יום שלישי, 2 באפריל 2013

6 אנקדוטות שאולי לא ידעתם על...עדי הימלבלוי.




שנת 2013 עומדת להיות השנה של עדי הימלבלוי, כאשר היא עומדת לככב ב"השמיניה הדור הבא", "מלאבי אקספרס" (סדרה שכתב מיקי גבע) וכמובן "הבועה של אדם", טלנובלה עבור מדיה דרסט ביחד עם עופר שכטר, עמו שיחקה בסדרה "האלופה".

לרגל השנה העמוסה שלה, קבלו 6 אנקדוטות שאולי לא ידעתם על ...עדי הימלבלוי.

1. כשהייתה קטנה, בבית ספר היסודי, עדי לא הייתה ילדה מקובלת (מדהים לחשוב על כך נכון ?). כמו כן, הייתה תקופה בה הייתה חברה של מלכת הכיתה, עד שיום אחד רבה איתה ואז כל הכיתה עשתה עליה חרם קרוב לשנתיים (כיתות ג עד ה), כאשר רק ילדה אחת דיברה אחת.

2. אמא שלה ילדה אותה כשהיא בת 43 ! ולאחר ששלש אחיה הגדולים (מנישואיה הראשונים של אמה) עזבו את הבית וטסו לחיות בקנדה.

3. עדי מכורה לעבודה, כך לפחות היא מעידה על עצמה, לטענתה, בתקופת "השמינייה", עיר ערוץ הילדים או "רוקדים עם כוכבים" היא הייתה מגיעה למצב של 17 שעות עבודה ביום. בתקופות עמוסות שכאלה היא מעדיפה להיות ממוקדת במטרה ופחות להקדיש זמן לחברים או למשפחה.

4. כשהייתה בת 17 נסעה לטורקיה לחפש את מזלה. כאשר הגיעה לשם חיכה לה לוח זמנים של חדר כושר ו 20 אודישנים ביום. לאחר 3 ימים החליטה שזה לא בשבילה, החזירה את הכסף שהסוכנות השקיעה בה וחזרה לישראל.

5. בגיל 14 החליטה להיות עצמאית ויצאה לעבוד בפיצריה, משם המשיכה לעבודות בקיוסק, ברים אקטיביים וכברמנית וסלקטורית ואז החלה לעבוד כדוגמנית.

6. בשנת 2007 הופיעה עדי הימלבלוי, בשעה שהייתה פרזנטורית של "פלפל", על שער המגזין "פנאי פלוס" כשהיא לבושה בבגד הים של מותג מתחרה "אינסייט". בקרדיטים בתוך המגזין נכתב שבגד הים הוא של "פלפל", אך מדובר בטעות. במגזין טענו, כי בגד הים נכנס בטעות לחבילה של בגדי ים של "פלפל", אשר הובאו לצילום ומדובר בטעות אנוש. דרך אגב, יום לפני יציאת הגיליון שלהם (עם עדי בשער) הופתעו ב"פנאי פלוס" לראות שעדי הופיעה גם על שער המגזין "מעריב לנוער".


הערה: לשם שינוי, מדובר בפינה של D1D1 ולא של שקד.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

התמונה פשוט נראת כמו פוטושופ גרוע...לא שהיא צריכה פוטשופ חחח

nן אמר/ה...

עדי הימלבלוי? ברצינות? לאן הדרדרנו, אשמח אם תעשה על אנשים קצת יותר מעניינים ממנה חח