצאות, פחות או יותר, באותה סירה בכל מה שקשור למספר הצופים הכללי (1.7 מיליון צופים בקטגוריה של Live+7), אך The Lying Game הצליחה יותר בנתוני הדמו בקרב הצעירים: 2.2 נק' מדד אל מול 1.4 נק' מדד בקרב נשים בגילאי 34-12, ו 1.7 אל מול 1.3 נק' מדד בקרב נשים בגילאי 34-18.


הערה: הניתוח מבוסס על כתבה של נלי אנדרווה, כתבת התרבות האמריקאית.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לדי1די1
הייתי שמח לשמוע את דעתך על סדרת האימה החדשה המגיפה שעלתה לשידור אתמול בהוט 3
מהסתכלות על הביקורות השונות ניתן לחזות כי הדעות חלוקות,חלק מן המבקרים חושב שסדרה זו היא סדרה נדירה בנוף הסדרות הישראליות בעוד החלק השני טוען שמדובר בסדרה הישראלית הגרועה ביותר ששודרה בטלוויזיה הישראלית.
מה דעתך?
רועי
קורא נלהב של הבלוג

אנונימי אמר/ה...

תודה! והיי D1D1 מה דעתך על העברת גרים לימי שלישי?! יוריד תרייטינג או שהמעריצים ילכו אחרי הסדרה?!