יום ראשון, 7 באפריל 2013

עונת הפיילוטים 2013: הבאז הראשוני של הפיילוטים.



כאשר השבוע הראשון של חודש אפריל עומד להסתיים, ניתן כבר להציג רושם ראשוני לגבי חלק מהפיילוטים של 5 רשתות הברודקאסט האמריקאיות בעונת 2013. כמדי שנה, הדיווח הראשון הוא חלקי, משום שהוא יתמקד בפיילוטים, אשר צוברים כבר עתה באז ראשוני. צריך לזכור, שפיילוטים רבים עדיין נמצאים בשלב ההפקה או אפילו בשלבי צילום. אז קחו זאת בחשבון, משום שלדידם עדיין לא קיים פידבק ולכן המידע הוא לא שלם. הדיווח הבא כבר יהיה מעמיק יותר.



דרמות:

.S.H.I.E.L.D נראה כבטוח לעונה הבאה, למרות חוסר באז. לא מדברים עליו, כי אף אחד עוד לא צפה בפיילוט.

Big Thunder נראה כמועמד מוביל.

Venice, Betrayal ו Gothica מושכים תשומת לב ראשונית.

Reckless ו The Returned מצטיירים כסוסים השחורים בתחרות וצריך לקחת אותם בחשבון.

קומדיות:

Bad Management לוהט מאד.

Cullen Bros, How The Hell Am I Normal יש להם מומנטום חיובי, כמו גם ל Trophy Wife ו Super Fun Night.


קומדיות:

השנה, בניגוד לשנתיים הקודמות (New Girl, The Mindy Project) הקומדיה אשר נמצאת בראש התחרות היא קומדיה שפונה לגברים, הכוונה היא לקומדיה של מייק שור ודן גור. מכיוון שהקומדיות שהרשת חידשה לעונה נוספת פונות בעיקר לנשים (New Girl, The Mindy Project,Raising Hope) עושה רושם ש Dads אמורה להתאים לה בשעת שידור ולה כבר ניתנה הזמנה ל 6 פרקים, למרות שהיו אנשים שחשבו שהאחרונה תשתלב דווקא ביום ראשון (היוצר, סת מקפרלן, אחראי ל Family Guy ו American Dad). קומדיות נוספות שמקבלות באז חיובי: Enlisted ו I Suck At Girls. בצד הנשי יותר ניתן לציין את Us And Them ו To My Future Assistant, אשר רושמים באז סולידי, כאשר גם The Gabriels היא אפשרות סבירה.

דרמות:

Rake נראה כמוביל בשלב הזה של התחרות.

Gang Related ו The List יתחרו, ככל הנראה, על אותה משבצת שידור, כאשר לראשון סיכויים טובים יותר.

Sleepy Hollow צובר מומנטום.

Boomerang נראה יציב.

Inhuman - עדיין מוקדם, משום שהפיילוט לא מוכן, אך מדובר בפרויקט מבית היותר של ג' ה ווימן וג' ג' אברהמס, יוצרי פרינג', כך שצריך לקחת אותה בחשבון.

קומדיות:

ברשת ככל הנראה צפוים לפתוח שעת קומדיה נוספת, והשאלה היא רק האם זה יקרה ביום חמישי, כאשר הרשת תציב בין השעות 8 ל 10 4 קומדיות ותעביר את Person Of Interest לשעה עשר. ברשת עדיין לא קיבלו החלטה סופית על כך.

Mom - קיימת שביעות רצון גבוהה מאד מקרב ראשי הרשת והפיילוט קרוב מאד להיות בטוח לעונה הבאה. צריך רק לזכור, שהפרויקט עדיין לא יצא להפקה (מחכים שצ'אק לאורי יסיים עם העונות של הקומדיות שלו ברשת).

אחת הקומדיות של גרג גארסיה - נראית שאחת מהן תאושר בוודאות לעונה הבאה, Super Clyde, שסיימה את ההפקה, מקבלת באז חיובי. הקומדיה השנייה, סיטקום בכיכובו של וויל ארנט, עדיין לא צולם, אך בתחרות.

ברשת מתכוונים, ככל הנראה, לראשונה מזה זמן רב, לאשר קומדיה אחת או שתיים שהן לא סיטקום, Super Clyde היא אחת מהמתחרות וכן The McCarthys.

מקרב הסיטקומים, Friends With Better Lives, נחשבת חזק מאד בתחרות.

הקומדיה של רוטנברג וזוריטצ'קי עדיין לא הופקה, אבל נחשבת כמעניינת בגלל שדברה מסינג ומת'יו ברודריק משתייכים לפרויקט.

דרמות:

NCIS: LA spinoff המתמודדת הראשית לקבל אישור לעונה הבאה. פרק הפיילוט ששודר כפרק בסדרת האם התקבל בצורה טובה. כמו כן, ברשת אוהבים לאשר סדרות בת לסדרות קיימות שלה.

Beverly Hills Cop חזק מאד בתחרות. ההגשה של אדי מרפי עברה בצורה מעולה. ברשת גם ירצו, במידה שהפיילוט יאושר, שמרפי יהיה מעורב יותר בפרויקט על המסך.

שאר הדרמות נראות שוות בתחרות. Hostages מקבלת באז מוקדם וכן Second Sight, Intelligence ו Backstrom. בהקשר של האחרונה, התסריט שלה היה אחד הפייבוריטים של הרשת העונה.




דרמות:

The Sixth Gun באופן מפתיע, הסדרה בעקבות קומיקס, מצטיירת כאחת מהפייבוריטיות, למרות בעיות בליהוק של מספר תפקידים. עובדת לטובתה העובדה שיש לה תסריטאי ראשי טוב בדמות קארלטון קיוז ותקציב של יותר מ 10 מיליון דולר.

Believe דרמה נוספת שצוברת תשומת לב חיובית בגלל שג' ג' אברהמס הצליח עבורה עם Revolution.

The Blacklist הוא פיילוט נוסף שנראה במצב טוב בשלב הזה, וכך גם דרמת עורכי הדין I Am Victor של ג'ון סטאמוס, אשר עברה שינויים מאחורי הקלעים, כאשר המפיקים בפועל קייטי ג'ייקובס ודניאל רפפורט עזבו את הפרויקט.

Rand Ravich היא דרמה נוספת שעדיין נמצאת במירוץ.

קומדיות:

הקומדיה ללא שם של מייקל ג'יי פוקס כבר אושרה לעונה מלאה (22 פרקים) לעונה הבאה.

הקומדיה ללא שם שון הייז מקבלת באז חזק מאד, כמו גם Assistance.

The Gates, Welcome To The Family, Undateable ו About A Boy נראות כמי שמקבלות תמיכה מהרשת.

הקומדיה של לורן מייקלס בכיכובו של ג'ון מלוני - עדיין מוקדם לדעת.

ברשת גם רוצים לפחות קומדיה אחת מגרג דניאלס (האחראי ל The Office) ומבין השניים, הקומדיה של רוברט פנדריק נראיתה חזק מאד בשלב קריאת התסריט.



ראשי הרשת מרוצים מהספין אוף של The Vampire Diaries, הכוונה היא כמובן ל The Originals, אשר מצולם בימים אלו ונראה כבטוח לעונה הבאה.

 The 100 נראה כרגע כלוהט מאד.

Oxygen צובר בימים אלו באז חיובי.

The Selection לא נראה כעניין סגור, אך ברשת ראו בריבוט של הפיילוט השנה שיפור עצום לעומת הפיילוט שצולם בעונה שעברה.

Reign מקבל נק' חיוביות עבור המראה החזותי שלו (מצולם ביחד עם The Selection באירופה).



הערה: הכתבה מבוססת על ניתוח של נלי אנדרווה, כתבת התרבות האמריקאית.

הערה 2: למידע על הפיילוטים, כנסו ללינק הבא: http://tvbyd1d1.blogspot.co.il/2013/02/2013-5.html.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

Oxygen כבר צילמו את הפיילוט השחקן מאט לאנטר ( ליאם מ 90210 ) נבחר לתפקיד ראשי ותמיד מעלה תמונות מהסט לאינסטגרם שלו ..